Behalve de mensen die op onze hoofd gaan staan!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef richolio het volgende:
We hebben het gewoon zo goed, dat we niks meer hebben om over te klagen.
Die mensen..quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Behalve de mensen die op onze hoofd gaan staan!
Nee. Hoink en ik, puntquote:
Je opent zelf kneuzentopics en lijkt misschien zelfs op hem!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Kijk, het is vrij simpel, gewoon uitleggen waarom ík hypocriet zou zijn, kun je dat niet ben je gewoon geen haar beter dan de vele braddies hier en ban ik je.
Het is 'Donnie en ik' eigenlijk.quote:
Boos worden als ik braddie pest, maar wel zelf braddie ook indirect beledigen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Kijk, het is vrij simpel, gewoon uitleggen waarom ík hypocriet zou zijn, kun je dat niet ben je gewoon geen haar beter dan de vele braddies hier en ban ik je.
Geen zorgen, zo is ieder van ons altijd. KLB geeft ons een plek om dit te uiten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef yvonne het volgende:
Oh, deze posts, geweldig voorbeeld hoe enorm verfuckt het is.
Mag ik het ook even uitleggen voor hem? Althans.. ik denk dat ik begrijp wat hij probeert te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Donnie en ik.quote:
Doeiquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je opent zelf kneuzentopics en lijkt misschien zelfs op hem!
Je komt nogal kwaad overquote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.
Vroeger was alles beterquote:
Goed punt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is 'Donnie en ik' eigenlijk.
Maarre: no way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |