Dat kan hoor, heb ik zelf ook met regelmaat gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Bedoelt ze nou dat ze echt geen tijd heeft (3 weken is wel erg extreem)
Inmiddels heeft ze misschien al een ander op het oog?quote:, niet meer geïnteresseerd is (zou niet weten waarom),
Zou kunnen maar lijkt me niet eigenlijk, dan had ze niet gezegd dat ze 3 weken niet kon.quote:of "try harder" bedoelt.
Deze logica ontgaat me compleet.quote:Of misschien heb ik haar te veel aandacht op whatsapp gegeven?
quote:Het zit me niet lekker dat ze er een half uur over deed om wat terug te schrijven op whatsapp nadat ze mijn bericht had gelezen, wat erop wijst dat ze een reden aan het bedenken was om mij af te wijzen.
Kan je dat even uitleggen?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef Aeqvitas het volgende:
Serieus, achter een meisje aanzitten op de manier die jij beschrijft is het allerslechtste wat je kan doen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef Aeqvitas het volgende:
Serieus, achter een meisje aanzitten op de manier die jij beschrijft is het allerslechtste wat je kan doen.
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.quote:
Want alle vrouwen zijn hetzelfde.....quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.
Hmm dat zou inderdaad kunnen, maar had nooit gedacht dat vrouwen zo snel hun interesses konden wisselen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Inmiddels heeft ze misschien al een ander op het oog?
Oke, zat er al even op te kijken na je eerste post maar ik ga er dan even goed doorheen lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/TheRedPill ga maar lezen. Geen pick-up-artist bullshit maar gewoon beschrijving over hoe mensen (voornamelijk vrouwen) in elkaar zitten.
Niks werkt op alle vrouwen. Er zijn altijd uitzonderingen. Maar de uitzonderingen bevestigen de regels. Er wordt ook nergens gesproken over een universele sleutel die je op elke vrouw kan toepassen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Want alle vrouwen zijn hetzelfde.....
Mannen ook hoor. Ligt er maar net aan wie er op je pad komt natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef doge het volgende:
[..]
Hmm dat zou inderdaad kunnen, maar had nooit gedacht dat vrouwen zo snel hun interesses konden wisselen.
Wow, such inappropriate. much not seriousquote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Catch22- het volgende:
so lullig
many hartenbrekens
much hurts
wow
Verschilt blijkbaar per persoon, bij mij iig niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mannen ook hoor. Ligt er maar net aan wie er op je pad komt natuurlijk.
Ik ben ook niet zo, maar vrienden/vriendinnen van me weer wel. Dus ja, het kan blijkbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef doge het volgende:
[..]
Verschilt blijkbaar per persoon, bij mij iig niet.
Aangezien jij het gelezen hebt blijkbaar.... Leg eens even in het kort uit wat TS volgens jou zo compleet verkeerd doet dan? Want ik zie het echt niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar moet ik de bal dan zelf ooit weer oprapen of tenzij zij geen interesse gaat tonen, laten liggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Dingflofbips het volgende:
TS zou in potentie teveel achter haar aan kunnen gaan zitten
Niet doen dus die bal.. ze is toch helder?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef doge het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar moet ik de bal dan zelf ooit weer oprapen of tenzij zij geen interesse gaat tonen, laten liggen.
Achter een vrouw aan zitten is meestal niet de bedoeling. Komt wanhopig over, heeft TS zo veel behoefte aan seks? Heeft hij niemand anders? Waarom zou ik eigenlijk met iemand gaan die zo veel moeite moet doen om een mate te vinden? Vrouwen vallen meestal op exclusieve mannen. Goed bloed, gezond nageslacht en dergelijke. Als je nog meer wil weten bezoek vooral de reddit en lees vooral het aanbevolen leesmateriaal - staat rechts in beeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Aangezien jij het gelezen hebt blijkbaar.... Leg eens even in het kort uit wat TS volgens jou zo compleet verkeerd doet dan? Want ik zie het echt niet.
Als je iemand leuk vindt lijkt het me juist volkomen logisch dat je achter die persoon aangaat en hem/haar niet links laat liggen. Maar goed misschien ben ik heel raarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Achter een vrouw aan zitten is meestal niet de bedoeling. Komt wanhopig over, heeft TS zo veel behoefte aan seks? Heeft hij niemand anders? Waarom zou ik eigenlijk met iemand gaan die zo veel moeite moet doen om een mate te vinden? Vrouwen vallen meestal op exclusieve mannen. Goed bloed, gezond nageslacht en dergelijke. Als je nog meer wil weten bezoek vooral de reddit en lees vooral het aanbevolen leesmateriaal - staat rechts in beeld.
Klopt, maar als je iemand ook maar een klein beetje leuk vindt, en diegene vraagt je uit, zou je dan echt geen half uurtje de tijd hebben de komende week om met diegene af te spreken? Ik zelf zou wel tijd vinden, al helemaal gezien het feit dat ik letterlijk 1 minuut van de uni af woon waar zij ook studeert.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef CherryOnTop het volgende:
In januari eindigt er weer een studieperiode dus dat iemand het druk zou hebben lijkt me volstrekt logisch.
Met mate moet je dit wel doen wil er contact ontstaan. Maar overdrijf het en er ontstaat twijfel. Waarom is hij zo wanhopig? Komt hij zonder mij niet aan zijn trekken?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt lijkt het me juist volkomen logisch dat je achter die persoon aangaat en hem/haar niet links laat liggen. Maar goed misschien ben ik heel raarTot nu toe vind ik TS juist helemaal niet wanhopig overkomen, ze hadden een oppervlakkig gesprek, zij zegt dat ze op een bepaald moment bij hem had willen zijn, hij zegt nou prima kom maar langs als je tijd hebt? En zij heeft het druk dus kan niet. Hij heeft daarna niks meer laten horen, geen smeekbedes o.i.d. Dus ja, wat mij betreft is er niks mis met zijn aanpak.
Serieus, verwacht geen goed datingadvies van vrouwen. Totaal niet objectief...quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef doge het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand ook maar een klein beetje leuk vindt, en diegene vraagt je uit, zou je dan echt geen half uurtje de tijd hebben de komende week om met diegene af te spreken? Ik zelf zou wel tijd vinden, al helemaal gezien het feit dat ik letterlijk 1 minuut van de uni af woon waar zij ook studeert.
Maarja, voor mij is het in deze situatie dus vrij lastig om de lijn te trekken tussen welke ik of ongeïnteresseerd overkom, of juist te geïnteresseerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Met mate moet je dit wel doen wil er contact ontstaan. Maar overdrijf het en er ontstaat twijfel. Waarom is hij zo wanhopig? Komt hij zonder mij niet aan zijn trekken?
/r/theredpill serieus. Echt geen openingszinbullshit maar uitleg over hoe de vrouwelijke psyche op bepaalde gebieden in elkaar zit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef doge het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Met mate moet je dit wel doen wil er contact ontstaan. Maar overdrijf het en er ontstaat twijfel. Waarom is hij zo wanhopig? Komt hij zonder mij niet aan zijn trekken?
Maarja, voor mij is het in deze situatie dus vrij lastig om de
Half uurtje tijd maken ja, zin in hebben om tussen de soep en de aardappels even snel bij iemand langs te gaan die je leuk vindt? Weet ik niet. Het is toch een soort van eerste date hè.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef doge het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iemand ook maar een klein beetje leuk vindt, en diegene vraagt je uit, zou je dan echt geen half uurtje de tijd hebben de komende week om met diegene af te spreken? Ik zelf zou wel tijd vinden, al helemaal gezien het feit dat ik letterlijk 1 minuut van de uni af woon waar zij ook studeert.
Zit ook wat in, maar ik heb een beetje de indruk gekregen dat haar interesse naar mij af is genomen naarmate de gespreksstof op whatsapp op raakte gedurende de week dat ik in het buitenland zat. Heeft dus ook te maken met wat Aeqvitas zegt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is toch een soort van eerste date hè
Kan natuurlijk, maar ze kan het ook gewoon echt druk hebben. Ik zou even afwachten. Als ze nog wil afspreken laat ze heus wel wat van zich horen. Je kan altijd tussendoor nog eens vragen hoe het staat met d'r projecten e.d. Reageren op een berichtje moet altijd kunnen (al is het niet direct), als ze dat ook niet meer doet dan heeft ze waarschijnlijk inderdaad al de interesse verloren.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:05 schreef doge het volgende:
[..]
Zit ook wat in, maar ik heb een beetje de indruk gekregen dat haar interesse naar mij af is genomen naarmate de gespreksstof op whatsapp op raakte gedurende de week dat ik in het buitenland zat. Heeft dus ook te maken met wat Aeqvitas zegt.
In jouw ogen als vrouw zijnde, wat zou ik als man moeten doen in deze gare, onduidelijke situatie?.
Heb je t contact geforceerd proberen aan te houden? Ja: dan is er kans dat wat A zegt klopt, Nee: ok dan ligt t aan haar (iem.anders gevonden ofzo) en niet aan jouw gedragquote:Op maandag 6 januari 2014 17:05 schreef doge het volgende:
[..]
Zit ook wat in, maar ik heb een beetje de indruk gekregen dat haar interesse naar mij af is genomen naarmate de gespreksstof op whatsapp op raakte gedurende de week dat ik in het buitenland zat. Heeft dus ook te maken met wat Aeqvitas zegt.
In jouw ogen als vrouw zijnde, wat zou ik als man moeten doen in deze gare, onduidelijke situatie?.
Wat bedoel je hier precies mee? Zelf gesprekken met haar beginnen ipv dat zij gesprekken met mij begint?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Dingflofbips het volgende:
Heb je t contact geforceerd proberen aan te houden?
De verklaring van echt druk hebben staat weliswaar nog op een kiertje maar is m.i.onwaarschijnlijk. Mijn advies zou zijn om het te laten. Weet beter waar ze uitgaat en ga n keer zonder pretenties naar die kroeg. Wie weet spontane ontmoeting en pakt leuk uitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kan natuurlijk, maar ze kan het ook gewoon echt druk hebben. Ik zou even afwachten. Als ze nog wil afspreken laat ze heus wel wat van zich horen. Je kan altijd tussendoor nog eens vragen hoe het staat met d'r projecten e.d. Reageren op een berichtje moet altijd kunnen (al is het niet direct), als ze dat ook niet meer doet dan heeft ze waarschijnlijk inderdaad al de interesse verloren.
Heb je appjes gestuurd terwijl je eigenlijk niks te melden had? Als je je applijst ziet, ligt dan het initiatief en de pogingen het gesprek aan de gang te houden bij allebei of voornamelijk bij jou?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef doge het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Zelf gesprekken met haar beginnen ipv dat zij gesprekken met mij begint?
Nee, heb nooit iets gestuurd zonder dat ik echt iets had te melden. Aan het begin van de week heeft het initiatief bij haar gelegen, aan het einde van de week bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Heb je appjes gestuurd terwijl je eigenlijk niks te melden had? Als je je applijst ziet, ligt dan het initiatief en de pogingen het gesprek aan de gang te houden bij allebei of voornamelijk bij jou?
Dan zou ik denken dat je geen overkill hebt gepleegd. Dus het ligt bij haar (er is een ander in t spel of ze heeft dateangst of genuine druk enz enz)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef doge het volgende:
[..]
Nee, heb nooit iets gestuurd zonder dat ik echt iets had te melden. Aan het begin van de week heeft het initiatief bij haar gelegen, aan het einde van de week bij mij.
Wow.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Het zit me niet lekker dat ze er een half uur over deed om wat terug te schrijven op whatsapp nadat ze mijn bericht had gelezen, wat erop wijst dat ze een reden aan het bedenken was om mij af te wijzen.
Ja, beetje te para van mij om dat meteen aan te nemen. Al helemaal nu ze net als reactie op mijn "geen probleem, laat maar weten wanneer je tijd hebt" "haha is goed hoor zal ik doenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.![]()
Wie weet zat ze in een belangrijk college/projectwerk en heeft ze het alleen even snel gelezen doordat ze het druk heeft. [ afbeelding ]
Ipv zeggen dat ze wel n keer langs kan komen waarbij je eigenlijk alle initiatief bij haar laat, had je beter een leuk voorstel kunnen doen. Iets waarbij je zelf ook wat moeite doet (dus bijv nodig haar uit om samen wat te gaan lunchen oid)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:05 schreef doge het volgende:
[..]
inclusief deze beloftequote:Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef doge het volgende:
[..]
Ja, beetje te para van mij om dat meteen aan te nemen. Al helemaal nu ze net als reactie op mijn "geen probleem, laat maar weten wanneer je tijd hebt" "haha is goed hoor zal ik doen" terug heeft geschreven.
Is het niet gewoon een meisje dat het leuk vindt om een beetje te chatten op whatsapp, maar voor de rest geen contact wil?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Ik snap niet helemaal dat zij eerst ontzettend enthousiast deed en nu niet meer.
Iemand een idee wat ik moet doen? Over een aantal dagen opnieuw proberen of laten gaan?
Dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Keano het volgende:
Gewoon een weekje wachten. Dan iets sturen als: 'En nog steeds zo druk, of tijd om wat te gaan drinken deze week?'
Als er dan weer een antwoord komt waaruit blijkt dat ze binnen een week of twee/drie niks af wil spreken geen aandacht meer geven.
TS heeft de looks maar niet de skillsquote:Ik houd er absoluut niet van om met meisjes op whatsapp te praten omdat er dan geen nonverbale communicatie is, wat zo'n 90% van een echt gesprek uitmaakt.
Dit dus, niet te veel tijd besteden aan berichtjes onzin tenzij het echt ergens op gaat lijken. Voor je het weet heb je een paar maanden verspild aan het spelen van haar chat buddy. Gewoon afspreken en verder lekker vertraagt reageren als ze je blijft appen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Overigens als je radiostilte houdt kan het zijn dat ze weer met je wil whatsappen zonder af te spreken. Dan ben je goed voor de aandacht en is ze dus een aandachtsslet. Dan oppassen want voor je het weet zit je in de Friendszone...
Bellen?! Kan dat met een telefoon!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:
kan je niet binnenkort gewoon bellen?
"Hey, ik wilde even je stem horen."
Klinkt alsof iedereen die zei dat het er teveel waren misschien wel eens gelijk zouden kunnen hebben. Een week is vrij kort en weet niet hoeveel berichtjes en hoe de conversatie loopt natuurlijk maar ken je dat gevoel dat heel graag een bepaald cadeau wilde voor kerst of weet ik veel wat en dan keek je daar naar uit en werd je wild van anticipatie maar toen je het eenmaal had was je na een paar weekjes wel klaar. Of ze heeft het natuurlijk erg druk. En ja, over het algemeen krijgen mannen de slechtste dating tips van vrouwen, rijke mannen en knappe mannen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef doge het volgende:
[..]
Nee, heb nooit iets gestuurd zonder dat ik echt iets had te melden. Aan het begin van de week heeft het initiatief bij haar gelegen, aan het einde van de week bij mij.
Helemaal mee eens. Als je iemand leuk vindt kan je heus wel tijd vrij maken. Eten moet je sowieso, dus waarom dan niet een keer samen ergens gaan eten?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef doge het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor veel meiden niet zo'n luchtig grapje is. Ik bedoel, je intentie is nogal obvious.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Grapjes over hoe ze bij mij zou komen logeren als er geen treinen zouden rijden door winterweer en dat soort luchtige dingen.
Zij was degene die dat grapje maakte, niet ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:54 schreef Trankilo het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor veel meiden niet zo'n luchtig grapje is. Ik bedoel, je intentie is nogal obvious.
Kan ik daaruit opmaken dat je na oud en nieuw een tijdje geen contact met haar heb gezocht? Als dat zo is kan ik het goed begrijpen dat ze haar studie boven jou zet op haar prio-lijst. Als ik een week moet wachten voordat een jongen eindelijk eens contact opneemt doet hij dat ook maar. Ik hou er niet van genegeerd te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef doge het volgende:
Ik moet zeggen dat tegen het einde van de week het materiaal om over te praten op raakte aangezien we elkaar maar 1 avond in het echt hebben gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |