abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135155342
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ligt er aan moet het eerst zien he.
Goed dat je oordeel al vast staat voor een gebeurtenis die pas plaats vind over pak weg 10 jaar
Het gaat niet gebeuren in 10 jaar. Ze kunnen gewoon beter rustig oefenen op het maan eerst....en dat gaat ook niet gebeuren in 10 jaar.
Ik denk dat ze kunnen beter die probleempjes hier op Moeder Aarde eerst effe oplossen toch ?
ALS ze zijn allemaal zo fckin slim zijn.

MARS MY ARSE!
Ooh kijk:
I'm a poet,
And I didn't even know it!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 januari 2014 @ 18:57:28 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135155904
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet gebeuren in 10 jaar. Ze kunnen gewoon beter rustig oefenen op het maan eerst....en dat gaat ook niet gebeuren in 10 jaar.
Ik denk dat ze kunnen beter die probleempjes hier op Moeder Aarde eerst effe oplossen toch ?
ALS ze zijn allemaal zo fckin slim zijn.

MARS MY ARSE!
Ooh kijk:
I'm a poet,
And I didn't even know it!
Is goed gaan we daar eerst heen, betaal jij?

En heb je het verschil tussen Mars en de Maan vergeleken?
Er zijn grote verschillen waarom Mars veel beter is om naar toe te gaan dan de maan, en tja als er een keuze moet worden gemaakt zou ik ook voor mars kiezen ipv de maan
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135156282
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

En heb je het verschil tussen Mars en de Maan vergeleken?
Er zijn grote verschillen waarom Mars veel beter is om naar toe te gaan dan de maan, en tja als er een keuze moet worden gemaakt zou ik ook voor mars kiezen ipv de maan
Ik vind het niet erg interressant.
Ik ben meer geinterresseerd in de vette leugens daarover.

Hoe weet je dat?
Van één of ander oh-zo-betrouwbaar wetenschapper zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135157540
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - mensen hebben niet perse Kubrick geloven maar wel z'n beelden en de NASA propaganda.
Dan 'n paar jaar later heeft hij 2001:A Space Oddity gemaakt....en die was echt verschrikkelijk duur.Die technology dat was gebruikt was echt 'n doorzetter....en wel wat te maken met wat we hadden gezien met die 'maanlandingen' beelden.

In 1969 meer dan 'n derde van amerikanen heeft die Apollo onzin niet gelooft.....dat is nu rond 5%.
The power of TV propaganda.
Ga nou effe lekker googlen.
Wat dacht je van de power of youtube propaganda?
Firm but Friendly.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:28:26 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135157559
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg interressant.
Ik ben meer geinterresseerd in de vette leugens daarover.

Hoe weet je dat?
Van één of ander oh-zo-betrouwbaar wetenschapper zeker.
Straks ga je nog vertellen dat Mars niet eens bestaat.
pi_135157611
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sssttt...da's geheim wet je nog wel ;)
Firm but Friendly.
pi_135198039
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Weet ik ook niet - maar ik ga ook niet een of andere 'wetenschapper' geloven zowiezo....niet meer....lijkt me dat sommige zijn crimineel bezig met t versterken en steunen van rare verhaaltjes uit Hollywood.
pi_135198092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik ook niet - maar ik ga ook niet een of andere 'wetenschapper' geloven zowiezo....niet meer....lijkt me dat sommige zijn crimineel bezig met t versterken en steunen van rare verhaaltjes uit Hollywood.
Zijn publicaties door wetenschappers per definitie onjuist in jouw ogen?
★★★
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:12:02 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135198200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Daar begint het wel op te lijken...

Ik weet niet hoe dichtbij je mars kan halen met een mooie telescope.
Misschien kan A_tuinhek dat wel die had ook een super mooie foto van de maan kunnen maken, :)

gedaan met
pi_135198776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee.
pi_135198804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Dus je verwerpt ze enkel als je ze niet wil geloven? Of als je info vindt op het internet? Hoe besluit je wat waar is en niet?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_135198822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien kan A_tuinhek dat wel die had ook een super mooie foto van de maan kunnen maken, :)

gedaan met
[ afbeelding ]
En jij snapt ook helemaal geen reet van .....dus.
pi_135198930
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Wat dacht je van de power of youtube propaganda?
Ik weet niet erg veel over.
pi_135198940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin?
★★★
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:37:35 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij snapt ook helemaal geen reet van .....dus.
Jou logica?
Nee sorry ik kan daar geen touw aan vastknopen.
Mja. als je mars van dichtbij wil zien, tip gebruik de google skymap, koop een telescoop en denk dat je m wel aardig dichtbij kan halen..
:)
pi_135199202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja hoor - en misschien kan ie ook 'n scherpe foto van die Apollo missie landing gear maken.
Al die zogenaamde 'space exploration' enz. is allemaal leuk,spannend en zeer interessante voor vele, maar - waar zijn duidelijk fotos van de debris/landing gear van de Apollo missions?Dat kan toch niet zo moeillijk te doen met al die wonderbaarlijke telescopen,satelleiten,cameras,space rocket hi-tech spullen. enz. ?
pi_135199340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus je verwerpt ze enkel als je ze niet wil geloven? Of als je info vindt op het internet? Hoe besluit je wat waar is en niet?
Nee.
Nee.
Wat ik zie en hoe ik dingen perceive.....waarom ? hoe besluit jij wat waar is of niet dan?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:45:12 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - en misschien kan ie ook 'n scherpe foto van die Apollo missie landing gear maken.
Al die zogenaamde 'space exploration' enz. is allemaal leuk,spannend en zeer interessante voor vele, maar - waar zijn duidelijk fotos van de debris/landing gear van de Apollo missions?Dat kan toch niet zo moeillijk te doen met al die wonderbaarlijke telescopen,satelleiten,cameras,space rocket hi-tech spullen. enz. ?
Kerel, er is een groot verschil tussen beetje dichtbij halen zodat je kraters kan zien en inzoomen zodat je een apparaat kan zien staan van een paar vierkante meter.
:')
ff kijken hoor, de afstand van hier naar de maan is pakweg 363345 km
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat het een peuleschil is dat we met gemak ff zo goed kunnen inzoomen dat zoiets duidelijk zichtbaar is..

Meer info er over vind je hier.
http://curious.astro.cornell.edu/question.php?number=134
pi_135199502
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin?
Zei ik ook niet. Maar ik ga ook niet zowiezo geloven dat ze hebben op Mars geland of wat-dan-ook, alleen want een of andere lul of' zogenaamde 'wetenschapper' gaat dat zeggen op 'n onbetrouwbaar TV (of youtube) docu.
Ik vind het ook soms heel jammer dat sommige 'wetenschappers' zijn niet-zo-slim-als-we-verwachten.
pi_135199542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jou logica?
Nee sorry ik kan daar geen touw aan vastknopen.
Mja. als je mars van dichtbij wil zien, tip gebruik de google skymap, koop een telescoop en denk dat je m wel aardig dichtbij kan halen..
Oh ja en die zijn oh-zo-betrouwbaar!
-edit, doe toch normaal-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 07-01-2014 19:01:57 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:57:28 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja en die zijn oh-zo-betrouwbaar!

Dat zijn negen woorden. ( doe aub niet zo geïrriteerd )
Ik val je niet aan ik voorzie je alleen van normale en simpele informatie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 07-01-2014 19:02:12 ]
pi_135199978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Nee.
Wat ik zie en hoe ik dingen perceive.....waarom ? hoe besluit jij wat waar is of niet dan?
Ik ga lekker makkelijk met de rest mee, hou het daar maar op. Maar ben wel benieuwd waarom jij bijvoorbeeld gelooft dat de maanlanding niet echt is.
pi_135200116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zijn negen woorden. ( doe aub niet zo geïrriteerd )
Ik val je niet aan ik voorzie je alleen van normale en simpele informatie.
Als jij 'n beetje verstaan had van punctuatie dan kan je wel 'n beetje snappen wat 'n colon is.
pi_135200281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij 'n beetje verstaan had van punctuatie dan kan je wel 'n beetje snappen wat 'n colon is.
Een colon is een endeldarm.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:40 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135200415
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een colon is een endeldarm.
juist en wat dit met het topic te maken heeft?
no idea,

Maar Tingo lieve jongen, de vraag is gewoon, is het gewoon weer een gevoel dat het niet kan of is het iets wat je kan onderbouwen dat het gewoon niet kan?
No offence we zijn hier gewoon benieuwd naar het hoe of wat.
Niet om jou op de kast te jagen of iets ;)
pi_135200617
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - mensen hebben niet perse Kubrick geloven maar wel z'n beelden en de NASA propaganda.
Dan 'n paar jaar later heeft hij 2001:A Space Oddity gemaakt....en die was echt verschrikkelijk duur.Die technology dat was gebruikt was echt 'n doorzetter....en wel wat te maken met wat we hadden gezien met die 'maanlandingen' beelden.

In 1969 meer dan 'n derde van amerikanen heeft die Apollo onzin niet gelooft.....dat is nu rond 5%.
The power of TV propaganda.
Ga nou effe lekker googlen.
Ja, ga jij eens ff lekker googlen.
2001: A space odyssey is namelijk van 1968, dus van voor de maanlandingen

A space oddity van David Bowie, die is dan weer wel van 1969.
pi_135200648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zei ik ook niet. Maar ik ga ook niet zowiezo geloven dat ze hebben op Mars geland of wat-dan-ook, alleen want een of andere lul of' zogenaamde 'wetenschapper' gaat dat zeggen op 'n onbetrouwbaar TV (of youtube) docu.
Ik vind het ook soms heel jammer dat sommige 'wetenschappers' zijn niet-zo-slim-als-we-verwachten.
In andere woorden is het gewoon hetzelfde als wat ik hierboven zei.

- Geloof je zelf iets, dan kan het alleen maar verder bevestigd worden door een wetenschapper
- Geloof je zelf iets niet, dan blijft dat ook zo, al komen ze met 100 feiten en beelden.

Duidelijk. ^O^
★★★
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:14:52 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_135200656
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ga nou niet anderen aanvallen op hun taalgebruik. Dat is op zijn minst misplaatst.
Sowieso is aanvallen niet gewenst. Je verwoord je maar op een nette manier zonder dat gescheld.
pi_135200760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ga lekker makkelijk met de rest mee, hou het daar maar op. Maar ben wel benieuwd waarom jij bijvoorbeeld gelooft dat de maanlanding niet echt is.
Heel lang geleden (voor t internet!) 'n hele goeie vriend van mij heeft me vertelt dat t maanlandingen zijn niet gebeuren. Ik gelooft hem niet toen (jammer genoeg)
Maar 'n paar jaar terug heb ik wat gelezen en imo die vriend had helemaal gelijk.
Ik heb 'Wagging the Moon Doggie' gelezen:
http://www.davesweb.cnchost.com/
Deeltjes grappig ook. (actually he makes a great job of ridiculing the whole thing)
imo - als iemand kan dat lezen en daarna tenminste 'n paar vraagtekens achte t OCT niet hebben dan zijn ze hopeloos.
pi_135201445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, ga jij eens ff lekker googlen.
2001: A space odyssey is namelijk van 1968, dus van voor de maanlandingen

A space oddity van David Bowie, die is dan weer wel van 1969.
Nee - I'll take your word for it.
Punt is : toen de tijd was die film technology het beste ter wereld en veel verder dan gemiddelde...2001 Space Odyssey was echt iets anders qua technology (maar toch vreselijk saai)
En (imho) is er wel 'n vergelijking tussen sommige Apollo beelden.
En interessant dat t allemaal is gebeuren rond zelf tijd.... like a huge PR exercise of zo.
Zoals propaganda filmen.
pi_135201614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga nou niet anderen aanvallen op hun taalgebruik. Dat is op zijn minst misplaatst.
Sowieso is aanvallen niet gewenst. Je verwoord je maar op een nette manier zonder dat gescheld.
Dat heb ik niet gedaan - guyver dacht dat hij slim was om te zeggen dat ik 9 woorden heeft gebruikt en niet 2...want hij wist niet wat 'n colon doet.
Hij heeft weer wat geleerd - net als wat ik doe elke dag.
pi_135202309
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

In andere woorden is het gewoon hetzelfde als wat ik hierboven zei.

- Geloof je zelf iets, dan kan het alleen maar verder bevestigd worden door een wetenschapper
- Geloof je zelf iets niet, dan blijft dat ook zo, al komen ze met 100 feiten en beelden.

Duidelijk. ^O^
Dit bedoel je?
ajacied schrijft: "Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin? "
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nee - ik zit niet te denken dat ik altijd gelijk heb!(but most of the time I am right)
Ik vraag me gewoon af waarom moeten we continu bepaalde mensen uit bepaalde vakjes altijd geloven ,zonder twijfelen?
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:31:17 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135224506
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit bedoel je?
ajacied schrijft: "Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin? "
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nee - ik zit niet te denken dat ik altijd gelijk heb!(but most of the time I am right)
Ik vraag me gewoon af waarom moeten we continu bepaalde mensen uit bepaalde vakjes altijd geloven ,zonder twijfelen?
Ow nee dat hoeft niet, maar soms moet je gewoon iets met eigen ogen zien.
Maar het is zo makkelijk om iets af te schuiven als onmogelijk als je het zelf niet snapt.
In sommige gevallen is het meer van 2 dingen naast elkaar leggen wat de een beweerd en wat de ander beweerd om daar een conclusie uit te trekken.
In dit geval je maakt een topic aan over mars, je weet voor jezelf al dat het niet kan, je weet dat het veel tegenspraak oplevert, waarom plaatst je het?

Tot dus ver ben je de enige die IK gespot heb op BNW die niet geloofd in de maanlandingen.
Dan maak je een topic aan over Mars ... wat had je verwacht?
pi_135228163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tot dus ver ben je de enige die IK gespot heb op BNW die niet geloofd in de maanlandingen.
Dan maak je een topic aan over Mars ... wat had je verwacht?
Ik verwacht niks- ik vind t belangrijk dat mensen zijn op de hoogte van de hoax.
Je bent toch geinformeerd - maakt niet erg veel als je geloof het of niet.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:36:03 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135275959
In eerste instantie willen de organisatoren van het project Mars One twee mannen en twee vrouwen naar Mars sturen, die de rest van hun leven op de rode planeet zullen blijven wonen. Elke twee jaar krijgen ze gezelschap van nieuwe kandidaten.
Volgens Kuipers heeft het Mars One-plan echter twee achilleshielen, de technologie en de financiën, zo zegt hij in gesprek met magazine KIJK, dat donderdag in de winkels ligt.

"Het plan om zoveel mogelijk bestaande ruimtevaarttechnologie te gebruiken is slim. Toch onderschat de organisatie de tijd die nodig is voor reparaties en onderhoud. In het ruimtestation ISS hadden we zelfs met een bemanning van zes astronauten tijd tekort."
Een missie naar Mars duurt ongeveer zeven maanden en is volgens de organisatie technisch haalbaar. Een terugreis is met de huidige technieken echter niet mogelijk.
Mars One wil wel een lijndienst opzetten om voedsel en reserveonderdelen naar de rode planeet te brengen. Zonde van het geld, vindt Kuipers. "Met het geld van die lijndienst kun je beter een raket ontwikkelen die de mensen terugbrengt naar de aarde."

Televisieshow
Volgens oprichter Bas Lansdorp hebben in totaal ruim 200.000 mensen zich aangemeld voor de missie in 2025, waarvan 1.058 personen zijn geselecteerd voor de tweede ronde. Onder hen zijn twee Nederlanders.
Uiteindelijk moeten er 24 tot 40 Marsreizigers overblijven na een ultieme selectie in een televisieshow. Mars One hoopt de reis naar de rode planeet te kunnen financieren met de opbrengsten van de tv-uitzendingen.

Kuipers verwacht dat Mars One niet zomaar de benodigde 6 miljard bij elkaar zal krijgen. "Jarenlange ervaring in de ruimtevaart leert daarnaast dat het hoogstwaarschijnlijk duurder wordt."
Medisch specialiste Maybritt Kuypers vreest grote gevolgen voor de gezondheid van de ruimtevaarders. "Ze vergelijken de risico's met een beklimming van de Mount Everest en dat is echt misleidend. De kans dat je op die berg doodgaat, is 1,3 procent. De kans op overlijden of ernstig letsel op deze Marsexpeditie is vele malen hoger. Ik denk eerder aan zo'n 95 procent."

Aandacht
Psycholoog Dietrich Manzey voorziet veel problemen rond de mentale toestand van de astronauten.
"Als de aandacht van het publiek minder wordt, daalt de genoegdoening die je voor de hele onderneming ervaart. Astronauten in het ISS klagen als ze veel huishoudelijke taken hebben en weinig waardevol wetenschappelijk werk kunnen doen", zegt de Duitser.
"Omdat alles nu eenmaal went, verliezen de Mars One-astronauten op den duur het gevoel dat ze iets relevants verrichten. Daarmee daalt ook hun motivatie. Hoe langer ze in leven blijven, hoe ongelukkiger en eenzamer ze worden."

Voedsel
Ecoloog Wieger Wamelink verwacht problemen met het verbouwen van voedsel: "Het kost een paar seizoenen om de grond vruchtbaar te krijgen. De eerste bemanning zal dus, na een reis van negen maanden door de ruimte, nog zeker een paar jaar aangewezen zijn op gevriesdroogd voedsel."
Wamelink voorziet grote riscio's. "Feit is dat je een gevarieerd dieet nodig hebt en dat je het moet doen met de Marsbodem, waar we lang niet alles van weten."
Door: NU.nl/Joost Nederpelt
pi_135279341
pi_135391367
Wat ik me dus afvraag, stel alles lukt en je komt daar aan.. En dan? Onderzoek doen? Hoe wil je uit zo'n tent komen dan? Dan moet iedereen zo'n pak aandoen.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:18:37 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_135391700
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar is toch niet 'n complot.
Wat doet het dan in bnw?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 13:21:07 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_135391786
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik me dus afvraag, stel alles lukt en je komt daar aan.. En dan? Onderzoek doen? Hoe wil je uit zo'n tent komen dan? Dan moet iedereen zo'n pak aandoen.
En aanhouden. Lijkt me vreselijk om zo lang daarin opgesloten te zitten.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:52:29 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135393027
quote:
pi_135397622
Heb begrepen dat 1 persoon al zeker is vanwege zijn grote behoefte zich los te koppelen van deze wereld.

tribalwars
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 12 januari 2014 @ 18:05:19 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135402864
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
Heb begrepen dat 1 persoon al zeker is vanwege zijn grote behoefte zich los te koppelen van deze wereld.

tribalwars
haha, zou maar zo kunnen dat hij zich aangemeld heeft, lijkt me ook wel iets voor hem.
:D
pi_135404006
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

haha, zou maar zo kunnen dat hij zich aangemeld heeft, lijkt me ook wel iets voor hem.
:D
Precies. De voorraad unit vol met zaadjes dan komt alles goed. :D
  zondag 12 januari 2014 @ 18:33:25 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135404065
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Precies. De voorraad unit vol met zaadjes dan komt alles goed. :D
:D Mja, ik dacht ook dat hij aan Utopia had mee willen doen.
Maar goed denk alleen dat hij niet door bepaalde tests door heen komt.
pi_135404197
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Mja, ik dacht ook dat hij aan Utopia had mee willen doen.
Maar goed denk alleen dat hij niet door bepaalde tests door heen komt.
De lichamelijke tests bedoel je neem ik aan want ik kan me niet voorstellen dat hij niet door wat voor psycho test dan ook heen komt.
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 19:09:46 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_135405491
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

De lichamelijke tests bedoel je neem ik aan want ik kan me niet voorstellen dat hij niet door wat voor psycho test dan ook heen komt.
Precies, want zoiets is hem op het lijf geschreven :Y
  maandag 13 januari 2014 @ 00:44:52 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135424241
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies, want zoiets is hem op het lijf geschreven :Y
;) misschien doet ie al mee. 8-)
pi_135442900
quote:
Ze kunnen toch die Playtex Beha Company super-magic space suits laten maken - die suits waren goed genoeg voor de Apollo missies.
Of misschien gaan ze dit keer Hunkemoller of Christine Le Duc of Pabo vragen.
  maandag 13 januari 2014 @ 17:49:41 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_135444223
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze kunnen toch die Playtex Beha Company super-magic space suits laten maken - die suits waren goed genoeg voor de Apollo missies.
Die zullen een flink stuk beter moeten, gezien ze veel langer mee moeten gaan. Gelukkig is het niet op de maan. Het stof daar is nog veel naarder.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:44:59 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135465818
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo te zien heb je mijn geplaatste documentaire uitvoerig bekeken. ;)

Ik zal het even simpel samen vatten voor je :)
De personen die op de maan liepen ( Ja ja ik weet het onzin bladiebladieblah) waren er maar voor een paar uur.

Deze personen die als alles door gaat dus naar mars gaan zullen vaker buiten moeten lopen.
het simpelere Maan pak voldoet dan niet, al is er een atmosfeer op mars het is niet een atmosfeer als op de aarde dus zijn ze minder goed beschermd tegen ruimte puin.
Op de aarde word deze in onze atmosfeer vrijwel gelijk vernietigd, alleen de grotere stenen komen er door.

Op mars zal dat niet het geval zijn en is dus een stuk risico voller dan hier op aarde dus zullen de pakken misschien wel met teflon, zoals kogelvrije vesten beschermd moeten worden anders kunnen er gaten in komen, en dus zal de astronaut snel het loodje leggen, want er is geen zuurstof op mars.

De astronauten die op de maan rondliepen ( ja gaat ie weer) hadden deze bescherming niet en vraag me af of ze er eigenlijk wel op bedacht waren toen de tijd.
Btw de maan heeft helemaal geen atmosfeer dus risico daar is nog groter aangezien de maan gewoon als een soort schild is voor de aarde.

Dank je wel maan voor het opvangen van veel meteoren astroids etc, misschien waren we er zonder jou nooit geweest _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')