knoopje open enzoquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef terrorsjaak het volgende:
Ligt er aan hoe je het draagt bij Tommy Hilfiger, Ralph lauren, Lacoste etc.
Knoop jij je polo helemaal op tot de bovenste knoop met een petje op, glimschoentjes erbij? Of draag jij het gewoon lekker knoopje open, nette schoentjes erbij?
wel gewoon de echte, de neppe zijn binnen 3 wasbeurten kapotquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het gewoon klasse uitstralen die merk weetje? ik haal altijd polos en schoene uit turkije als ik er ben gwn klasse vriend
De grapjas mag je in ONZ uithangen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het gewoon klasse uitstralen die merk weetje? ik haal altijd polos en schoene uit turkije als ik er ben gwn klasse vriend
Volgens mij is dat al lang niet meer zoquote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij ons op de golfbaan zie je niks anders, naast Gaastra windjacks.
Waarom niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang niet meer zo
Ik dacht dat je met die uitspraak wilde zeggen dat het alleen door golf kakkers wordt gedragen, wat volgens mij niet zo is.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kom jij op mijn golfbaan??
Schoentjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef terrorsjaak het volgende:
Ligt er aan hoe je het draagt bij Tommy Hilfiger, Ralph lauren, Lacoste etc.
Knoop jij je polo helemaal op tot de bovenste knoop met een petje op, glimschoentjes erbij? Of draag jij het gewoon lekker knoopje open, nette schoentjes erbij?
Ik loop niet met die dingen waar het levens groot op staat, wat ik heb staat alleen een klein logootje op...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Mensen die met merkjes willen pronken zijn niet de slimsten want geven hun geld uit aan de verkeerde zaken."
Dàt is het signaal dat je naar mij afgeeft met dergelijke kleding, TS.
Balen voor jou dat de PSP niet meer bestaat zeg, allejezus nog aan toequote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Mensen die met merkjes willen pronken zijn niet de slimsten want geven hun geld uit aan de verkeerde zaken."
Dàt is het signaal dat je naar mij afgeeft met dergelijke kleding, TS.
Het ligt er een beetje aan hoe je het draagt, maar doorgaans is Hilfiger prima te doen voor smart-casual. Ik draag het zelf erg graag: de broeken zitten als gegoten en ik vind de rest van hun waren vaak ook prettig voor het oog.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik loop niet met die dingen waar het levens groot op staat, wat ik heb staat alleen een klein logootje op...
En dat is ook totaal niet de reden dat ik het koop of zou kopen, dat vind ik redelijk kortzichtig van je, maar goed.. het is natuurlijk jouw visie en dat is waar ik om vroeg
Ja ben ik met je eens, klein logootje is prima maar die koeienletters enzo zijn lelijk. Die geven de kleding trouwens ook een zeer goedkope uitstraling,quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:46 schreef Trebo het volgende:
Ik heb veel van Tommy, maar dan wel met het piepkleine logo erop. Dat schreeuwerige hoeft niet voor mij. Dat ik veel Tommy heb is omdat het heerlijk zit/draagt én het is kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt een boel geld , maar dat is sowieso met de meeste merkkleding in NederlandIk ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:53 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb wel wat TH kleding , alleen koop ik het altijd in Amerika.Ik ook hoor.. slaat echt nergens op hoeveel je daar betaald voor een poloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt een boel geld , maar dat is sowieso met de meeste merkkleding in Nederland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |