abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2002 @ 00:00:40 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6128258
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 12 . Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 5 oktober 2002

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6128767
0.01 Jeanette : Ik ga nog bubbelen. Geesje : Ik ga niet alleen. Jeanette : Schat, wie moet er hier nu bijkomen ?

0.06 Op stream 3 is het inmiddels stil. Jeannette : Ik heb zin om te bubbelen. De bewoners zien Mustapha. Ik zie hem niet op de stream. Stefan tegen Mustapha neem ik aan : We stonden buiten. Het ging over Jeanetje Jeanetje Jeanetje. De bewoners besluiten met zijn vijven te gaan bubbelen.

0.12 De dames trekken hun bikini aan onder hun badjas in de badkamer. Jeanette wil wat drinken in het bad. Margriet wil niks drinken. Margriet : Moes, het lijkt hier wel een moskee, die slaapkamer met al die schoenen.

0.17 Jeanette, Stefan en Arthur bekijken elkaars voeten. Jeanette giechelt. Mustapha komt af en toe in een bodywarmer voorbij lopen.

0.20 De bewoners zijn eindelijk buiten. Jeanette : Mustapha, zou jij een handdoek voor mij willen pakken ? Mustapha : Eén handdoek ? Het bubbelbad blijkt uit te staan. Jeanette : Lieve mensen van BB, mag alsjeblieft het bubbelbad aan ? Stefan : Hij is wel warm. Hij is net uitgezet. Ik heb het vaker gehad, dat ik hier zat en dat ie uit was. De bewoners m.u.v. Arthur gaan in het bad zitten. Stefan : En we hebben een barman.

pi_6128825
0.20 uur
In de bungalow gaat de bende in de jacuzzi. Hij is wel warm maar hij is uitgezet. Jeanette roept naar BB: "Lieve mensen van Big Brother, mag alsjeblieft het bubbelbad aan?" Ik hoor in ieder geval Margriet, Stefan en Jeanette. Margriet zegt tegen Jeanette dat ze vast goed kan jodelen, wat ze dan ook gelijk doet.

Ze gaan gewoon in het bad zitten, ook al wordt het dan langzaam koud en doen de bubbels het niet.

Mus is blijkbaar ook in de buurt, want Margriet vraagt nu aan hem of hij misschien ook kan jodelen. De dames jodelen zich suf, maar Mus is niet te horen. Ze vinden het maar stom dat het bad uit is gezet.

0.25 uur
Op de twee low-band streams heb ik alleen beeld van een slapende bunker waar de ademhaling hoorbaar is. Zelfde geluid op stream 1. Alleen stream 2 geeft geluid van de bungalow, maar het valt wel steeds weg, net als gisteren. Geen beeld dus ook voor mij...

0.26 uur
Arthus wordt bewonderd om zijn bruine velletje. Hij zit dus blijkbaar ook in het water. "Jullie hebben echt geen reet gedaan gewoon al die weken" zegt Margriet tegen hem. "Nee, precies, ik ben helemaal afgepeigerd" antwoordt Arthur. Af en toe hoor ik het water klotsen. Stefan vertelt dat ze dat een poosje geleden deden: onder water voelen en raden wie je vast had. Arthur stelt voor om stoelendans te doen.

Shrink - it's a lifestyle
pi_6129083
0.26 Arthur zit inmiddels ook in het bad.

Mijn stream is inmiddels gestopt. Ik dacht ten onrechte dat ik nog tien minuten had toen de stream om 0.27 stopte. Vervolgens moest ik mijn pc diverse malen herstarten.

pi_6129140
0.28 uur
Ze doen nu een therapiesessie na met zijn allen: "En begint het gevoel al te stromen?" "Ja, ja, ja", roepen ze in koor. Ze zeggen nu op allerlei verschillende toonhoogten 'ja'. Stefan klinkt alsof ie klaarkomt. Nu zijn ze bezig met 'okee' en even later volgt ook 'nee'. Het is een interessante sessie.
"Wat ben jij mooi." zegt Margriet, maar ik weet niet tegen wie. "En dat zeg je ook zo lekker gemeend" zegt Jeanette lachend. Ze zitten verder wat te geinen over therapie in groepen.

Geesje doet een zingende zaag na. Mijn arme oren. Margriet: "Heb je misschien een instrument dat je altijd had willen bespelen, of een jeugdherinnering die je met ons zou willen delen?" "Ja, m'n piemeltje" zegt Arthur. Het is een hoop slap gelul.

"Au man, m'n hol!" zegt Stefan opeens. Ze moeten allemaal vreselijk lachen. Er zit hem een spruit dwars. Margriet blijft maar dingen zeggen alsof ze de therapeute is. "Laat het eruit komen, weg met de ellende!". Jeanette ligt dubbel. Arthur, Stefan en Geesje zeggen ook af en toe wat. Mus is stil.

0.34 uur
In de bunker is het allemaal saai en stil. Quincy zie ik ook niet trouwens. De jacuzzi dus maar weer. Ze houden met z'n allen een virtuele wereldbol vast. Arthur ziet Amsterdam. "En Geesje, welke plaats zie jij?" "Geesje ziet Leerdam!" roept iemand, verwijzend naar Geesjes vergeetachtigheid eerder op de avond. Maar nee, Geesje ziet Manhattan. Jeanette ziet Emmeloord.

Margriet peinst zich suf voor een nieuwe oefening. Allemaal de benen kruisen. Ze gaan nu "You'll never walk alone" zingen. God, wat zal ik straks verlicht mijn bed in stappen. Ze bewegen nu zo hard met z'n allen dat ze gewoon hun eigen bubbelbad creëren: een hoop gespatter dus. "En even een pauze, neem even wat water of slankheidsthee" zegt Margriet.

Ze gaan aan de lauwe thee. Margriet stelt voor om een slok thee door te geven. "En die komt dan uiteindelijk terug bij mij, weer terug" Snotjes doorgeven kan ook. "Kijk, ik heb hier een hele mooie" zegt Margriet. Jeanette vindt 'm ook erg mooi. "Laat 'es kijken!" zegt ze. Stefan wil 'm ook even. "Weet goed wat je met je laatste... doet" zegt hij.

0.40 uur
Margriet vertelt over toneelles, dat mensen soms dingen gaan mimen, en dan dus doen alsof ze een deur opendoen ofzo. Als je dan moet improviseren kun je niet opeens meer spelen dat die deur er niet meer is, dus dat is dan lastig, dan kun je minder improviseren ofzo. Ze kletst echt aan een stuk door.

Jeanette vindt het wel jammer dat het bad niet meer warm wordt. Stefan zit vreselijk te giechelen. Mus wordt weer aangeraakt. "Hee, hij is er nog" zegt Stefan "Dat is zijn truc, gewoon zwarte kleren aantrekken, dat niemand hem dan ziet". "Dat is zijn kracht", roept Jeanette, "gewoon drie maanden lang geen flikker doen!". Mus zit grapjes te maken. Volgens Margriet solliciteert hij naar het een of ander.

pi_6129318
0.44 uur
Margriet gaat weer verder met haar act. Nu gaan ze samen fietsen. Alsof ze in bad gaan bevallen, speelt ze nu. "Gaat u maar zo met de benen omhoog zitten; mannen kunnen ook meedoen zodat ze straks kunnen meevoelen." Jeanette stikt zowat van het lachen. Stefan vindt het ook errug grappig. Zo, wat hebben die gezopen joh? "En je gaat langzaam beginnen met fietsen. Handen op de knieën." Ik kan haar haast niet verstaan vanwege het lachen van Jeanette.

0.46 uur
En Margriet heeft weer een nieuw onderwerp gevonden. "Zo, komen jullie vaker in deze parenclub?" Stefan speelt het spelletje wel weer mee. "Heb jij zin om te dansen?" vraagt hij met een geile stem. "Vorige week was ik hier ook, echt vrienden eraan over gehouden. Sauna ook lekker, wel heel mooi enzo, romeinse stijl." Jeanette is alleen maar ze hoopt zich te kunnen invoegen. "Met z'n vijven?" zegt ze met een gek stemmetje. En met haar eigen stem: "Oh jongens di's nie goed nie, dit kan ik alleen maar als ik dronken ben".

0.48 uur
De stemming is even weg omdat Arthur een serieus opmerking maakt. Maar Margriet heeft weer snel de stemming erin: "wat is het water lekker nat he?" Vervolgens begint ze een verhaal te vertellen over haar eerste belevenis op het naaktstrand met een vriend. Eerst zag ze een volledig naakte vent met sokken aan. Later lag ze ergens, en de buurvent draaide steeds met hun mee. Toen ze het water ingingen ging hij achter ze aan en riep op zijn plat Amsterdams: "Wat is het water lekker nat he? Willen jullie ook Appelsientje?"

Jeanette vindt het wel weer mooi geweest. Ze krijgt het een beetje koud. Er wordt nog steeds een boel gegrapt en gegiecheld. "Ik zit niet zo lekker makkelijk hiero. Want er zit een kerel naast me en die zit met z'n benen in de weg. En naast me zit zo'n wijf, nou daar word ik helemaal schijtziek van". Het gaat even over Bo; ze praten over hem alsof hij dood is.

0.52 uur
Ik luister even in de bunker; daar ligt iemand gezellig te snurken.

In de jacuzzi gaat het over spreekwoorden als 'het enige recht van de vrouw is het aanrecht'. Jeanette vindt het echt een Portugal-idee, oeps, een buitenland-idee, zoals het hier buiten eruit ziet. Blijkbaar mogen ze niet zeggen dat de rest in Portugal zit?

pi_6129594
0.53 uur
Geesje vraagt of het bad een afvoer heeft. "Hoezo?" vraagt Margriet. "Ik moet piesen" zegt ze. Het lijkt of ze het echt meent. "Lekker warm" zegt Stefan. Margriet is echt verontwaardigd: "Dat doe je toch niet, in een bad piesen waar wij bij zitten?" Mus: "Margriet, doe je benen bij elkaar!". Margriet: "Hij is echt mijn persoonlijke regisseur. Margriet, loop maar terug, niet vervelend doen nu meer, aardig zijn."

In de bunker is Daan even wakker geworden van het gesnurk van een van de mannen. Die is nu opgehouden met snurken en alles is wederom stil.

In de bungalow proberen ze zich de tekst van de Ketchup-song te herinneren. Dan hebben ze het weer over na binnen gaan. Margriet stelt aan Stefan voor om samen even achter te blijven.

Jeanette lijkt het wel leuk om straks allerlei fragmenten terug te zien. "Hier stond je voor de eerste keer naakt onder de douche" zegt Stefan. "Hier zat je te kotsen. Hier flirtte je met de cameraman. Hier was je vergeten om 's nachts je onderbroek aan te trekken. En hier ben je je bikinilijn aan het scheren". Jeanette wil wel weten hoeveel tijd ze bij elkaar in bad heeft gezeten en onder de douche heeft gestaan. "Daar word je helemaal nie goed nie van." "En hoe vaak Geesje d'r haar zo doet" vult Margriet aan. Mus mediteert.

1.00 uur
En zingen maar weer. De Yellow Submarine dit keer. Happy Days, met The Fozz... Yo! Stefan heeft het nu over met zijn ballen spelen. Dat dat verboden was op school. Ik kan het gesprek even wat moeilijker volgen want ze springen echt van de hak op de tak. Bovendien wordt er gefluisterd. Het toppunt van domnheid, is volgens Stefan om 's nachts slaapwandelend in de bunker van de honger naar buiten te lopen om wat te gaan bakken.
Margriet vertelt een verhaal over Orlando. Ze was er met een vriend die heel bang is van beesten enzo. Ze kocht een nepslang en de volgende dag hadden ze ruzie gehad en toen heeft Margriet die nepslang in het bad gelegd, met het douchegordijn dicht. Hij was echt heel erg kwaad.

Ze vertelt nog meer verhalen van grappen waarbij mensen aan het schrikken werden gemaakt. Ze vindt dat geweldig! Stefan heeft ook verhalen. Margriet heeft op haar zeventiende in Parijs gestudeerd aan de Sorbonne, intern, de hele dag Frans lullen, maar ook allerlei workshops, fotografie, koken etc. Hartstikke leuk, zegt ze zelf.

pi_6129782
1.11 uur
Margriet gaat ook het bad uit. Jeanette was al verdwenen. Arthur en Stefan hoor ik nog wel, Mus ook volgens mij. Ik zal 'es effe een blik werpen op de postzegels. Dat helpt ook niet echt.

Het gaat even over Sandra. Volgens Arthur heeft haar openhartigehdi haar d'r nek omgedraaid, zoals hij het uitdrukt. Margriet is het daar niet mee eens: "Het is een hartstikke leuk meid, gewoon lekker pittig".

Mijn Mediaspy kapt er opeens mee, en als ik opnieuw opstart krijg ik weer een snurkende bunkerbewoner in mijn oortjes.

1.15 uur
Geesje en jeanette bekijken de camera's. Er heeft er eentje wat vet dat er langs loopt. Geesje zegt dat dat cameratraantjes zijn. Ze wil eraan komen, maar dat mag niet van Jeanette. Ze zou wel willen weten hoe het er aan de andere kant van het huis uitziet, alle cameramensen enzo. Het gaat nu ook over de DBK, dat daar een luikje zit. Dat er dus steeds iemand op zijn knieën door dat luikje moet. In de bunker zit er gewoon een deur in. Mus vraagt zich af wat er zou gebeuren als hij een camera van de muur zou slopen. Jeanette vindt het geen goed plan. "je neemt het nog serieus ook" zegt Mus. "Ja, met jou weet je het maar nooit" zegt Jeanette. Ze gaat haar pyjama aantrekken en wat opruimen.

Mus moet naar de DBK komen. "Je snapt hem al he?" zo wordt hij onthaald. "Over die camera's?" vraagt hij. "Ja maar dat is toch een grapje?" "We zijn er niet blij mee" zegt de DBK-stem. En Mus mag weer exit. Hij vertelt aan Jeanette dat ze niet bewust met de camera's bezig mogen zijn.

1.21 uur
Margriet kletst met Arthur. Volgens mij zit ze nog steeds in bad. Ze zijn het erover eens dat ze het mooiste BB-terrein hebben van de vier afleveringen.

pi_6129858
1.24 uur
Ik heb nu alleen nog geluid van 1 lopend iemand die met ene kopje loopt te rammelen. Verder drie keer een slapende bunker en geen beeld. Schiet niet echt op, en dit is toch al zo'n fijn tijdstip. Degene die zo heen en weer loopt, zucht eens wat, en hipst zo'n echte dronken hips. Nu heb ik wat geknaag in mijn oor.

In de bunker wordt nog steeds gesnurkt. Ik verdenk Martijn want die ligt heerlijk op zijn rug en is vol in beeld. Zeg regie, wat heb ik aan deze beelden en geluiden? Gebeurt er nergens meer iets interessants???

pi_6130096
1.28 uur
Ja, ik heb weer geluid. Thanks!

Geesje heeft buikpijn want ze is ongesteld geworden en dat had nog helemaal niet gehoeven want dat moest ze donderdag of vrijdag pas. Dat we ut weten. Jeanette: "Dat is echt niet goed, hoe kan dat dan?" Margriet schijnt het ook gehad te hebben. Door de stress enzo. Geesje is wel aan de pil. Dan is het extra raar, vindt Jeanette. Geesje vindt het niet echt vervelend. Ze hebben het vervolgens over de mannen van Jeanette buiten het huis.

In de bunker zijn mensen wakker. Dennis heeft het over het gesnurk. Het gaat nu over het haar van Stefan. Dat hij het ene keer heeft uitgekamt voor de bewoners. Volgens Geesje was het toen echt een hele ouwe, hele lelijke, hele... eh, ja echt zo'n retro, zo'n ouwe...

Dennis z'n stem klinkt niet echt lekker want hij heeft dus al een flinke poos geslapen. Ze vertellen aan hem dat ze gebubbeld hebben. Geesje vraagt aan Dennis of hij wat met Rosa (?) heeft gehad. "Nee, dat was een vriendje van mij!" zegt Dennis. Er wordt wat in codes gesproken dus ik snap het effe niet. Jeanette en Dennis kennen samen iemand ofzo, van een kroeg waar ze gewerkt hebben.

Jeanette vertelt dat ze een keer onder een auto heeft gelegen, nog d'r lievelingsauto ook, ze had er net een miniatuurtje van gekregen. Ze voelde haar benen niet meer. Toen is ze naar het ziekenhuis gebracht. Met d'r kop tegen de grill, toen tegen de rechterzijkant van de auto en toen op d'r stuitje. Ze kon nog wel lopen, maar ze voelde niks meer. Toen heeft ze tweeënhalve maand plat gelegen, want het was haar stuitje. Haar baas wilde geen vervanger regelen en wilde steeds dat ze kwam werken. Toen is ze daar weggegaan. Dennis luistert en bromt af en toe wat.

1.39 uur
Jeanette en Dennis praten nog verder over de collega's uit de kroeg. Stanley wordt genoemd. Die is tegenwoordig vader schijnt het. Jaja, dat hadden we niet gedacht van good old Stan. Hij is nota bene uitsmijter. Ze proberen nu een naam uit te spreken, Sjors ofzo. Geesje bemoeit zich er ook mee. Kennen ze elkaar dan allemaal??
* Joef snapt het niet meer

Jeanette vertelt dat ze maar drie slokjes Malibu gehad heeft dus dat ze niet dronken is.

pi_6130346
1.43 uur
Jeanette weet gelukkig bij god niet wie Wouter en Marc zijn. Volgens Dennis is de een groot en de ander klein. Jeanette denkt dat het nog veel kutter wordt in het huis allemaal en dat ze elkaar nog veel meer gaan doodschieten. Dennis zegt ook dat je dat voelt. En dat er nog vier mensen bij moeten komen, die er halverwege instappen. Ze denken allebei dat dat moeilijk voor ze moet zijn.

"Ja nou ja, dan wordt er maar een keer geknald en gebotst. Daar ben ik heel makkelijk in hoor, hoppekee" zegt Jeanette even later. Dennis, confrontatiemijder als hij is, beaamt dat. Jeanette vertelt ook dat het hier gewoon anders is, dat alles is opgezet en dat je mensen misschien straks wel aardig vindt die je nu niet mag. Over Sandra vertelt ze dat ze eerstd acht dat dat met haar nooit goed zou komen, maar het viel erg mee. Ze is heel anders dan Jeanette.

En verder gaat het gesprek weer over de teamsamenstelling, over het al dan niet blijven in de bunker of de bungalow, confrontaties en de hele rimram. Jeanette vertelt nog een keer dat ze echt niet zou gaan liegen. dennis moet zich hier nu uit zien te lullen. Hij zou wel willen zeggen dat hij hij dat ook niet zou doen, maar gisteren heeft hij dat natuurlijk wel gedaan. Jeanette is er zeer expliciet in: "Als je toch met zijn zessen zo gaat liegen, dat vind ik echt... Het is gegaan zoals het gegaan is en dan kennen de gezichten lang blijven maar daar maal ik echt niet om hoor!" Dennis: "Nou ja, we kunnen dus goed toneel spelen".

Het brandalarm gaat af! Wat een kutgeluid. Het wil ook niet uit. Er rookt niks. Dennis schrikt ervan, maar volgens Jeanette is het al vaker gebeurd. (Kut, dacht effe dat het mijn eigen brandalarm was...).

1.52 uur
Jeanette vindt het wel een goed moment om er een sigaretje bij te pakken. En ze gaan nog even door over gisteravond. Termen als politieke correctheid enzo vliegen voorbij. Ze zijn er niet uit hoe lang Dennis en de zijnen nou in de bunker moeten blijven.

Het volgende onderwerp zijn de snurkers. In de bunker hebben ze er drie, in de bungalow maar een. Jeanette schopte altijd in bed, maar hier heeft ze daar geen last van. Ze moet wel altijd iets vasthouden als ze slaapt.

En toen had ik nergens meer geluid... En twee streams met beelden van de slapende bunkerbewoners. Halloohooo, regiehieieie??

pi_6130393
1.59 uur
Nog altijd geen geluid, behalve dat van wat slapende mensen. Volgens mij zijn Dennis en Jeanette nog niet naar bed. Als dit nog lang duurt, hou ik er maar mee op...
pi_6130507
2.05 uur
Op een van de streams hoor ik op de achtergrond nog mensen praten en lachen maar het is errug ver weg. Helaas pindakaas dus. In de bunker zie ik Dennis de slaapkamer in komen. Daniela schrikt ervan wakker en zit even rechtop om te kijken wat er gebeurt. Er wordt even gefluisterd maar ik kan het absoluut niet verstaan. En stil is het weer.

Jongens, ik hou het voor gezien en wens jullie allemaal een goede nacht!

zondag 6 oktober 2002 @ 03:12:24 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6131241
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 6 oktober 2002 @ 03:52:41 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6131477
Ik denk dat Judith ziek is , zij zit eerst bij de keukentafel met haar hoofd op een kussen.
Ting is bij haar en aait haar rug.
Judith staat op en gaat naar de w.c. ze ligt op haar knieen voor de toiletpot. Ting is bij haar en helpt haar.
Daarna gaan ze samen weer naar binnen en gaat Judith weer aan de keukentafel zitten.
Quincy wordt wakker en kijkt slaperig in het rond, Ting dekt Quincy weer onder.
Zij gaat dan weer naast judith zitten en troost haar. Judith ziet er echt ziek uit.
Het is aandoenlijk om te zien hoe lief Ting Judith aait.
eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 04:01:13 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6131513
Laatste berichtje voor ik ga slapen.

Judith zit nog steeds aan de keukentafel met haar hoofd op een kussen.
'N paar keer zei Judith wat tegen Ting, ik denk dat ze tegen Ting zegt dat die wel naar bed kan gaan, maar Ting blijft als een zorgzaam moedertje naast haar zitten en over haar rug wrijven. Echt heel lief .
(vriendin Daniela zie ik niet)

eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 04:02:12 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_6131519
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6131979
Alles light nog in dromenland.
Never mind !!!!!!!
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:08:36 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133192
Ik weet niet wat er aan de hand is (val zomaar ergens in)
Maar ik hoor een van de mannen (Stefan?) tegen Margriet zeggen dat ze van BB het er niet meer over mogen hebben?????
eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:12:45 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133235
Margriet is op, loopt in haar badjas rond.
Zij praat met Judith die bij het hek zit. Judith ziet er beter uit dan vannacht. Ze klinkt in ieder geval niet ziek en vertelt Margriet wat ze gedroomd heeft. Ook Margriet vertelt haar dromen, ze had nl gedroomd dat ze uit het BB huis mochten.

Judith vertelt nu inderdaad dat ze vannacht er alles uit gekotst heeft. Margriet had het wel gemerkt maar ze had gezien dat Ting bij haar was.

eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:12:55 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6133237
Arthur zegt dat hij alles weet en dat hij 'ze' straks zal briefen (op de hoogte stellen). Dat het een samenloop van omstandigheden is. Daarom zeg ik: zeg nooit nooit. Hij heeft het over de DBK en dat 'ze'het er eigenlijk niet over willen hebben.

Artur zegt: nee dat vertel ik zo, met z'n allen op de slaapkamer. Alles is goed, we hebben het er gewoon dadelijk over.

Ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft

Bram vraagt of ze opgepakt zijn maar Arthur wil het er niet over hebben zegt hij weer, hij zegt dat het niet zo belangrijk is. BB zal de arme kant informeren en Arthur doet dat aan de rijke kant.

Arthur speekt Margriet aan over hetgeen er gebeurt is. Ze zegt dat ze zich kapot geschrokken zou zijn (heel geheimzinnig allemaal). Arthur zegt dat ze er niet meer over mogen praten nu en dat hij alles weet van BB en iedereen straks gaat informeren.

Edit : Big-Brother-2002

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:13:16 #22
4139 Qt
Kjoetie
pi_6133241
Ja dat is wat onduidelijk Bunnyma, streamers van andere sites begrijpen het ook niet helemaal.
Hieronder een verslag van Miss Average van MW

10.10
In de badkamer van de bungalow staat Arthur zich te scheren... hij doet het grondig, hij neemt zelfs een gedeelte van zijn nek mee.
Hij zet de douche aan en gaat er onder staan... in z'n blootje... en alle streams gaan naar de slaapkamer.
Ach, dás aardig.. nu toch alle streams op de de douchende Arthur gericht.. maar wel netjes boven de gordel.
Na het douchen droogt hij zich af en smeert zich in ... hij blijft lekker in zijn blootje lopen en heeft dus geen moeite met de camera's in dat opzicht.
Hij wikkelt een handdoek rond zijn middel en hij tut nog lekker wat na.

10.30
Arthur neemt zijn tijd in de badkamer.. zorvuldig worden nu de tanden geflost.

(en alle streams op de slapende bewoners...)

Als Arthur eindelijk klaar is in de badkamer, trekt hij zijn witte badjas aan en gaat een sinaasappeltje persen.

Dan vraagt Quincy de aandacht en die krijgt ze. Arthur ligt languit in de kamer en Quincy gaat lekker op haar rug liggen en laat zich lekker aaien.. (wát toch een droppie... de hond hè)
Ook nog even spelen natuurlijk.. Arthur kruipt op handen en voeten door de kamer en Quincy komt aanrennen met een speeltje...

10.55
En ook Carmen krijgt de aandacht van Arthur... hé vogeltje zegt hij .
Arthur wil de anderen niet wakker maken.. hij fluistert tegen Quincy : 'wij zijn vroege vogeltjes'
Arthur laat Quincy naar buiten.. hij gaat zelf ook even buiten zitten, want het zonnetje schijnt.
Quincy blíjft de aandacht vragen... en komt weer met speeltjes aan.. Arthur lijkt het allemaal prima te vinden... 'Een lekkere dag is het' zegt hij tegen het hondje.

11.15
Arthur gaat er even bij liggen op de zonnestoelen en Quincy kruipt d'r bij.
'Wat zie je dan' zegt Arthur 'Wat zie je dan.. dás een vliegtuig... wát zie je dan??'
Quincy begint te blaffen..
'haha.. onze waakhond' zegt Arthur..'wat zie je .. druktemaker'

De zon verdwijnt achter de wolken en Arthur wikkelt de gordijnen die hangen te wapperen, bij de jaccuzi, om de palen.

Als de zon zich toch weer laat zien, kruipen ze beide weer op de ligstoelen.

11.35
Arthur blijft maar met Quincy spelen... hij kan ook moeilijk anders, want de overige bewoners liggen nog steeds te pitten.
Quincy grijpt hem bij de mouw van zijn ochtenjas.. "nee, je bent geen politiehond" zegt Arthur.. "heb je een arrestatie??"

11.50
Eindelijk.. er wordt nog iemand wakker.
Arthur begroet Bram in de bunker.
Arthur heeft het tegen Bram over iets.. dat ze het er maar niet over moeten hebben.. en over een 'briefing' van Big Brother (balen dat als er eindelijk wat gezegd wordt het amper is te verstaan!!)

Het lijkt er op of de bewoners nu toch wakker worden. Stefan is inmiddels in de keuken en Margriet en Geesje komen nu ook de kamer binnen. Er wordt over en weer goedemorgen gewenst.

Er wordt weer over 'iets' gesproken... waar ze ná het gesprek niet meer over gesproken mag worden.
'Ze willen niet meer dat we het er over hebben' wordt gezegd... (potjander wáárover!!)

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:16:25 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6133268
Margriet zegt : wat een nachtmerrie he. Ze hebben het over studenten en dichtbij komen en dat ze dingen riepen over Mus, Margriet, Stefan enz. Margriet vond het heel eng allemaal en vind het raar dat er niet over gesproken mag worden. Jeanette komt uit bed heeft het over : wat is dat allemaal 3 mannen, camera's kapot wat is er in godsnaam gebeurt.
Arthur probeert iedereen het zwijgen op te leggen.

Big-Brother-2002

zondag 6 oktober 2002 @ 12:18:25 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133286
Toch blijkt er vannacht nog wat gebeurd te zijn want iedereen die opstaat heeft het over de nachtmerrie van vannacht en krijgt dan meteen te horen dat ze het er niet over mogen hebben.

Stefan zei dat hij het later allemaal wel zal vertellen.

Quincy loopt alweer te spelen, regelmatig hoor je zijn piepspeeltje.

Judith vertelt ook tegen de anderen dat ze vannacht flink over haar nek is gegaan.
Arthur en Jeanette zijn nu ook op.
Jeanette zegt wel "Wat een kutnacht" Iedereen ging telkens zijn nest uit.
(Wat is er toch gebeurd)
Ook Daniela zegt dat het heel raar was. Maar Stefan zal straks even kort en bondig vertellen wat er aan de hand was.

eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:25:50 #25
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6133371
Steef vraagt of er nog andere dingen gebeurt zijn en dit wordt bevestigt. Arthur vertelt nogmaals dat hij straks kort en bondig uit gaat leggen wat er gebeurt is.

Even naar de Bunker:
Buiten zegt Bram tegen Judith: dit wordt in de doofpot gestopt.

BB wil inderdaad duidelijk dat hetgeen er vannacht/vanmorgen gebeurt is NIET naar buiten komt, maar dit zal volgens mij heel moeilijk worden.

Quote : Big-Brother-2002

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')