Gaan je zolen dan niet los?quote:
is bij mij nog nooit gebeurd.quote:
Als het regent vallen je schoenen toch ook niet uit elkaar?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:25 schreef Anoniem3601 het volgende:
op de zool zit ook allemaal vuil wat er erg moeilijk afgaat en ook niet lukt met een tandenborstel + Cif
Wat kan ik hieraan doen
quote:
Harde kant nagelborstel, bij Action iets van 60 eurocent. Met Dreft of Dasty ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:25 schreef Anoniem3601 het volgende:
op de zool zit ook allemaal vuil wat er erg moeilijk afgaat en ook niet lukt met een tandenborstel + Cif
Wat kan ik hieraan doen
Air Max 1's verliezen alle vorm als je ze in de wasmachine gooit, niet doen dus. Ervaringsdeskundigequote:Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is bij mij nog nooit gebeurd.
wel 1x dat de machine probeerde een veter op te vreten. maar je kunt ze natuurlijk in een waszak stoppen of de veters er uit halen
welke vorm? die bootvorm?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef leppeh het volgende:
[..]
Air Max 1's verliezen alle vorm als je ze in de wasmachine gooit, niet doen dus. Ervaringsdeskundige
Juist, vooral de achtersteven zakt in.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Life2.0 het volgende:
masmasjien
[..]
welke vorm? die bootvorm?
air max 90 en air max classic niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef leppeh het volgende:
[..]
Air Max 1's verliezen alle vorm als je ze in de wasmachine gooit, niet doen dus. Ervaringsdeskundige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |