abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2014 @ 00:58:16 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135132218
Zo langzamerhand wordt deze amusements TV-serie meer iets voor The Turth of Brave new World met al die theorietjes en complotten. :')

/aluhoedje opzet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 januari 2014 @ 02:21:54 #127
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135133624
Ik had het begin gemist, inmiddels gedownload en begin weer gekeken, je moet toegeven, dat was humor.
Ik vond sowieso veel humor in de aflevering zitten en dat mag ook wel eens een keertje, toch?

Moffat weet al die verhalen straks weer aan elkaar te breien en heb je uiteindelijk een prima seizoen.

Sherlock: "I am composing"
Mrs. Hudson: "You were dancing"
Sherlock: "I was road-testing" _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door SiGNe op 06-01-2014 02:27:38 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 02:29:34 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135133723
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik had het begin gemist, inmiddels gedownload en begin weer gekeken, je moet toegeven, dat was humor.
Ik vond sowieso veel humor in de aflevering zitten en dat mag ook wel eens een keertje, toch?

Moffat weet al die verhalen straks weer aan elkaar te breien en heb je uiteindelijk een prima seizoen.

Sherlock: "I am composing"
Mrs. Hudson: "You were dancing"
Sherlock: "I was road-testing" _O-
Wat wel weer leuk inhaakt op die (bijna)dooie soldaat. Of is dat weer te ver doorgedacht? ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 6 januari 2014 @ 02:35:11 #129
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135133812
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat wel weer leuk inhaakt op die (bijna)dooie soldaat. Of is dat weer te ver doorgedacht? ;)
Iets :P
Al zat die ook te road-testen.. maar als ie op dat idee is gekomen door Sherlock dan had ie Sherlock in de gaten moeten houden.
  maandag 6 januari 2014 @ 03:00:43 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135134086
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Iets :P
Al zat die ook te road-testen.. maar als ie op dat idee is gekomen door Sherlock dan had ie Sherlock in de gaten moeten houden.
Nee, niet op die manier, meer als "leitmotiv".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2014 @ 03:02:53 #131
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135134117
Wat was dit, How I met your mother de movie ofzo, als je 24 eps hebt mag n filler best maar dit was slecht
  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2014 @ 03:04:26 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135134134
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, als er meer afleveringen in een seizoen waren had ik zo'n aflevering fantastisch gevonden.

Als de voornalaatste aflevering had ik meer spanning en genialiteit verwacht.
Precies CSI heeft altijd 1 gekke aflevering , zoals dit, alleen CSI heeft 24 eps
  maandag 6 januari 2014 @ 08:22:19 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135135066
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 03:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dit, How I met your mother de movie ofzo, als je 24 eps hebt mag n filler best maar dit was slecht
Ik heb me een paar keer kapot gelachen het eerste uur maar toen had ik wel zo een gevoel van wat zit ik in hemelsnaam te kijken. Dit is geen sherlock, er is geen case, het is gewoon een paar korte sherlock momentjes opgevolgt door wat grappen. Ik vond de 2e helft wel beter, veel beter, maar jammer, ik heb wel weer zin in zo een doorlopende aflevering zonder te veel sidetracking. De 1e aflevering van dit seizoen snapte ik het, want ze moesten de verhaallijn van seizoen 2 afsluiten. Voor deze is geen excuus.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135135068
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:58 schreef golfer het volgende:
Zo langzamerhand wordt deze amusements TV-serie meer iets voor The Turth of Brave new World met al die theorietjes en complotten. :')

/aluhoedje opzet.
Valt wel mee. In de verhalen ondertekende Charles Augustus Milverton zijn brieven ook met CAM. Net als in het telegram dat Sherlock voorlas. Nu hebben we volgende week te maken met een villain die gebaseerd is op hem; namelijk Charles Augustus Magnussen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 6 januari 2014 @ 08:25:57 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135135096
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 03:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dit, How I met your mother de movie ofzo, als je 24 eps hebt mag n filler best maar dit was slecht
zeiksnor :D, dit was helemaal niet slecht hoor, ik vond het een erg leuke opbouw en mooi werkend naar een climax waarbij het onderliggende verhaal waarschijnlijk een opzetje is naar de laatste aflevering. Ms Hudson die verteld over haar trouwen, haar bridesmaid en hoe het huwelijk vriendschappen veranderd (de bridesmaid die vroeg wegging en uit haar leven verdween), inspelend op de veranderende situatie voor Sherlock die kosten wat kost hamert op hun vriendschap en dat het nooit zal veranderen en zich na afloop als hij niet de derde in in de unit of three afdruipt…

De speech was gewoon briljant opgezet het oplossen van een misdaad vs het redden van een leven, de verwijzing naar zijn verdwijning van echte vrienden (bij de hotelkamerdeur)

De interactieve deductie via de laptops in het leslokaal, de briljante stagnight en dronken deductie en the elephant in the room

Er zat een prima gelaagdheid in het geheel waarbij pijnlijk werd aangetoond dat Sherlock en Watson een relatie hebben die op het spel komt te staan

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 06-01-2014 08:31:31 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 januari 2014 @ 08:26:49 #136
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135135105
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_135135403
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 03:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dit, How I met your mother de movie ofzo, als je 24 eps hebt mag n filler best maar dit was slecht
:')____
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_135135575
Het gezicht van Mary als ze de naam CAM hoort is heel erg verontrustend. Zeker weten dat dit iets met de volgende aflevering te maken heeft en dat Mary en Charles Augustus Magnussen elkaar kennen. Sterker nog, ik denk dat hij haar gruwelijk chanteert.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 6 januari 2014 @ 09:12:20 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135135584
quote:
3s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:25 schreef Re het volgende:

[..]

zeiksnor :D, dit was helemaal niet slecht hoor, ik vond het een erg leuke opbouw en mooi werkend naar een climax waarbij het onderliggende verhaal waarschijnlijk een opzetje is naar de laatste aflevering. Ms Hudson die verteld over haar trouwen, haar bridesmaid en hoe het huwelijk vriendschappen veranderd (de bridesmaid die vroeg wegging en uit haar leven verdween), inspelend op de veranderende situatie voor Sherlock die kosten wat kost hamert op hun vriendschap en dat het nooit zal veranderen en zich na afloop als hij niet de derde in in de unit of three afdruipt…

De speech was gewoon briljant opgezet het oplossen van een misdaad vs het redden van een leven, de verwijzing naar zijn verdwijning van echte vrienden (bij de hotelkamerdeur)

De interactieve deductie via de laptops in het leslokaal, de briljante stagnight en dronken deductie en the elephant in the room

Er zat een prima gelaagdheid in het geheel waarbij pijnlijk werd aangetoond dat Sherlock en Watson een relatie hebben die op het spel komt te staan
Het was wel complex, maar vond de aflevering niet zo boeiend.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135135747
Na het einde van de vorige aflevering heb ik gisteren anderhalf uur gewacht totdat Lars Mikkelsen tevoorschijn zou komen. :') Ik vond het eigenlijk een prima aflevering, had alleen na twee seizoenen Sherlock verwacht dat het derde seizoen ook meer van de ´grote´ zaken zou zijn. Wat dat betreft is het dit seizoen een beetje wennen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat de derde aflevering weer voor een briljant seizoenseinde zorgt. :)
  maandag 6 januari 2014 @ 09:35:11 #141
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135135905
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. _O_
Vermakelijk was ie zeker! Ik vond hem alleen niet zo interessant als sommige andere afleveringen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135136349
Sjesus. Hebben we daar twee jaar op zitten wachten? Ik was flabbergasted.
Blijkbaar stonden de schrijvers onder druk en hadden de acteurs weinig tijd, dus alles in één ruimte gefilmd en lang uitgekauwd. Ik kan die bekkentrekkerij van Mary niet meer aanzien. Ze speelt over de top, hopelijk expres en zit er een geheim achter.
Totaal andere sfeer dan de vorige afleveringen. Empty Hearse is volgens mij vrij snel opgenomen na Reichenbach, zit helemaal in dezelfde sfeer. En deze hebben ze veel later opgenomen. Hopelijk wordt de volgende beter.
Plot vond ik wel goed. Ik verdacht de fotograaf niet en dacht dat het slachtoffer de moordenaar zou zijn.
pi_135136443
Dat vond ik wel het zwakke; niemand had echt kunnen weten dat de fotograaf het had gedaan. Sherlock heeft ongetwijfeld alle namen nagetrokken en is er zo achter gekomen dat de fotograaf een broer had die dood was gegaan onder het commando van Sholto. Dat had je als kijker niet kunnen weten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport maandag 6 januari 2014 @ 10:07:15 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135136509
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Sjesus. Hebben we daar twee jaar op zitten wachten? Ik was flabbergasted.
Blijkbaar stonden de schrijvers onder druk en hadden de acteurs weinig tijd, dus alles in één ruimte gefilmd en lang uitgekauwd. Ik kan die bekkentrekkerij van Mary niet meer aanzien. Ze speelt over de top, hopelijk expres en zit er een geheim achter.
Totaal andere sfeer dan de vorige afleveringen. Empty Hearse is volgens mij vrij snel opgenomen na Reichenbach, zit helemaal in dezelfde sfeer. En deze hebben ze veel later opgenomen. Hopelijk wordt de volgende beter.
Plot vond ik wel goed. Ik verdacht de fotograaf niet en dacht dat het slachtoffer de moordenaar zou zijn.
Heb je wel opgelet? Is duidelijk niet allemaal in een ruimte gefilmd. Tenzij je flashbacks niet meer meetelt, maar zelfs dan niet. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135136572
Zei Sherlock niet tegen Mary dat ze niet zo moest lachen? Oftewel hij denkt dat ze een reden heeft om minder te lachen dan ze doet.
  Redactie Sport maandag 6 januari 2014 @ 10:11:14 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135136592
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef Loekie1 het volgende:
Zei Sherlock niet tegen Mary dat ze niet zo moest lachen? Oftewel hij denkt dat ze een reden heeft om minder te lachen dan ze doet.
Volgensmij was dat meer omdat Mary om Sherlock lachte dan om die reden.

Mensen die overal iets achter zoeken :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135136608
Misschien noemde Sherlock daarom de naam CAM, om de reactie van Mary te zien.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:49:05 #148
192683 AMDB
Visionair.
pi_135137371
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:38 schreef Nielsch het volgende:
De villain in aflevering 3 heet Charles Augustus Magnussen, een meester in chanteren.

Een van de telegrammen van gasten die niet naar de bruiloft konden komen die Sherlock voorlas was van ene Cam, oftewel CAM, de initialen van... Inderdaad.

Bij het voorlezen van dat specifieke telegram was Mary eerst nog aan het lachen, maar zodra ze de naam Cam hoort kijkt ze ineens erg benauwd, geschrokken en angstig. Een fractie daarvoor moest ze nog lachen. Net even teruggekeken.

Ben benieuwd wat daar achter zit!
Op de telegram van Cam/CAM staat ook nog "...wish your family could've seen this." Hij zal dus iets met d'r ouders gedaan hebben, aangezien ze enig kind is (met die deductie erbij lijkt het dat de makers hier inderdaad iets mee bedoelen). Ik ben heel erg benieuwd.

Voor degene die het terug willen kijken, telegrams worden tussen minuut 19 en 20 voorgelezen.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:49:09 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135137373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Dat vond ik wel het zwakke; niemand had echt kunnen weten dat de fotograaf het had gedaan. Sherlock heeft ongetwijfeld alle namen nagetrokken en is er zo achter gekomen dat de fotograaf een broer had die dood was gegaan onder het commando van Sholto. Dat had je als kijker niet kunnen weten.
het belangrijkste leek me in eerste instantie het vinden van het slachtoffer (the ghost lover) en de methode (closed cabin murder)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 januari 2014 @ 10:53:52 #150
192683 AMDB
Visionair.
pi_135137502
Toch teleurstellend dat het geen meat dagger was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')