abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135272006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:

Wat moet je nou met een vriendin die altijd in het buitenland is? :')
Blijven daten? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135273740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net mijn OKCupid profiel afgemaakt, meteen een berichtje uit Italie, zo van: ja, niet praktisch, maar moest je ff vertellen dat je leuke antwoorden hebt. En we hadden een gezamelijke hobby waar we meteen muziek van hadden uitgewisseld.

Stiekem nu meteen fan van OKCupid; zit al een week op Lexa, 0 berichten, ook niet gewoon gezellig kletsen, en hier gewoon met iemand met wie het toch niks gaat worden, maar met wie je veel personality match hebt.

Helpt trouwens echt, Lexa is echt blind gokken hoe iemand is, OkC weet je het tenminste een beeeetje.
Nice man, goed bezig. Toch zul je voornamelijk zelf de gesprekken moeten starten, ik deed dat altijd met een kort en 'cool' bericht van een paar regels. (max 5)

Beetje provoceren/plagen met iets uit haar profiel, geen complimenten (behalve als het backhanded is ofzo), 'alles goed' of 'hoe was je weekend' kun je overslaan, daar zit niemand op te wachten en ik heb ze daadwerkelijk nooit gebruikt. Niet nodig dus, zonde van je tijd en als je bericht begint met iets wat echt de aandacht trekt, zullen ze die van jou waarschijnlijk als eerste aanklikken in hun inbox. :) Een goede hoofdfoto is daarom essentieel, die zien ze al in die message previews.

Opvallen, grappig zijn zonder wanhopig of geforceerd over te komen, intelligentie tonen en een 'high horse' vibe deed het voor mij ook altijd goed. Gewoon altijd de dominante partij zijn in je berichtwisseling en snel actie ondernemen. :D Maximale tijd die er bij mij tussen eerste bericht & meetup zat was 3 dagen, meestal korter. Online blitzkrieg dus.

Lees je berichten ook altijd over voor je ze stuurt, alsof je de ontvanger bent: leest het wel zo leuk als je dacht? Zo nee, schrappen of overnieuw beginnen. Je kunt beter minder sturen, dan iets wat bij de vrouw een 'meh' of 'onaantrekkelijk' reactie oproept. Soms heb ik ook het sturen van een bericht uitgesteld tot ik weer inspiratie had.

Je eerste bericht is misschien wel het belangrijkst. :)
pi_135273999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef yats het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch echt af wat ik verkeerd doe. Ik bedoel, ik ben niet extreem kritisch qua vrouwen, zie er zelf ook gewoon normaal uit (6-7), heb genoeg om over te praten (ik heb veel gereisd dus veel gezien/meegemaakt), push niet teveel (wellicht eerder te weinig) en toch levert het me tot nu toe geen enkele date op.
Je berichten en/of profiel zijn waarschijnlijk te saai. Ik heb veel gebruikers gesproken en als iets die vrouwen de strot uitkwam waren het van die brave 'standaardmannen' (zo omschreef eentje het). "Ze sturen allemaal zo'n beetje hetzelfde, echt moeite doen ze niet en vaak durven ze ook niet echt wat opvallends/aparts te zeggen, te voorzichtig en saai gedoe". Ze willen iets leuks. :P

Heb ook met eigen ogen gezien hoe een meisje die "Hey! how was your weekend?" berichten ongelezen & in bulk uit haar inbox verwijderde. Klik klik klik. "I haven't got time for this, <mijn naam>". Soms nog even uit nieuwsgierigheid de foto ernaast aanklikken, maar zelfs dat niet altijd. :') Want aantrekkelijke vrouwen krijgen vaak al snel 20+ berichten per dag. Zorg dat dat jullie conversatie vanaf het begin er tussen uit springt, het moet leuk blijven.

Je moet zorgen dat ze al een natte doos krijgt van hoe je tegen haar praat. Als je dan voor de rest er leuk + mannelijk uitziet en niet als een creep overkomt: reken maar dat ze dan wil afspreken. De meeste concurrentie op zo'n site is echt ruk. Het loont dan ook ontzettend om iets strategischer te werk te gaan. :D

Er zijn ook zoveel cliché's te vinden op die sites. Alleen je gesprek daar al op baseren kan al leuk zijn. Komt vaak ontzettend herkenbaar aan bij je ontvanger en je bouwt meteen zo'n "we vs the world" sfeertje op. :') De een zijn dood is, juist. Dat dus.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:51:12 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135274122
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
De meeste concurrentie op zo'n site is echt ruk.
Is dat dus niet juist omdat bepaalde fokkers op die site zitten. Ik bedoel, best kans dat je zelf zo'n kneus bent die geen concurrentie is.
pi_135274217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Is dat dus niet juist omdat bepaalde fokkers op die site zitten. Ik bedoel, best kans dat je zelf zo'n kneus bent die geen concurrentie is.
Het loont wel om eens te kijken wat voor mannenprofielen er zo ongeveer zijn, of achteraf aan je date te vragen hoe haar inbox eruit ziet. Er gaat een wereld voor je open.

Iets met snoep en baby.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:56:50 #231
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135274344
quote:
9s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het loont wel om eens te kijken wat voor mannenprofielen er zo ongeveer zijn, of achteraf aan je date te vragen hoe haar inbox eruit ziet. Er gaat een wereld voor je open.

Iets met snoep en baby.
Ik vind het eigenlijk altijd maar kansloos om over anderen te beginnen. Feitelijk doet dat helemaal niet ter zake. Beetje dom met haar meelullen en lachen.. tjsa...
pi_135274383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk altijd maar kansloos om over anderen te beginnen. Feitelijk doet dat helemaal niet ter zake. Beetje dom met haar meelullen en lachen.. tjsa...
Niet expliciet over anderen beginnen, maar juist een aantal van die standaardvragen in sneltempo achter elkaar vragen. Never failed me.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:14:28 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135275085
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet expliciet over anderen beginnen, maar juist een aantal van die standaardvragen in sneltempo achter elkaar vragen. Never failed me.
Alsnog: waarom zou je er uberhaupt over willen praten.
pi_135275314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Alsnog: waarom zou je er uberhaupt over willen praten.
Omdat veel van die 'even mijn berichten kijken'-sessies van vrouwen gepaard gaan met dat soort ergernissen, en het dus erg 'herkenbaar' en 'nice' voelt wanneer iemand dat erkent. Je hoeft anderen niet naar beneden te halen, maar het is meer een blijk dat je met ze 'meedenkt'. (terwijl je eigenlijk gewoon een sluwe kankervos extra-ordinaire bent, maar goed, all is fair in love en paintball dit dat :D)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
Niet zo'n lamme vakantiefoto dat je echt totaal niks van je lichaam ziet. Een man moet een indruk krijgen. Je hoeft niet per se met je borsten uit je shirtje te hangen bv.

Imho als je zo'n foto niet hebt, schiet je jezelf in de voet voor de leuke mannen.

Kijk, als vrouwen zeuren zat ze ' alleen op hun uiterlijk beoordeeld worden' is het antwoord: ja, mannen doen dat nu eenmaal. Zelfs Prince Charming gaat je op je uiterlijk beoordelen, en het maakt het mogelijk voor hem om de motivatie te vinden om je ook innerlijk te leren kennen.
Klopt als een bus. Het hele onderwerp 'wat is de beste profielfoto' is ook interessant. OkTrends heeft daar ook nog een artikel aan gewijd: http://blog.okcupid.com/index.php/the-4-big-myths-of-profile-pictures/. Weet niet of je die al gezien had, maar de resultaten zijn soms wel verrassend. :D

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik deze profile picture had:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was het, verder geen andere foto's. Wel een lang profiel. Werkte verrassend goed. Dat komt ook aan het bod aan het einde van dat artikel, dat het soms nog beter werkt om maar een 'mysterieuze' <insert Fascination standaard emoticon> foto te gebruiken, zolang hij maar niet meteen onaantrekkelijk is. Maakt ze nieuwsgierig en het valt ook op in hun inbox. :) Begin je bericht op een ongebruikelijke manier en je kunt er geld op zetten dat ze die als eerste aanklikken, het is gewoon intrigerend. Naturally curious people dit dat.

Vaak is ze dan in ieder geval nieuwsgierig naar de rest, en verschuif je nog meer de focus naar de inhoud van je eerste bericht. Als je haar in een later bericht gewoon een volledige foto stuurt die gewoon leuk is, dan voelt dat als een 'meevaller' en een 'kijk eens wat ik gevonden heb', en worden ze helemaal wild. Het zou ook op mij werken. :') :D
pi_135275514
Niet om het één of ander, maar je zou hier op Fok! je berichten ook eens over kunnen lezen met je dit dat.

Verder heb je geen ongelijk, maar té arrogant is ook onaantrekkelijk.
pi_135275640
Ach, de ene keer gebruik ik 'etc' heel veel, de andere keer is het 'blabla' en soms wordt het een overdaad aan 'dit dat'. Soms mengen ze gewoon wat meer.

En dat klopt, daarom moet je ook niet als een arrogante narcist overkomen die ze alleen maar irriteert/intimideert/<insert negatief iets>. Toch lijkt het wel zo te zijn dat, zolang je haar blijvend aan het lachen maakt, er eigenlijk geen grens lijkt te bestaan voor arrogantie. :P Zelfspot ETC.
pi_135275649
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je berichten en/of profiel zijn waarschijnlijk te saai. Ik heb veel gebruikers gesproken en als iets die vrouwen de strot uitkwam waren het van die brave 'standaardmannen' (zo omschreef eentje het). "Ze sturen allemaal zo'n beetje hetzelfde, echt moeite doen ze niet en vaak durven ze ook niet echt wat opvallends/aparts te zeggen, te voorzichtig en saai gedoe". Ze willen iets leuks. :P

Heb ook met eigen ogen gezien hoe een meisje die "Hey! how was your weekend?" berichten ongelezen & in bulk uit haar inbox verwijderde. Klik klik klik. "I haven't got time for this, <mijn naam>". Soms nog even uit nieuwsgierigheid de foto ernaast aanklikken, maar zelfs dat niet altijd. :') Want aantrekkelijke vrouwen krijgen vaak al snel 20+ berichten per dag. Zorg dat dat jullie conversatie vanaf het begin er tussen uit springt, het moet leuk blijven.

Je moet zorgen dat ze al een natte doos krijgt van hoe je tegen haar praat. Als je dan voor de rest er leuk + mannelijk uitziet en niet als een creep overkomt: reken maar dat ze dan wil afspreken. De meeste concurrentie op zo'n site is echt ruk. Het loont dan ook ontzettend om iets strategischer te werk te gaan. :D

Er zijn ook zoveel cliché's te vinden op die sites. Alleen je gesprek daar al op baseren kan al leuk zijn. Komt vaak ontzettend herkenbaar aan bij je ontvanger en je bouwt meteen zo'n "we vs the world" sfeertje op. :') De een zijn dood is, juist. Dat dus.
Ik ben het zowaar met je eens :o Maar inderdaad. Dat 'Hey, hoe is het?' moet je gewoon echt niet aan beginnen :') Wees een keer origineel, en je zult sneller respons krijgen. Beter dan alleen 'hey' :r
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:30:28 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135275722
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
En dat was het, verder geen andere foto's. Wel een lang profiel. Werkte verrassend goed
Zo'n vage foto trekt sommigen idd aan. De kans op een tegenvaller tijdens de date is echter wel aanwezig.
Zou niet snel iemand daten waarvan ik enkel dat heb gezien.
pi_135275852
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo'n vage foto trekt sommigen idd aan. De kans op een tegenvaller tijdens de date is echter wel aanwezig.
Hij zegt ook dat die na wat berichtjes een volledige foto stuurt. Dus voor de date weet je wel wat je kan verwachten :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:34:28 #240
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135275892
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Omdat veel van die 'even mijn berichten kijken'-sessies van vrouwen gepaard gaan met dat soort ergernissen, en het dus erg 'herkenbaar' en 'nice' voelt wanneer iemand dat erkent. Je hoeft anderen niet naar beneden te halen, maar het is meer een blijk dat je met ze 'meedenkt'. (terwijl je eigenlijk gewoon een sluwe kankervos extra-ordinaire bent, maar goed, all is fair in love en paintball dit dat :D)

[..]

Klopt als een bus. Het hele onderwerp 'wat is de beste profielfoto' is ook interessant. OkTrends heeft daar ook nog een artikel aan gewijd: http://blog.okcupid.com/index.php/the-4-big-myths-of-profile-pictures/. Weet niet of je die al gezien had, maar de resultaten zijn soms wel verrassend. :D

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik deze profile picture had:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was het, verder geen andere foto's. Wel een lang profiel. Werkte verrassend goed. Dat komt ook aan het bod aan het einde van dat artikel, dat het soms nog beter werkt om maar een 'mysterieuze' <insert Fascination standaard emoticon> foto te gebruiken, zolang hij maar niet meteen onaantrekkelijk is. Maakt ze nieuwsgierig en het valt ook op in hun inbox. :) Begin je bericht op een ongebruikelijke manier en je kunt er geld op zetten dat ze die als eerste aanklikken, het is gewoon intrigerend. Naturally curious people dit dat.

Vaak is ze dan in ieder geval nieuwsgierig naar de rest, en verschuif je nog meer de focus naar de inhoud van je eerste bericht. Als je haar in een later bericht gewoon een volledige foto stuurt die gewoon leuk is, dan voelt dat als een 'meevaller' en een 'kijk eens wat ik gevonden heb', en worden ze helemaal wild. Het zou ook op mij werken. :') :D
Interessant. Zegt alleen nog niets over de kwaliteit van de dates. Vraag me af als je met ontbloot bovenlijf op zo'n site staat of je dan meer intelligente vrouwen aantrekt :D
pi_135275907
Ik weet zelf ook niet of ik zou reageren op zo'n half vage foto hoor :@ Je wilt wel gelijk weten wat voor vlees je in de kuip hebt :7
pi_135276043
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik ben het zowaar met je eens :o Maar inderdaad. Dat 'Hey, hoe is het?' moet je gewoon echt niet aan beginnen :') Wees een keer origineel, en je zult sneller respons krijgen. Beter dan alleen 'hey' :r
Sure thing. :D Alsof iemand gezellig op een datingsite gaat zitten kleppen wanneer ze zich 'NOU MOOI RUK' voelen. Met andere woorden: het antwoord is vaak hetzelfde, 'ja goed met jou'. Skip die overhead. En als iemand desondanks ineens met een ontzettend droevig en depressief verhaal komt, dan moet je je afvragen of jij daar naar op zoek bent. :P

quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wederzijds. Zelfde geldt voor daten zonder dat je haar lichaam hebt gezien. Te dikke en onzekere mensen hebben imo weinig op een datingsite te zoeken. Sure, ze moeten het zelf weten, maar ik denk dat ze vaak meer geluk kunnen halen uit hun prioriteiten wat meer op orde brengen en de holy high road naar verbetering te betreden. :)

Soms voelt het alsof die vrouwen zich maar voor de eerste de beste bieder willen slijten op een datingsite. Ik denk dan echt: verbeter jezelf en kom terug naar de markt, dan ben je veel meer waard en hoef je ook minder moeite doen ('koop mij, please koop mij'), en is de kans kleiner dat je gekwetst wordt.

Gelukkig kun je vaak aan foto's van het gezicht al zien hoe chubby iemand is, maar dat terzijde. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Interessant. Zegt alleen nog niets over de kwaliteit van de dates. Vraag me af als je met ontbloot bovenlijf op zo'n site staat of je dan meer intelligente vrouwen aantrekt :D
Heb nergens spijt van. :D Leuke mensen, was ontzettend positief verrast. En hmm, dat had ik op het laatst. Werkte verrassend goed, vooral als je berichten en profielen het stereotype van '10 uur per week in de sportschool en stratenmaker' compleet tegenspreken.

Dat artikel op dat OkTrends blog laat zien dat dergelijke foto's over het algemeen ook beter scoren dan we denken. :o
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:39:35 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135276092
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
Te dikke en onzekere mensen hebben imo weinig op een datingsite te zoeken. Sure, ze moeten het zelf weten, maar ik denk dat ze vaak meer geluk kunnen halen uit hun prioriteiten wat meer op orde brengen en de holy high road naar verbetering te betreden. :)
Ze kunnen ook gewoon tevreden zijn met hoe ze zijn.. en een vent vinden die dat ook vindt.

Ieder heeft zo zijn eigen smaak :)
pi_135276124
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze kunnen ook gewoon tevreden zijn met hoe ze zijn.. en een vent vinden die dat ook vindt.

Ieder heeft zo zijn eigen smaak :)
Sterke onzekerheid staat vaak haaks op 'tevreden zijn met jezelf'.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:40:44 #245
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135276147
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef ntm het volgende:

[..]

Hey.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:40:55 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135276158
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet over de onzekere typjes. Maargoed, verder offtopic.
pi_135276159
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt géén goede aanpak om vrouwen elke keer op dezelfde manier proberen te ronselen voor een date. Jij bent eigenlijk nog erger dan al die mannen die standaard berichten sturen, want jij doet net alsof je dat niet doet, maar eigenlijk doe je precies hetzelfde bij elke vrouw. Juist door zo'n aanpak kom je volgens mij niet echt ergens, te zien aan dat je nog steeds in dit topic zit. Geweldig voor je dat je altijd binnen 3 dagen met iemand afspreekt.
pi_135276206
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Onzin. Iemand kan onzeker zijn over bepaalde dingen, maar toch over het algemeen zeker wel tevreden zijn. Als je onzeker bent, wil dat nog niet zeggen dat je hele leven daaromheen draait. Sterker nog: het laat in mijn ogen juist zien dat je weet dat je niet perfect bent.
pi_135276239
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef rolklem het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt géén goede aanpak om vrouwen elke keer op dezelfde manier proberen te ronselen voor een date. Jij bent eigenlijk nog erger dan al die mannen die standaard berichten sturen, want jij doet net alsof je dat niet doet, maar eigenlijk doe je precies hetzelfde bij elke vrouw. Juist door zo'n aanpak kom je volgens mij niet echt ergens, te zien aan dat je nog steeds in dit topic zit. Geweldig voor je dat je altijd binnen 3 dagen met iemand afspreekt.
heb je het over Panzer? Die heeft al een tijd een chick. :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:43:37 #250
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135276250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb je het over Panzer? Die heeft al een tijd een chick. :P
Jij dan, Mur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties