Chasin' is inderdaad ook een leuk merk, en niet heel prijzig wat weer leuk is voor mijn portomonnee.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
g-star chasin' draag ik meestal krijg vaak komplimenten van vrouwe dus die merke vinde ze wel mooi
Ik ga hierin mee, ligt niet aan het merk (dat kan me totaal niet schelenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon een jeans met leuk shirt, ben niet zo van de merken, het moet gewoon mooi afkleden.
Dat ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon een jeans met leuk shirt, ben niet zo van de merken, het moet gewoon mooi afkleden.
tuurlijk niet, kleding hoort best bij wie je bent en hoe je overkomt. maar dat hoeft niet te betekenen dat het een specifiek merk moet zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Onzekere mannetjes dragen voor kleertjes met merkjes eraan. Het lijkt mij dat vrouwen voor het lichaam gaan dat de kleertjes draagt, het zal mij ook een rotzorg wezen wat een vrouw draagt. Als ze maar een lekker lichaam heeft (en andere overeenkomsten).
Idd altijd grappig die wandelende reclameborden.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef -Buttercup het volgende:
Een merk zichtbaar op kleding vind ik juist heel erg lelijk. Kleding moet niet teveel slobberen. Dan heb ik het niet over skinnyjeans, maar dat het past en goed om je lijf zit. Van die shirts die lijken op aardappelzakken word niemand blij denk ik.
Ja man wolvenshirts en me adidas traingsbroek dan ben ik wel het baasje kijke ze tog niet naar jwzquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Onzekere mannetjes dragen voor kleertjes met merkjes eraan. Het lijkt mij dat vrouwen voor het lichaam gaan dat de kleertjes draagt, het zal mij ook een rotzorg wezen wat een vrouw draagt. Als ze maar een lekker lichaam heeft (en andere overeenkomsten).
Het ligt aan je hoofd, als je een nerdhoofd hebt dan kan een wolvenshirt niet. Maar als je cool bent en een fatsoenlijk lichaam hebt dan maakt het echt geen fuck uit wat je draagt.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja man wolvenshirts en me adidas traingsbroek dan ben ik wel het baasje kijke ze tog niet naar jwz
Eh, nee. Kleren maken de man.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:03 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Het ligt aan je hoofd, als je een nerdhoofd hebt dan kan een wolvenshirt niet. Maar als je cool bent en een fatsoenlijk lichaam hebt dan maakt het echt geen fuck uit wat je draagt.
Dat is alleen wat inhoudsloze fashion metroboys zeggen ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |