Wel eerlijk. Dat siert TS.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Spooky4u het volgende:
Klinkt niet echt als een goed verkooppraatje
Nee, ik kan beter eerlijk zijn, anders neemt iemand hem straks over en spoelt hem door de plee omdat het beest jaagt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Spooky4u het volgende:
Klinkt niet echt als een goed verkooppraatje
Ik heb een 100L aquarium.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Dressers het volgende:
Lijkt mij dat je simpelweg een te klein aquarium hebt voor deze bewoner?
1,20 geldt als minimum voor deze gast zag ik al wel, met voldoende schuilmogelijkheden.quote:
Schuilmogelijkheden genoegquote:Op maandag 6 januari 2014 16:55 schreef Dressers het volgende:
[..]
1,20 geldt als minimum voor deze gast zag ik al wel, met voldoende schuilmogelijkheden.
Verder waardeer ik jouw eerlijkheid!
Dierenwinkeladvies is heel slecht vooral als het vissen betreft. Zelfs dierenwinkels die ingesteld zijn op vissen geven slecht advies.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Schuilmogelijkheden genoeg, ik heb er een rots in staan waar hij zich ook regelmatig verstopt. Ook een stuk hout waar de vis steeds achter ligt, maar inderdaad het aquarium dan te klein. Wel voordat ik de vis kocht advies gevraagd of hij in mijn aquarium kan en dat was geen probleem. Zo zie je maar weer, advies in een dierenwinkel klopt ook niet altijd helaas.
True, eigenlijk liever nog groter. Maar het is ook gewoon een op latere leeftijd agressieve (vooral richting gelijkende vissoorten) en territoriale vis, weinig geschikt voor beginners en al helemaal niet geschikt voor een gezelschapsbak, ze zuigen zich graag vast aan medebewoners als ze de kans krijgen. En ze worden ook nog eens vrij oud en kunnen gróót worden (28 cm).quote:Op maandag 6 januari 2014 16:55 schreef Dressers het volgende:
[..]
1,20 geldt als minimum voor deze gast zag ik al wel, met voldoende schuilmogelijkheden.
Verder waardeer ik jouw eerlijkheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |