Plakkerige bende wordt dat dan.......quote:Op maandag 6 januari 2014 10:06 schreef Erno-BE het volgende:
Mijn ouders willen niet aan een kwaliteitskrant. Mijn grootouders kezen tenminste de volkskrant.
Pfff, dan zoeken ze niet goed genoeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
Er gebeurt gewoon niet zo veel TS. Daar kan de krant ook niets aan doen.
Ja, zo was ik vanochtend mijn sleutels kwijt en kwam ik vijf minuten te laat op mijn werk. Maar om daar nou je vodje mee te vullen is ook zo wat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Pfff, dan zoeken ze niet goed genoeg.
Er gebeurt elke middag genoeg om de kranten van twee weken mee te vullen.
Ze zouden kunnen beginnen door eens wat te schrijven over wat er in Europa gebeurt. Gewoon een idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, zo was ik vanochtend mijn sleutels kwijt en kwam ik vijf minuten te laat op mijn werk. Maar om daar nou je vodje mee te vullen is ook zo wat.
Bel ze op en geef ze je inbreng.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze zouden kunnen beginnen door eens wat te schrijven over wat er in Europa gebeurt. Gewoon een idee.
Mijn buik wordt ook steeds dunner. En de prijs gaat alleen maar hoger want mijn lichaam wordt steeds meer waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Weet je wat ook steeds dunner wordt? Strepsils, terwijl de prijs hetzelfde blijft.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet al het nieuws via Twitter verkrijgen
Hehe, inbreng.quote:
Maximaal 250 tekens of zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet al het nieuws via Twitter verkrijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |