abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135152019
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort zonder condoom sex, alleen met de pil. Ik slik 'm goed, heb geen diarree gehad of overgegeven en ben er geen een vergeten de laatste tijd (al zeker een maand of 4 niet).Nu kreeg ik last van misselijkheid een paar dagen geleden. Vooral gisterochtend was ik misselijk. Toen ik vanmorgen wakker werd, was ik echt kotsmisselijk. Ik ben nu nog steeds misselijk maar het is wel minder. Normaal heb ik nooit zo erg last van misselijkheid.

Nu is mijn vraag: Kan ik zwanger zijn? Hoe lang duurt het voordat je last krijgt van zwangerschapsklachten, zoals misselijkheid, na de zaadlozing? (Wanneer de sex heeft plaatsgevonden, zeg maar, in mijn geval ongeveer 1,5/2 week/weken geleden)
pi_135152045
Ik kijk even in mijn glazen bol.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135152160
zwangerschapstest, daar zijn ze voor.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:23:29 #4
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_135152230
De kans dat je gewoon even niet lekker bent is wel vele malen groter hè.. :D
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_135152276
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef Mirjam het volgende:
Ik kijk even in mijn glazen bol.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135152417
Gefeliciteerd je krijgt een tweeling *O*
pi_135152465
Jaja ik ben waarschijnlijk gewoon ziek maar ach, ik doe wel een test als het zo blijft..
pi_135152577
Ja zwangerschap is altijd het eerste waar ik aan denk bij deze klachten. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 17:32:18 #9
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135152588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:28 schreef timeladymagic het volgende:
Jaja ik ben waarschijnlijk gewoon ziek maar ach, ik doe wel een test als het zo blijft..
Nee, het word een jongen die later een saai leven zal leiden als verkoopsmedewerker in een Aldi.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:33:10 #10
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135152618
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef Chai het volgende:
Ja zwangerschap is altijd het eerste waar ik aan denk bij deze klachten. :')
misselijkheid is wel een symptoom van zwangerschap dus zo heel gek is het niet
pi_135152634
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:33 schreef aequus het volgende:

[..]

misselijkheid is wel een symptoom van zwangerschap dus zo heel gek is het niet
Ja dan ga ik overal aan denken waar misselijkheid een symptoom van is idd
  maandag 6 januari 2014 @ 17:34:24 #12
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135152670
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dan ga ik overal aan denken waar misselijkheid een symptoom van is idd
Als je 2 weken daarvoor geneuqt hebt en je word meerdere malen s'ochtends misselijk wakker kan ik het best begrijpen.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:50:53 #13
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_135153328
Mensen die dit soort topics openen moeten gesteriliseerd worden |:( :|W
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:51:51 #14
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135153355
Het heerst.. je bent niet zwanger.
En altijd het laatste woord.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:11:34 #15
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135154039
En je kwam zelf niet op het idee om gewoon even een zwangerschapstest te doen?
Stopweek al gehad?

Natuurlijk zou je zwanger kunnen zijn, iedere vruchtbare vrouw zou zomaar zwanger kunnen zijn dus om antwoord op je vraag te geven; ja, je bent misschien zwanger.

En nou hop, naar de apotheek, strip afmaken en een test doen. Bij negatief doe je na vier dagen de tweede test (want een beetje slim koopt er meteen twee), mocht je denken van hey ik denk nog steeds dat ik zwanger ben, dan doe je er nog een na een paar dagen en als die negatief is dan is er gewoon iets anders aan de hand.

Alstublieft. :*
Bay of Plenty
pi_135154260
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:50 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen die dit soort topics openen moeten gesteriliseerd worden |:( :|W
Dit dus.
pi_135154703
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:11 schreef oLexie het volgende:
En je kwam zelf niet op het idee om gewoon even een zwangerschapstest te doen?
Stopweek al gehad?

Natuurlijk zou je zwanger kunnen zijn, iedere vruchtbare vrouw zou zomaar zwanger kunnen zijn dus om antwoord op je vraag te geven; ja, je bent misschien zwanger.

En nou hop, naar de apotheek, strip afmaken en een test doen. Bij negatief doe je na vier dagen de tweede test (want een beetje slim koopt er meteen twee), mocht je denken van hey ik denk nog steeds dat ik zwanger ben, dan doe je er nog een na een paar dagen en als die negatief is dan is er gewoon iets anders aan de hand.

Alstublieft. :*
Eindelijk, een serieus antwoord. Stopweek nog niet gehad, duurt nog bijna 2,5 week (ik slik 3 strips achter elkaar)
Bedankt voor je antwoord!
  maandag 6 januari 2014 @ 18:29:58 #18
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135154784
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef timeladymagic het volgende:

[..]

Eindelijk, een serieus antwoord. Stopweek nog niet gehad, duurt nog bijna 2,5 week (ik slik 3 strips achter elkaar)
Bedankt voor je antwoord!
Ik slik zelf ook graag door maar in geval van twijfel over een zwangerschap is dat nou niet het meest handige wat je kunt doen. Je bent inmiddels al begonnen aan een nieuwe strip dus, in principe zou over een paar dagen kunnen testen.
Bay of Plenty
pi_135155258
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik slik zelf ook graag door maar in geval van twijfel over een zwangerschap is dat nou niet het meest handige wat je kunt doen. Je bent inmiddels al begonnen aan een nieuwe strip dus, in principe zou over een paar dagen kunnen testen.
Toen was ik nog niet aan het twijfelen, ik weet niet hoe lang alles geleden is, maar ik was in ieder geval wel begonnen met de nieuwe strip voordat ik begon te twijfelen
  maandag 6 januari 2014 @ 18:47:43 #20
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135155445
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef timeladymagic het volgende:

[..]

Toen was ik nog niet aan het twijfelen, ik weet niet hoe lang alles geleden is, maar ik was in ieder geval wel begonnen met de nieuwe strip voordat ik begon te twijfelen
De zwangerschap zou zijn van twee en een halve week terug toch? Een cyclus duurt 28 dagen. Probeer terug te tellen wanneer je met de strip bent begonnen waar je op dat moment mee bezig was, en tel vanaf die dag, vanaf dag 28 kun je een test doen. Als ik dat goed heb, zo heel veel verstand heb ik er nou ook weer niet van maar zo is het me bij gebleven. Ik heb mezelf aangeleerd om gewoon iedere maand een test te doen, kan er ook niets mis gaan. Zouden meer vrouwen moeten doen wel! Degenen die er pas na vijf maanden achter komen dat ze zwanger zijn, bedoel ik.
Bay of Plenty
  maandag 6 januari 2014 @ 18:52:18 #21
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_135155640
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef oLexie het volgende:

[..]

De zwangerschap zou zijn van twee en een halve week terug toch? Een cyclus duurt 28 dagen. Probeer terug te tellen wanneer je met de strip bent begonnen waar je op dat moment mee bezig was, en tel vanaf die dag, vanaf dag 28 kun je een test doen. Als ik dat goed heb, zo heel veel verstand heb ik er nou ook weer niet van maar zo is het me bij gebleven. Ik heb mezelf aangeleerd om gewoon iedere maand een test te doen, kan er ook niets mis gaan.
Elke maand een test doen 8)7

Kan je dan uitvinden wie de gelukkige is mocht je onverhoopt zwanger zijn :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:53:34 #22
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135155698
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Elke maand een test doen 8)7

Kan je dan uitvinden wie de gelukkige is mocht je onverhoopt zwanger zijn :')
Gezien ik samen woon en loyaal ben, zal het vast mijn vriend zijn.

Ik ben gewoon als de dood om zwanger te raken, zijn broer heeft een kind en daardoor zie ik het nog helemaal niet zitten.

We hebben al een aantal keer in onzekerheid gezeten over zwangerschap, omdat ik dan van die vage kwalen heb, en om dat te voorkomen doe ik gewoon iedere maand een test. Niets mis mee, zou iedere vrouw moeten doen.
Bay of Plenty
pi_135155747
Dus dan ook elke maand ff langs de GGD?
  maandag 6 januari 2014 @ 18:55:12 #24
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135155801
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef KeesBromfiets het volgende:
Dus dan ook elke maand ff langs de GGD?
Nee, 1 keer langs de huisarts aan het begin van de relatie was voldoende.
Bay of Plenty
  maandag 6 januari 2014 @ 18:58:35 #25
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135155963
M'n moeder was bij beide zwangerschappen gewoon bijna de hele zwangerschap ongesteld. Een nicht van mijn vriend kreeg laatst ontzettend veel kramp en TADAAA BABY! Ze had geen idee dat ze zwanger was, had amper een buik (ze sport ontzettend veel), kreeg buikpijn, ging naar het ziekenhuis en dat bleken volop weeën te zijn. Nu hebben ze een kindje, geheel onverwacht. Ze was totaal overstuur (logisch) en kan zelf nog steeds niet begrijpen. Werd ook gewoon nog steeds ongesteld en had geen rare eetbuiten of andere kwalen.

Dat soort dingen gebeuren best vaak, en omdat ik niet zo'n iemand wil zijn die er pas na zes maanden achter komt dat ze zwanger is en het dan al te laat is om er iets tegen te doen, test ik mezelf iedere maand. Dat is gewoon verstandig, niets raars aan en ik ben van mening dat iedereen dat moet doen. Het zou een hoop narigheid schelen, zo duur zijn die testen niet.
Bay of Plenty
pi_135156225
Zwangerschapstestjes zijn super gevoelig tegenwoordig. Zou er ff 1 doen.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:08:41 #27
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135156492
misselijk zijn na de seks betekend niet meteen dat je zwanger bent ;) sowieso ben je niet meteen, boem zwanger, zodra je onveilige seks hebt gehad. Echte kwaaltjes merk je misschien wel pas 2 weken na de seks. En misselijkheid is nou niet meteen de eerste ervan vaak ;) ik zou zeggen, don't worry en als je bezorgd blijft, doe dan een test 3 á 4 dagen vóórdat je ongesteld wordt. Maar ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn als je de pil gewoon goed hebt gebrukt ;)
You only live once, but if you do it well, once will be enough
pi_135158931
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef oLexie het volgende:
M'n moeder was bij beide zwangerschappen gewoon bijna de hele zwangerschap ongesteld. Een nicht van mijn vriend kreeg laatst ontzettend veel kramp en TADAAA BABY! Ze had geen idee dat ze zwanger was, had amper een buik (ze sport ontzettend veel), kreeg buikpijn, ging naar het ziekenhuis en dat bleken volop weeën te zijn. Nu hebben ze een kindje, geheel onverwacht. Ze was totaal overstuur (logisch) en kan zelf nog steeds niet begrijpen. Werd ook gewoon nog steeds ongesteld en had geen rare eetbuiten of andere kwalen.

Dat soort dingen gebeuren best vaak, en omdat ik niet zo'n iemand wil zijn die er pas na zes maanden achter komt dat ze zwanger is en het dan al te laat is om er iets tegen te doen, test ik mezelf iedere maand. Dat is gewoon verstandig, niets raars aan en ik ben van mening dat iedereen dat moet doen. Het zou een hoop narigheid schelen, zo duur zijn die testen niet.
Broodje aap... Die wisten het echt wel hoor :{w ze hadden alleen hun redenen om er over te zwijgen tot ze die kleine ettertjes op de wereld hadden gezet.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:14:50 #29
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135160651
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Broodje aap... Die wisten het echt wel hoor :{w ze hadden alleen hun redenen om er over te zwijgen tot ze die kleine ettertjes op de wereld hadden gezet.
beeetje kort door de bocht dit wel :P sommige vrouwen hebben namelijk echt geen kwaaltjes en idd een soort van bloedverlies. Wel heel weinig welliswaar, maar sommige denken dan nog steeds dat het de menstruatie is. Het ene vrouwenlichaam is het andere niet en zwanger zijn zonder het te weten kan dus écht wel ;) daarbij weet je ook de situatie niet trouwens van de vrouwen hierboven.
een oud collega'tje van mij had een maagverkleining gehad en kwam er pas bij 5/6 maanden achter dat ze zwanger was. Had bijna geen kwaaltjes en de kwaaltjes die ze had wijdde ze aan de operatie ;)
pi_135161217
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Uiltje90 het volgende:
misselijk zijn na de seks betekend niet meteen dat je zwanger bent ;) sowieso ben je niet meteen, boem zwanger, zodra je onveilige seks hebt gehad. Echte kwaaltjes merk je misschien wel pas 2 weken na de seks. En misselijkheid is nou niet meteen de eerste ervan vaak ;) ik zou zeggen, don't worry en als je bezorgd blijft, doe dan een test 3 á 4 dagen vóórdat je ongesteld wordt. Maar ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn als je de pil gewoon goed hebt gebrukt ;)
De testen zijn pas betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Daarvoor zit er nog te weinig hcg in je urine.
Professioneel gifmenger.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:25:53 #31
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135161350
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

De testen zijn pas betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Daarvoor zit er nog te weinig hcg in je urine.
klopt, maar het is niet zo dat je na je ongesteldheid pas écht zwanger bent. er zijn gevoelige testen waarmee je max, 4 dagen voor de dag dat je ongesteld bent kan testen. natuurlijk is het verstandig om, als je overtijd bent, nog een keer te testen ;) maar het kan zeker al een indicatie zijn :)
pi_135161462
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:

[..]

klopt, maar het is niet zo dat je na je ongesteldheid pas écht zwanger bent. er zijn gevoelige testen waarmee je max, 4 dagen voor de dag dat je ongesteld bent kan testen. natuurlijk is het verstandig om, als je overtijd bent, nog een keer te testen ;) maar het kan zeker al een indicatie zijn :)
Dan moet je wel goed opletten wat je koopt. Gewone testen kunnen dat zo vroeg niet testen.
Professioneel gifmenger.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:28:15 #33
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135161528
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan moet je wel goed opletten wat je koopt. Gewone testen kunnen dat zo vroeg niet testen.
clear blue heeft zulke testen en de testen van de kruidvat zijn ook erg betrouwbaar ;)
pi_135164358
Gelukkig, jij bent mijn vriendin niet TS!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135165223
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Uiltje90 het volgende:

[..]

clear blue heeft zulke testen en de testen van de kruidvat zijn ook erg betrouwbaar ;)
Kruidvat testen werken idd heel goed vanaf 4 dgn voor menstruatie. Lichte streep weliswaar maar streep is streep.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:47 #36
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135165313
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Draakster het volgende:

[..]

Kruidvat testen werken idd heel goed vanaf 4 dgn voor menstruatie. Lichte streep weliswaar maar streep is streep.
precies! je hebt er ook 2 voor ¤5 .. van die cassette's, die zijn ook erg betrouwbaar en ook niet zo duur :)
  maandag 6 januari 2014 @ 22:01:02 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135166465
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Uiltje90 het volgende:

[..]

beeetje kort door de bocht dit wel :P sommige vrouwen hebben namelijk echt geen kwaaltjes en idd een soort van bloedverlies. Wel heel weinig welliswaar, maar sommige denken dan nog steeds dat het de menstruatie is. Het ene vrouwenlichaam is het andere niet en zwanger zijn zonder het te weten kan dus écht wel ;) daarbij weet je ook de situatie niet trouwens van de vrouwen hierboven.
een oud collega'tje van mij had een maagverkleining gehad en kwam er pas bij 5/6 maanden achter dat ze zwanger was. Had bijna geen kwaaltjes en de kwaaltjes die ze had wijdde ze aan de operatie ;)
Het lullige is dat de pil een bloeding opwekt die dus eigenlijk anders is dan de echte menstruatiebloeding.
Bij twijfel gewoon testen, niet op een forum vragen maar test kopen!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:04:59 #38
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135170166
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Er was geen enkele reden voor zijn nicht om het niet te vertellen, haar moeder zou er geen enkel probleem mee hebben, die was juist ontzettend blij met nog een kleinkind. Pas toen ze terug begon te denken voelde ze zich kort voor de bevalling inderdaad wel heel beroerd een tijdje, maar dacht ze dat ze gewoon ziek was.

M'n moeder wist wel dat ze zwanger was, ondanks werd ze gewoon ongesteld en had ze er weinig last van verder maar die ging testen omdat ze opeens trek had in hele andere dingen dan normaal gesproken en kwam er zo achter (ook redelijk laat in de zwangerschap wel, zij had ook amper een buik).

Wat Huppelmuts zegt, door de pil krijg je gewoon nog een bloeding vaak, zwanger of niet en dat was het geval dus bij de nicht van mijn vriend. Ik ken haar ook gewoon goed en je zag serieus echt niets, het enige wat ik dacht was toen ze 8 maanden was dat d'r benen ietsje dikker waren dan normaal. :') Ze gedroeg zich zich niet hormonaal of whatever. Trouwens, jij bent een man, tenzij bioloog of dokter o.i.d. heb je zo heel veel verstand niet van het vrouwelijk lichaam. :')
Bay of Plenty
pi_135171994
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef oLexie het volgende:

[..]

Er was geen enkele reden voor zijn nicht om het niet te vertellen, haar moeder zou er geen enkel probleem mee hebben, die was juist ontzettend blij met nog een kleinkind. Pas toen ze terug begon te denken voelde ze zich kort voor de bevalling inderdaad wel heel beroerd een tijdje, maar dacht ze dat ze gewoon ziek was.

M'n moeder wist wel dat ze zwanger was, ondanks werd ze gewoon ongesteld en had ze er weinig last van verder maar die ging testen omdat ze opeens trek had in hele andere dingen dan normaal gesproken en kwam er zo achter (ook redelijk laat in de zwangerschap wel, zij had ook amper een buik).

Wat Huppelmuts zegt, door de pil krijg je gewoon nog een bloeding vaak, zwanger of niet en dat was het geval dus bij de nicht van mijn vriend. Ik ken haar ook gewoon goed en je zag serieus echt niets, het enige wat ik dacht was toen ze 8 maanden was dat d'r benen ietsje dikker waren dan normaal. :') Ze gedroeg zich zich niet hormonaal of whatever.
En een baby beweegt niet in de buik?? Je zou zoiets toch echt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid moeten voelen, zien, opmerken. Beweer je dat dat niet zo is dan ben je in mijn ogen volstrekt ongeloofwaardig. Niet alleen in mijn ogen overigens.

quote:
Trouwens, jij bent een man, tenzij bioloog of dokter o.i.d. heb je zo heel veel verstand niet van het vrouwelijk lichaam. :')
Ik ben een kiwi :{
pi_135172333
als je zwanger bent noem je kind dan bob makkelijk te onthouden

dat zei me pa altijd
  maandag 6 januari 2014 @ 23:49:02 #41
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_135172494
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het lullige is dat de pil een bloeding opwekt die dus eigenlijk anders is dan de echte menstruatiebloeding.
Bij twijfel gewoon testen, niet op een forum vragen maar test kopen!
Dit dus.. en idd, bij twijfel gewoon testen :Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:30:48 #42
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135182364
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

En een baby beweegt niet in de buik?? Je zou zoiets toch echt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid moeten voelen, zien, opmerken. Beweer je dat dat niet zo is dan ben je in mijn ogen volstrekt ongeloofwaardig. Niet alleen in mijn ogen overigens.

[..]

Ik ben een kiwi :{
Jij bent geen kiwi, ik ben een kiwi :{w

En niet ieder kind is mega druk in de buik, daar komt bij dat sommige mensen een ontzettend druk leven hebben. Als je er niet op ingesteld bent dat je zwanger bent, dan kan het prima dat je het niet merkt.

Ze had natuurlijk wel wat gerommel in haar buik, maar dat schreef ze dan af als iets anders, er zijn geen bellen gaan rinkelen omdat ze er gewoon niet vanuit ging dat ze zwanger was. Als je altijd netjes met je pil omgaat ga je er niet vanuit dat je zwanger raakt.
Bay of Plenty
pi_135226146
Even kijken of je periode nog komt. Komt dit niet dan kun je van af dag 1 een test doen. Ik zelf heb gewacht tot ik precies een week overtijd was. Want ik heb namelijk zelf vaker gehad dat ik soms wel 4 of 5 dagen te laat was.
maar goed, ik ben zelf nu 5 maanden zwanger.. maar dat is vast niet wat je op dit moment wil horen (:
The greatest thing you'll ever learn, is just to love and to be loved in return.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')