Zodra jij je auto op contact zet branden je lampen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies zo doe ik het dus ook. Maar volgens mij bedoelt John dat ze vanzelf uit gaan tijdens het starten, wat volgens mij toch echt niet zo is.
Ik rij geen meter zonder gordel. Bij het uitladen van de boodschappen staat hij altijd even voor de deur, daarna rij ik hem naar de parkeerplek, ook dan gordel om. Gewoon altijd, al moet ik 2m rijden op de vuilstort, gaat eerst de gordel om.quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik manoeuvreer nog wel eens auto's op een terein(En daar is een gordel irritant) , dus zo gaat mijn standaard riedeltje, maar each to his own.
Dat zeg ik al de hele tijd en als je dus doorstart dipt de sterkte, maar ze gaan niet uit. En DAT is volgens mij niet goed.quote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zodra jij je auto op contact zet branden je lampen.
Correct, dan krijgen ze een redelijke opdonderquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zeg ik al de hele tijd en als je dus doorstart dipt de sterkte, maar ze gaan niet uit. En DAT is volgens mij niet goed.
Hehe jij snapt mquote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Correct, dan krijgen ze een redelijke opdonder
Dus dit klopt nietquote:
die check is bullshit, als je de ecu lostrekt doet hij die check ook met piepjes en al, terwijl dat niet kan zonder ecu.quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die eerst het contact aanzet, wacht tot de check klaar is, en dan pas doorstart. Zo doe ik het sinds het begin omdat hij dan een stuk lekkerder loopt/start.
En als je het zo doet, merk je duidelijk dat de lampen aan gaan in de on positie, en niet pas na het starten.
Zal best maar hij start slecht als ik in 1x doorstart. En als ik wacht start hij perfect.quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
die check is bullshit, als je de ecu lostrekt doet hij die check ook met piepjes en al, terwijl dat niet kan zonder ecu.
Ik lees meequote:Op maandag 28 april 2014 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal best maar hij start slecht als ik in 1x doorstart. En als ik wacht start hij perfect.
Ongetwijfeld. Jansen zegt dat hij goed is maar dat er de benzine terug gaat in de tank bij mij ofzo. Nouja ik heb anwb dus voorlopig gaat alles goed. Rij er al een jaar meequote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik lees mee
Rotte brandstofpomp omdat ie nog even rondje moet pompen om op druk te komen?
Dat kan natuurlijk ook nog :-)quote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jansen zegt dat hij goed is maar dat er de benzine terug gaat in de tank bij mij ofzo. Nouja ik heb anwb dus voorlopig gaat alles goed. Rij er al een jaar mee
Moet je uitproberen, max rpm ligt bij 260 op de teller geloof ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Jongens hoeveel toeren maakt een standaard 9-3 2.0t bij 130km ongeveer? En wat is de rpm op de max (215 ofzo)? Ik wil het even zeker weten voordat ik mezelf voor schut zet.
Ja ik had wel zon idee maar ik twijfel nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Moet je uitproberen, max rpm ligt bij 260 op de teller geloof ik.
Zit ook geen logica in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ik had wel zon idee maar ik twijfel nu.
Ik DACHT ongeveer 4k bij 130km en 5,5k bij 170. Maar met die logica zou hij never nooit niet bij 260 komen.
Mijne sowieso niet zonder tuning. Maar met een betere turbo/gechipt gaat hij misschien harder op minder toeren?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zit ook geen logica in.
260 zal die niet halen op de teller denk ik...
Heb die van mij nog niet geprobeerd...
Wel 220 op de teller gezien, maar verder niet.
Airbag in het stuur er uit halen (is 2 schroefjes) en kijken of het kabeltje nog vast zit?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik had het dit weekend wel even voor je willen testen, maar mijn man was vanmorgen even met de auto weg en er kwam tijdens de rit ineens een melding dat er een probleem is met de airbag.... en die gaat niet meer weg
Ik heb zojuist de sensoren op de stoelrail al gecontroleerd, maar die lijken vast en op hun plek te zitten, en ik heb zekering #24 vervangen, maar dat heeft het probleem ook niet opgelost....
Iemand nog een simpele suggestie voor ik Haaima bel?
Ja, open een topic er over op t saabforum :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik had het dit weekend wel even voor je willen testen, maar mijn man was vanmorgen even met de auto weg en er kwam tijdens de rit ineens een melding dat er een probleem is met de airbag.... en die gaat niet meer weg
Ik heb zojuist de sensoren op de stoelrail al gecontroleerd, maar die lijken vast en op hun plek te zitten, en ik heb zekering #24 vervangen, maar dat heeft het probleem ook niet opgelost....
Iemand nog een simpele suggestie voor ik Haaima bel?
Ik ken eigenlijk geen enkele Saab rijder die ooit aan de lichtknop komt.quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En bij het starten zie je je lichtsterkte lager worden, maar ze blijven wel aan, toch? Volgens mij is dat niet goed voor de peertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |