quote:Tis de tweede keer in een paar jaar dat ik een duffe duif vind, de eerste was trouwens een eend
Uh.... geloof je dat zelf?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef tinoz het volgende:
Trouwens kom ik net tijdens het zoeken een site tegen waar ze een kruising zouden hebben gemaakt met een duif en een papegaai ????
niet echt , maar kijk de fotoquote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, was die duif geringd? Een èchte postduif is altijd geringd en je kunt via de gegevens op de ring op zoek gaan naar de eigenaar.
Overigens, "interrupt"![]()
![]()
[..]
Uh.... geloof je dat zelf?
sorry ! heb ruzie met de computer .... komt er zo aanquote:
Is hij geringd? Dan kan je proberen om de eigenaar te traceren. Helaas zijn die niet altijd blij om een verdwaalde duif terug te zien...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef tinoz het volgende:
[..]
sorry ! heb ruzie met de computer .... komt er zo aan
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een gekleurde duif. In Spanje kleuren zij duiven voor de lol. Een kruising tussen een duif en een papegaai is op dit moment nog niet mogelijk. Gen splicing technieken zijn nog niet zo ver![]()
En hier de foto van "Interrupt"
[ afbeelding ]
Ja precies. Wat ik zo op die echte foto zie (die andere, LOL!) lijkt me dat inderdaad wel een postduif te kunnen zijn, maar helemaal duidelijk is het niet. Hoe groot is het beestje, TS? Een 'echte' postduif is doorgaans wat groter en steviger dan de reguliere vliegende stadsrat.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Is hij geringd? Dan kan je proberen om de eigenaar te traceren. Helaas zijn die niet altijd blij om een verdwaalde duif terug te zien...
Hij heeft geen ringetje neequote:Op maandag 6 januari 2014 10:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Is hij geringd? Dan kan je proberen om de eigenaar te traceren. Helaas zijn die niet altijd blij om een verdwaalde duif terug te zien...
Dan mag je hem houdenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef tinoz het volgende:
[..]
Hij heeft geen ringetje nee
Hij zit nog keurig en braaf in het kooitje te zitten, dus ik ben allang blij ,
Wat zieligquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:07 schreef tinoz het volgende:
Helaas is Interrupt in de nacht van maandag op dinsdag overleden....
Toch iedereen bedankt voor de tips ....
RIP Interrupt
Sneu voor Interruptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:07 schreef tinoz het volgende:
RIP Interrupt
Awww... maar wat DDA al zegt, waarschijnlijk was het beestje al ziek, anders had-ie zich niet zo makkelijk laten vangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:07 schreef tinoz het volgende:
RIP Interrupt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |