abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 19:22:46 #1
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_135113817
Hallo luitjes.
Vanaf februari begint mijn nieuwe opleiding, dus ik zit nog de hele maand januari thuis. Het lijkt me erg leuk om een keer met een meisje te gaan zwemmen. Maar ik heb wel een beetje moeite met sociaal contact met het andere geslacht. Met nieuwjaarsnacht was ik naar een schuurfeest geweest, daar waren wat meiden die ik kende van de middelbare school, wel even mee gepraat, etc. Maar het viel op dat andere jongens hele leuke gesprekken hadden met deze meiden. Aangezien het een besloten feest was kon ik ook geen drankje aan één van deze meiden aanbieden. Ik durf deze meiden niet te vragen of ze zin hebben om te zwemmen, omdat ik bang ben dat ze een vriendje hebben, het zijn immers studentes. Bij uitgaansgelegenheden lukt het ook niet echt om een meisje aan te spreken. Tinder en andere internet-sites/apps gebruik ik niet, aangezien ik dat onzin vind en niet betrouwbaar acht. Maar mijn vraag aan de experts: Hoe zorg je ervoor dat je met een meisje mag zwemmen? Ik heb geen behoefte aan seks of weet ik veel, maar een dagje zwemmen lijkt me erg leuk.
Groet Erno.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_135113934
:')
pi_135113965
Vraag het Roadtrip.
pi_135114009
ja begint met dagje zwemmen en eindigt met vieze sex in het kleedhokje. Gebeurt niets van jij bent een fokker en die sterven maagd. :( :')
  Admin zondag 5 januari 2014 @ 19:26:34 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135114065
Ga weg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')