Huisartsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Stroopp het volgende:
waar moet je heen gaan als je hem een beetje wil laten bijwerken?
hoef niet meteen alles eraf te hebben
Huisarts inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Stroopp het volgende:
waar moet je heen gaan als je hem een beetje wil laten bijwerken?
hoef niet meteen alles eraf te hebben
Helemaal leuk als die ander nog even zegt dat ze gewoon 5 dagen met een tampon in heeft moeten lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef TJV het volgende:
En echt, doe het. Ik wist niet dat ik zoveel bloed had.
Was voor mij en mijn toenmalige vriendin de eerste keer, die is zelf ook nog naar een dokter gegaan omdat ze ''maar niet stopte met bloeden''.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal leuk als die ander nog even zegt dat ze gewoon 5 dagen met een tampon in heeft moeten lopen.
In het geval van een tekort toompje kan er een frenulumplastiek gedaan worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Stroopp het volgende:
Of mijn voorhuid is te klein, of mijn toompje.
in ieder geval tijdens de sex (onveilig)als mijn voorhuid naar achter gaat zit het allemaal te strak en doet het best pijn.
Als ik maar vaak genoeg sex heb zal het dan rekken of is er een risico dat mijn toompje zal scheuren?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef TJV het volgende:
Doe maar voorzichtig, toompje scheuren is niet zo prettig.
Niet altijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef ratpatat het volgende:
Je kunt het toompje en nauwe voorhuid beide gewoon oprekken.
Dit voelde ik mentaal evenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef Woelwater het volgende:
Gewoon ff met een scheermesje er langs jassen. Dan heb je zowel de voordelen van het wel als van het niet besneden zijn.
Beide is het antwoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet altijd. Of doen sommige het gewoon verkeerdLijkt me goede vraag.
Nou, je kan rekken zoveel je wilt hoor. Ik ben besneden en rek de huid van mijn penis op dat het de hele eikel weer bedekt. Je kunt de huid rekken zover je wilt. Wat overigens ook permanente groei is. Je moet de huid ook dusdanig rekken dat er huidgroei ontstaat, niet dat het alleen maar uitrekt. Oprekken is eigenlijk nogal een bedriegelijke naam ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Beide is het antwoord.
Soms is de aanhechting van het toompje simpelweg verkeerd en dan heeft rekken geen zin.
(zoals bij mij het geval was, het toompje moest 1,5 centimeter gerekt worden)
Ook kan het voorkomen dat door verkeerd rekken er steeds kleine scheurtjes in het toompje komen en dat je hierdoor last krijgt van (veel) litteken weefsel op/in het toompje.
Litteken weefsel is zo goed als niet rekbaar dus dan is het over en uit met rekken.
Blijft alleen nog maar een artsbezoek over om het op te lossen.
Ook de voorhuid kan maar beperkt gerekt worden.
En wederom is er de kans op litteken weefsel vorming indien het verkeerd gedaan word.
En blijft ook hier alleen nog maar een artsbezoek over om het op te lossen.
Ook is er het aspect tijd, rekken duurt afhankelijk van de "benodigde ruimte" tussen de 3 maanden en een jaar.
En zelfs dan is het resultaat niet altijd permanent(de huid, het toompje kunnen weer krimpen).
Ofwel in geval van twijfel huisarts raadplegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |