Of alle communicatie via TS. Dan kan ze het nuanceren zodat de kernboodschap wel overkomt.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:24 schreef Waterloos het volgende:
De oplossing is simpel >> zorgen dat je niet samen met je vriend en je vriendin samen afspreekt.
niet zo aanstellenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:39 schreef Impossibruuu het volgende:
Tja, weet niet in welk milieu jullie zitten, maar als een van mijn vrienden een vriendin bij zich zou hebben die in een 'melige bui' ongepaste verzoeken als een trio gaat voorstellen dan wekt dat bij mij toch ook wel een bepaalde indruk. Beetje ongepast ook.
Stel je niet aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:39 schreef Impossibruuu het volgende:
Tja, weet niet in welk milieu jullie zitten, maar als een van mijn vrienden een vriendin bij zich zou hebben die in een 'melige bui' ongepaste verzoeken als een trio gaat voorstellen dan wekt dat bij mij toch ook wel een bepaalde indruk. Beetje ongepast ook.
Je plaatje past wel goed bij deze opmerkingquote:Op maandag 6 januari 2014 03:39 schreef Impossibruuu het volgende:
Jullie zitten zeker ook samen in groep 4 van de basisschool?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:21 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te besteden en zoveel mogelijk om elkaar heen te plannen maar soms is dat helaas onmogelijk. (bijvoorbeeld een verjaardag etc) Bovendien hebben we alledrie veel gemeenschappelijke vrienden.
Als we dan met z'n allen weggaan kan ik onmogelijk een van de twee niet uitnodigen. Ik zit er echt midden in en ben het met beiden een beetje eens. Soms is mijn vriend inderdaad een oetlul en soms is mijn vriendin inderdaad een zeikerd. Maar ik kan dat accepteren van hen beiden, maar hun blijkbaar niet. Ik heb wel vanaf het begin gezegt dat ik nooit partij ga kiezen tussen hun twee waarop mijn vriendin een beetje beledigt reageerde maar daarna wel zei dat dat ook niet hoefde. Maar de laatste tijd krijg ik toch wel steeds sterker het gevoel dat ze een beetje met mij aan het 'touwtrekken' zijn. Ik heb tegen hen beiden gezegt dat ik geen zin heb in dit gezeur, maar kreeg van beiden nou niet echt bepaald een reactie. Ik voel me net een moeder die moet bemiddelen tussen haar twee kinderen.
Daarom vroeg ik of die vriendin zelf een vriend heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 10:12 schreef HSG het volgende:
Heb je er wel eens naar gevraagd waarom zij vindt dat hij niet bij je past?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
Een buitenstaander ziet vaak helderder hoe een relatie in elkaar steekt. Ook binnen een ongezonde relatie zien de geliefden dat vaak zelf in eerste instantie niet waardoor ze jaren van ellende tegemoet gaan voor hun wegen zich scheiden.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:16 schreef Simpel-Zat het volgende:
Egoïstisch ook van haar. Jij bent helemaal gelukkig en zij zit feitelijk te wrikken voor haar eigen "plezier". Ik zou haar zeker mededelen in een face-to-face gesprek dat ze heel gauw moet dimmen en zich niet met je relatie moet bemoeien. Nee, niet gaan schipperen om niemand op de teentjes te gaan staan TS. Ik neem aan dat je het sowieso al wel ter sprake heb gebracht? Duidelijk maken dat dit soort gedrag niet kan.
Ik vind die vriend anders ook niet erg jofel klinken. Opmerkingen over een trio.. en hij doet dat wel vaker volgens TS. Kunnen best grapjes zijn maar dan wel volstrekt respectloze grapjes jegens TS. En imho is het meer vissen en grenzen verleggen onder het mom van 'grapje!'.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef JeMoeder het volgende:
Klinkt gewoon als een jaloerse vriendin.
in jouw ogen...quote:Op maandag 6 januari 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind die vriend anders ook niet erg jofel klinken. Opmerkingen over een trio.. en hij doet dat wel vaker volgens TS. Kunnen best grapjes zijn maar dan wel volstrekt respectloze grapjes jegens TS. En imho is het meer vissen en grenzen verleggen onder het mom van 'grapje!'.
Is dat zo? Waarom stond de westerse wereld dan op zijn kop over een grapje van Gordon? Die Chinees gaf toch ook niet aan dat hij er moeite mee had?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in jouw ogen...
Het kan natuurlijk prima een grapje zijn en het is alleen respectloos als TS aangeeft dat ze er moeite mee heeft en hij gaat ermee door, anders is het ws gewoon een grapje.
die had voorzover ik weet geen relatie met Gordon...quote:Op maandag 6 januari 2014 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom stond de westerse wereld dan op zijn kop over een grapje van Gordon? Die Chinees gaf toch ook niet aan dat hij er moeite mee had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |