Nope. Bl heeft gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeh
Dat topic van yv is meer een reltopic
Was volgens mij ook haar intentie
bquote:
Je mot eens niet zo lopen te kletsen, anders schiet ik je knieschijven lek.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Shit hey, ik noemde je zelfs expres yv zodat je het niet zou vinden
wat is deze
Nou zeg, dit had niet zo gehoevenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mot eens niet zo lopen te kletsen, anders schiet ik je knieschijven lek.
Nou ja, als ik tegen users zeg dat ze of d'r kamer moeten opruimen of met roadtrip moeten neuken komen er ; klachten'quote:Op maandag 6 januari 2014 01:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou zeg, dit had niet zo gehoeven
Ik ben keiziek manquote:
Niet geheel onverwacht tochquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, als ik tegen users zeg dat ze of d'r kamer moeten opruimen of met roadtrip moeten neuken komen er ; klachten'
Ah, ik dacht dat je moest werkenquote:
Hoezo?quote:
Tot zover mijn interessequote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat 'men'gaat klagen?
Sjongejongejonge,
nee, dat is niet normaal.
En ik heb long en stembandAIDS
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat 'men'gaat klagen?
Sjongejongejonge,
nee, dat is niet normaal.
En ik heb long en stembandAIDS
Hoi.quote:
Ik heb ook een beetje ebola op m'n tongriempje.quote:
Ik wil dus gaan slapenquote:
Een oorzwammen?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Fopje het volgende:
[..]Ik heb ook stembandaids. Kijk ons eens iets gemeen hebben.
Moet je eens met een tandenstoker in je huig prikkenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje ebola op m'n tongriempje.
Ik zou daar ook ontzettend bang voor zijn. Ik denk dat je beter kan opblijven, stel je voor...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik wil dus gaan slapenMaar ben bang dat als ik lig ik niet in slaap kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |