SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende lauches:
Smart Coin: 27 januari
Deze lijst is bij lange na niet compleet. Het zou heel fijn zijn als we dit topic met zijn allen levend houden. Ik denk dat de lieve modjes van BIT ons wel willen helpen om de OP up 2 date te houden.
[ Bericht 76% gewijzigd door µ op 14-01-2014 20:08:44 ]Uitvinder van de biersmiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie van deze?Uitvinder van de biersmiley.
Voor de niet geregistreerde lurkers.quote:
Denk nog steeds dat de invloed van de lurkers hier schromelijk overschat wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voor de niet geregistreerde lurkers.Al maakt dat mij niet zoveel uit. Maar in het mine topic werd het al zo gedaan.
Het gaat meer om het idee van gratis info. Kom erbij en doe mee met de rest.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat de invloed van de lurkers hier schromelijk overschat wordt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef dimmak het volgende:
TIP: NIEUWE COINWeet niet zo goed wat ervan moet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie van deze?Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef dimmak het volgende:
TIP: NIEUWE COINDie ziet er wel goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie van deze?
Hoelaat is het dan hier?Spatieboos
11 uur 's avondsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit
Hoelaat is het dan hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef mijntje12 het volgende:
Deze:
TIP: NIEUWE COINWTF is deze? Ook 10 procent premine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
ho eens. Dat had ik nog niet eens gezien... 10% dat is wel heel veel. The meme is leuk (vind ik) maar met zoveel premine moet ik nog een keer nadenken of ik deze ga meepakken vannacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
WTF is deze? Ook 10 procent premine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotham currency.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef dimmak het volgende:
TIP: NIEUWE COINMust. Mine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotham currency.forum noob, graphic designer, beginner software dev and Bitcoin enthusiast!
http://youtube.com/ghettounboxings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef Slaapscheet het volgende:
Duurt nog even maar tochWow. Dat ziet er best goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Als we er maar wat centen aan verdienenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
Toch is het concept van smartcoin niet erg bijzonder, maar het is wel iets waar je een paar centjes mee kan verdienen. Een grote toekomst zoals ik zie bij PPC en WDC zie ik er niet in.
Ziet eruit als een leuke coin.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef Duuc-nl het volgende:
Launch vanavond 6 uur :
http://usd-e.com/
http://usde.coinarmy.com/index.php?page=dashboard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |