Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.
Enquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Totaal niet.
David Tennant is hilarisch overigens.
Lijkt me eigenlijk dat je inhoudelijke spoilers gewoon in de topics over de series of films zelf plaatst en niet in zo'n algemeen topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.
En sowieso, waar hebben we het overtv-series of films. Hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Ik heb niets gespoilerd. Vond het alleen jammer dat Billie Piper niet meer wou acteren in Doctor Who.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.
Ik ben er ook mee bezig, maar het kan mij maar niet grijpen. Ik stoor me enorm aan de manier van acterenquote:
Ja, het acteerwerk is niet echt geweldig, maar de actie maakt veel goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig, maar het kan mij maar niet grijpen. Ik stoor me enorm aan de manier van acteren
Mja, misschien wel. Ik ben nu aan seizoen vier bezig en heb eigenlijk vooral sympathie voor Dutch en Claudette en hoop eigenlijk dat de mij veel te onkwetsbare Vic eens een 'grondig lesje geleerd wordt.'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Kan niet wachten! Vic Mackey is ook wel een beetje de ultieme antiheld.
Daarvoor bestaat zoiets als de spoiler tagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.
En sowieso, waar hebben we het overtv-series of films. Hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat zoiets als de spoiler tagKijk en dat is dus een kutactie. Oud nieuws overigens, maar dan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk en dat is dus een kutactie. Oud nieuws overigens, maar dan nog
Flauw om zo uit het niets zoiets te gaan spoileren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten.
Stond in een spoiler tag, je hoeft er niet op te klikken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flauw om zo uit het niets zoiets te gaan spoileren.
Het was aardiger geweest om even te waarschuwen dat je iets ging spoileren over die serie. Dit is gewoon kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Stond in een spoiler tag, je hoeft er niet op te klikken.
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was aardiger geweest om even te waarschuwen dat je iets ging spoileren over die serie. Dit is gewoon kinderachtig gedrag.
Stoer mannetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Voor sommigen is het einde van een serie die ze met veel plezier gevolgd hebben best belangrijk om zelf te ervaren, zonder dat een of andere pannenkoek dat out of the blue voor ze bederft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Ik houd ook niet van spoilers, ik haat ze zelfs. Ik wilde alleen een punt tegen iemand maken, daarna ik heb het ook weer weggehaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor sommigen is het einde van een serie die ze met veel plezier gevolgd hebben best belangrijk om zelf te ervaren, zonder dat een of andere pannenkoek dat out of the blue voor ze bederft.
Zie de lol er niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen.
Prima joh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je argumentatie klopt gewoon voor geen kant
Haha, baaln!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik heb net met ideal weer mijn abonnement verlengd, het geld staat al afgeschreven, maar er staat nog steeds dat ik moet betalen
-edit:spoiler-quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:55 schreef nelisb het volgende:
Vraagje. Heb een proef abo genomen. Maar lijkt of ik maar een x aantal series kan zien nu. Mis bv Luther en the Killing. Krijg je niet alles te zien bij een proef abo?
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?
Probeer Hola Unblocker eens te installeren, dan krijg je ook toegang tot het Amerikaanse materiaal, en probeer het dan opnieuw.
Ik zie die twee series namelijk wel.
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.
Zal eens in de app kijken op m'n iPhone.
Apple TV en iPad zijn ook te configureren voor amerikaanse content, iets met DNS instellingen, even googelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.
Nope. Helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.
[..]
Nope. Helemaal niks.
Zal eens inloggen via de site kijken wat ik daar zie.
Misschien te maken met de software versie op mijn apple tv? Heb 5.02 geloof ik ivm jailbreak.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Weg met de kinderlijke onschuld!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Op de amerikaanse netflix...niet NL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Eind februari de laatste 8 afleveringen van Breaking Bad op Netflix. Voor diegenen die ze dan nog niet gezien hebben.
UK heeft hem al een poos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Op de amerikaanse netflix...niet NL.
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef Lemsterr het volgende:
Waarom missen er bij series heel vaak 1 of 2 seizoenen? Ben nu Misfits aan het kijken maar mist het laatste seizoen dus weer.
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.
Verschilt inderdaad per serie, voor sommige series hebben ze de absolute rechten waardoor ze net als HBO de volgende dag de aflevering online kunnen zetten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.
Soms zelfs dezelfde avond nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.
echt een bazen filmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:53 schreef Drankster het volgende:
Battle Royale onder het genot van een blik tomatensoep:
[ afbeelding ]
Yep. The Hunger Games, maar dan goed. Ben hem nu weer eens aan het kijken.quote:
Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt.
Ik ben hem nu aan het kijken. Het is een soort treinwrak waar je niet van weg kan kijken. Hele erge weirde en enge mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister 2 documentaires gezien. Naar aanleiding van dit topic eerst de film "Bronies" (over volwassen mannen die fan zijn van de voor kleine meisje bedoelde animatieserie "My Little Pony") en daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:11 schreef Zapata het volgende:
Gisteren net de free trial voor Netflix gestart. Ik zit op de Amerikaanse Netflix met de Media hint plug-in voor Firefox.
Ik dacht dat Netflix een soort Spotify was met een gigantische film en serie database waar het overgrote deel op staat.
Niet dus..
Net gezocht op Aliens, Lethal Weapon, Indiana Jones, James Bond en Die Hard. Geen enkele film is beschikbaar.
Het valt me gewoon nogal tegen. Volgens mij werd het zelfs geadverteerd met "watch anything anytime".quote:Op zondag 12 januari 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.
Nope, de US!quote:Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?
Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.quote:
Skyfall ook op de US versie. Maar verder dus geen enkele andere James Bond film.quote:
Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan maar ik denk niet dat dit voor mij 8 euro per maand waard is. Ook mede door de flut interface. Waarom kan ik geen tags toevoegen of kiezen op jaartal of weet ik veel.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:59 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor de tip, cinnamongirl! Documentaires over obsessies/fandom vind ik erg interessant, dus I Think We're Alone Now ga ik zometeen ook aanzwengelen.
Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.
ik kijk nu uit nood maar dr. Whoquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.
Netflix is vooral handig voor series en documentaires (want die hebben ze wel echt veel) en bij film is het meer een beetje browsen in het aanbod, want daar ligt het qua rechten allemaal veel lastiger.
Ja, precies dit! Ik kan me zo geen documentaires bedenken maar houd me ook voor tips aanbevolen. Zit nu de Tiffany-fans (oh, wacht, nee... friends ) doc te kijken. Slecht gefilmd maar het past ook bij het hopeloze verhaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!
Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:16 schreef Zapata het volgende:
Hoe kies jij uit het aanbod dan want ik vind de interface ook nogal kut. Duidelijk niet gemaakt voor PC, ik kan niet eens klikken op de titel zoals popular on netflix of new releases. Ik moet plaatje voor plaatje voorbij laten scrollen
jep doe ik nu ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen.
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.
Het gaat inderdaad een beetje te ver dat hij zijn eigen show krijgt ja maar we zien wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.
Agents of Shield is net nieuw, dus die komt op zijn vroegst als het eerste seizoen erop zit, Sopranos is van HBO die hebben een eigen dienst, dus daar hoef je niet op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik kijk nu uit nood maar dr. WhoIk zal me eens meer verdiepen in het serie aanbod.
Ik vind series sowieso leuker dan films.
Edit.
Bedankt voor de tip!
Zelfs Knight rider, the A team en Miami Vice staan er op!
en Star Trek Next Generation staat als hoogste rated serie bovenaan, dat is ook altijd leuk om te zien.![]()
Edit 2.
En dan weer geen Sopranos of Agents of Shield![]()
Was mij ook al opgevallen, vreemdquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Lotr 2 en 3 staan op Netflix, 1 niet. Handig.
En 2 en 3 niet in HDquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Vanochtend nog The Emperor's New Groove gekeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
he Toy story en De princess en de kikker staat erbij. Er worden dus al wat disney films toegevoegd en ze hadden het er ook over dat sommige die in december in de bioscoop waren , straks ook op Netflix komen dus ik ben benieuwd welke dat worden.
Je kan nooit genoeg Disney films hebben
Dikke bullshitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef z0rz0r het volgende:
1 is het minst boeiend dus kan je wel overslaan
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingen
Ik ben het volledig met je eens hoor, daar niet van maar waar ligt die verantwoording? De distributeur besluit welke films/series ze via netflix aan willen bieden, niet netflix.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:28 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaanquote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.
True. Zal er ook aan liggen dat de serie na seizoen 1 eigenlijk al begon te vervelen bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaan
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige seriequote:
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige serie
en ben verslaafd aan Blue Mountain State, gewoon elke aflevering hilarisch
ja idd, doet me daar ook wel wat aan denken, goede britse combi van komedie en dramaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.
Blue Mountain State, staat die op de NL Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |