Dat kan hoor, heb ik zelf ook met regelmaat gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Bedoelt ze nou dat ze echt geen tijd heeft (3 weken is wel erg extreem)
Inmiddels heeft ze misschien al een ander op het oog?quote:, niet meer geïnteresseerd is (zou niet weten waarom),
Zou kunnen maar lijkt me niet eigenlijk, dan had ze niet gezegd dat ze 3 weken niet kon.quote:of "try harder" bedoelt.
Deze logica ontgaat me compleet.quote:Of misschien heb ik haar te veel aandacht op whatsapp gegeven?
quote:Het zit me niet lekker dat ze er een half uur over deed om wat terug te schrijven op whatsapp nadat ze mijn bericht had gelezen, wat erop wijst dat ze een reden aan het bedenken was om mij af te wijzen.
Kan je dat even uitleggen?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef Aeqvitas het volgende:
Serieus, achter een meisje aanzitten op de manier die jij beschrijft is het allerslechtste wat je kan doen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef Aeqvitas het volgende:
Serieus, achter een meisje aanzitten op de manier die jij beschrijft is het allerslechtste wat je kan doen.
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.quote:
Want alle vrouwen zijn hetzelfde.....quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.
Hmm dat zou inderdaad kunnen, maar had nooit gedacht dat vrouwen zo snel hun interesses konden wisselen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Inmiddels heeft ze misschien al een ander op het oog?
Oke, zat er al even op te kijken na je eerste post maar ik ga er dan even goed doorheen lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.
Niks werkt op alle vrouwen. Er zijn altijd uitzonderingen. Maar de uitzonderingen bevestigen de regels. Er wordt ook nergens gesproken over een universele sleutel die je op elke vrouw kan toepassen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Want alle vrouwen zijn hetzelfde.....
Mannen ook hoor. Ligt er maar net aan wie er op je pad komt natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef doge het volgende:
[..]
Hmm dat zou inderdaad kunnen, maar had nooit gedacht dat vrouwen zo snel hun interesses konden wisselen.
Wow, such inappropriate. much not seriousquote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Catch22- het volgende:
so lullig
many hartenbrekens
much hurts
wow
Verschilt blijkbaar per persoon, bij mij iig niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mannen ook hoor. Ligt er maar net aan wie er op je pad komt natuurlijk.
Ik ben ook niet zo, maar vrienden/vriendinnen van me weer wel. Dus ja, het kan blijkbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef doge het volgende:
[..]
Verschilt blijkbaar per persoon, bij mij iig niet.
Aangezien jij het gelezen hebt blijkbaar.... Leg eens even in het kort uit wat TS volgens jou zo compleet verkeerd doet dan? Want ik zie het echt niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar moet ik de bal dan zelf ooit weer oprapen of tenzij zij geen interesse gaat tonen, laten liggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Dingflofbips het volgende:
TS zou in potentie teveel achter haar aan kunnen gaan zitten
Niet doen dus die bal.. ze is toch helder?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef doge het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar moet ik de bal dan zelf ooit weer oprapen of tenzij zij geen interesse gaat tonen, laten liggen.
Achter een vrouw aan zitten is meestal niet de bedoeling. Komt wanhopig over, heeft TS zo veel behoefte aan seks? Heeft hij niemand anders? Waarom zou ik eigenlijk met iemand gaan die zo veel moeite moet doen om een mate te vinden? Vrouwen vallen meestal op exclusieve mannen. Goed bloed, gezond nageslacht en dergelijke. Als je nog meer wil weten bezoek vooral de reddit en lees vooral het aanbevolen leesmateriaal - staat rechts in beeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Aangezien jij het gelezen hebt blijkbaar.... Leg eens even in het kort uit wat TS volgens jou zo compleet verkeerd doet dan? Want ik zie het echt niet.
Als je iemand leuk vindt lijkt het me juist volkomen logisch dat je achter die persoon aangaat en hem/haar niet links laat liggen. Maar goed misschien ben ik heel raarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Achter een vrouw aan zitten is meestal niet de bedoeling. Komt wanhopig over, heeft TS zo veel behoefte aan seks? Heeft hij niemand anders? Waarom zou ik eigenlijk met iemand gaan die zo veel moeite moet doen om een mate te vinden? Vrouwen vallen meestal op exclusieve mannen. Goed bloed, gezond nageslacht en dergelijke. Als je nog meer wil weten bezoek vooral de reddit en lees vooral het aanbevolen leesmateriaal - staat rechts in beeld.
Klopt, maar als je iemand ook maar een klein beetje leuk vindt, en diegene vraagt je uit, zou je dan echt geen half uurtje de tijd hebben de komende week om met diegene af te spreken? Ik zelf zou wel tijd vinden, al helemaal gezien het feit dat ik letterlijk 1 minuut van de uni af woon waar zij ook studeert.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef CherryOnTop het volgende:
In januari eindigt er weer een studieperiode dus dat iemand het druk zou hebben lijkt me volstrekt logisch.
Met mate moet je dit wel doen wil er contact ontstaan. Maar overdrijf het en er ontstaat twijfel. Waarom is hij zo wanhopig? Komt hij zonder mij niet aan zijn trekken?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt lijkt het me juist volkomen logisch dat je achter die persoon aangaat en hem/haar niet links laat liggen. Maar goed misschien ben ik heel raarTot nu toe vind ik TS juist helemaal niet wanhopig overkomen, ze hadden een oppervlakkig gesprek, zij zegt dat ze op een bepaald moment bij hem had willen zijn, hij zegt nou prima kom maar langs als je tijd hebt? En zij heeft het druk dus kan niet. Hij heeft daarna niks meer laten horen, geen smeekbedes o.i.d. Dus ja, wat mij betreft is er niks mis met zijn aanpak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |