quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef oLexie het volgende:
Duh
Ze schrijven zich voor de lol in op een Webcamsite, want verder hebben ze helemaal niemand om mee te kletsen. WTF denk je nou zelf dan? Dan ze daar zitten om vrienden te maken? Ze zitten daar omdat zielige gasten als jij gewoon makkelijk geld zijn.
Beetje lachen, beetje lief kijken, beetje topje naar beneden trekken en als je in een stoute bui bent (of zieke rekeningen hebt) doe je wat meer en het geld komt binnen stromen. Natuurlijk wilt ze niet Skypen met je daar heeft zij niets aan.
je vader is een zielige gast..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef oLexie het volgende:
Duh
Ze schrijven zich voor de lol in op een Webcamsite, want verder hebben ze helemaal niemand om mee te kletsen. WTF denk je nou zelf dan? Dan ze daar zitten om vrienden te maken? Ze zitten daar omdat zielige gasten als jij gewoon makkelijk geld zijn.
Beetje lachen, beetje lief kijken, beetje topje naar beneden trekken en als je in een stoute bui bent (of zieke rekeningen hebt) doe je wat meer en het geld komt binnen stromen. Natuurlijk wilt ze niet Skypen met je daar heeft zij niets aan.
dat denk ik dus ook.. misschien chatte ik wel met een gozer, een dikzak die net een pizza aan het eten wasquote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Dit kon je toch zelf ook wel zien aankomen, buiten wat hier boven al gezegd is, is de helft ook gewoon fake. Maarja, gewoon credits in investeren toch yolo.
Die kans zit er dik inquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook.. misschien chatte ik wel met een gozer, een dikzak die net een pizza aan het eten was
Stel je niet aan, als jij naar het theater gaat betaal je ook voor vermaak.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in
Vriendin van mij doet ook dat chatten (dik, onaantrekkelijk kattenvrouwtje met 8 katten) en verdiend er goed aan
Soms heeft ze geen tijd en dan neemt haar vriend (ook een dikkerdje het over en post ie als een mooie blonde slanke vrouw met perfecte lichaamsverhoudingen
Dus ja het zijn hoeren want ze willen alleen je geld
Maar daar doen ze zich niet anders voor dan dat ze zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Stel je niet aan, als jij naar het theater gaat betaal je ook voor vermaak.
Nee roodkapje is daar ook echt roodkapjequote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar daar doen ze zich niet anders voor dan dat ze zijn
Goede vergelijking manquote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee roodkapje is daar ook echt roodkapje
Het is een show die die vrouwen opvoeren, een groot toneelspel, daarbij is het nog maar de vraag of je maar met 1 chat, vaak chat je eigenlijk wel met 100 vrouwen, die een profiel zien, notitie's zien en daarop inspelenquote:
De mensen die op zo'n 'datingsite' actief zijn, willen met een vrouw afspreken, en de site wekt de indruk dat die vrouwen dat ook willen. Een beetje nadenken, en je kan inzien, dat wanneer je credit moet betalen voor berichten, dat het fake is maar toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Het is een show die die vrouwen opvoeren, een groot toneelspel, daarbij is het nog maar de vraag of je maar met 1 chat, vaak chat je eigenlijk wel met 100 vrouwen, die een profiel zien, notitie's zien en daarop inspelen
Nou nou, mijn vader heeft hier heul niets mee te maken die betaalt gewoon netjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je vader is een zielige gast..
zoals ik al zei was het de eerste keer.. weet ik veel hoe dat werkt
als je de wereld wilt begrijpen moet je denken zoals LittleLady.. snap dat tochquote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar daar doen ze zich niet anders voor dan dat ze zijn
Jij begrijpt de wereld sowieso nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je de wereld wilt begrijpen moet je denken zoals LittleLady.. snap dat toch
Nederland is niet perse "de wereld"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij begrijpt de wereld sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |