Hallo ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste topic, don't be hard one me
Nou had ik last van oorsuizen toen het begon met een ooronsteking ik dacht dat gaat wel over nergens zorgen over maken.
Maar na die oorontsteking kreeg ik een keelontsteking, lekker is dat.. Nou na 11 keelontstekingen per jaar gemiddeld te hebben gehad heb ik toch maar mijn amandelen weg gehaald ( had ervoor trouwens nog een gehoortest gedaan, gewoon een goed gehoor )
Nu ben ik ongeveer een maand verder van de operatie, alles is goed gegaan ookal was het echt een helse pijn de eerste 2 weken
Nu het probleem, mijn oorsuizen is niet weg, ik weet dat een gehoortest ook maar tot op een bepaald punt nauwkeurig is maar de KNO arts probeert me nu wijs te maken dat ik aan het stressen ben en dat mijn oorsuizen veroorzaakt.
Nou heb ik al mijn oorsuizen geaccepteerd, slapen met een tv aan, muziek niet te hard etc..
Ik weet ook wel dat ik er overheen zal groeien, misschien niet helemaal, maar het zal misschien wel vervagen.
Hebben meer van jullie hier last van ? Weten jullie misschien wat het probleem is ?
Alvast bedankt