Waarom zou ik iemand kwijt raken als je erover wilt praten...? Zal zelf erover beginnen als het moeilijk word, maar anders is het dus gewoon kwestie van werken op gevoel? Lijkt mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 07:04 schreef zeefje het volgende:
Tevens wat zwartja zegt. Denk goed na over hoe je zoiets brengt. Anders ben je haar misschien alsnog kwijt.
Het ligt er maar net aan hoe je het brengt. Je hebt van die horken het verergeren met een gesprek.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:42 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand kwijt raken als je erover wilt praten...?
Nja, het ligt er een beetje aan. Het moet wel een beetje vanzelf gesmeerd lopen natuurlijk, niet dat je bij elke kleine handeling eerst een praatje maakt van een minuut.quote:Zal zelf erover beginnen als het moeilijk word, maar anders is het dus gewoon kwestie van werken op gevoel? Lijkt mij?
Ze moet gewoon goed aan m'n paulus sjorre dan komt et goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je het brengt.
En dan rustig opbouwen. Aangezien je aangeeft dat ze niet echt een idee had kun je haar wellicht ook sturen, zodat jullie er allebei profijt van hebben.
ja tijd zat hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 20:13 schreef Morton_Koopa het volgende:
Na ongeveer een paar maanden daten,
.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je het brengt. Je hebt van die horken het verergeren met een gesprek.
[..]
Nja, het ligt er een beetje aan. Het moet wel een beetje vanzelf gesmeerd lopen natuurlijk, niet dat je bij elke kleine handeling eerst een praatje maakt van een minuut.
Ik zou aangeven dat ze zich op haar gemak kan voelen bij je en dat je naar haar zal luisteren. Geef aam dat als er iets is waar ze zich niet fijn bij voelt of als ze pijn voelt of wat dan ook, ze dat bij jou kan aangeven.
En dan rustig opbouwen. Aangezien je aangeeft dat ze niet echt een idee had kun je haar wellicht ook sturen, zodat jullie er allebei profijt van hebben.
Je kan toch gewoon elke date een stapje verder gaan? Waarom die onzekerheid? Het zit allemaal in je hoofd, dat is mijn mening. Een vrouw is een seksueel wezen. Als zij net zo dol is op jou, dan wil ze gewoon lekker jouw lichaam verkennen. Vrouwen zijn tegenwoordig mondig genoeg, hoor. Wat denk je, dat ze niks zegt en je daarna aangeeft bij de politie? Welnee.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:13 schreef Morton_Koopa het volgende:
Voel me eigenlijk erg ongemakkelijk bij haar omdat ik haar geen pijn wil doen, of haar kwetsen. Maar aan de andere kant wil ik ook niet overkomen als een of andere faggot die haar te lang laat wachten.
Hoe vind ik nu de balans tussen dit? Waar kan ik het tempo opvoeren en waar moet ik misschien haar zelf de leiding laten nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |