SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Helaas komt dit regelmatig voor. Niet alleen bij Turken, Nederlanders enzo, maar overal en bij iedere bevolkingsgroep.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je taak als verantwoordelijk ouder verwaarlozen is ook mishandeling.
Zo (ver)voer ik mijn kat ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kreeg gelukkig wel snoepjes door zo een gat/ ingang naar de achterbank.
Jouw kat had privacy. Ik lag er met nog een persoon.quote:
Toch wel van hetzelfde geslacht hè?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw kat had privacy. Ik lag er met nog een persoon.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
no commentquote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch wel van hetzelfde geslacht hè?
Lokken met snoepjes, toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Hoe hebben ze jou zo ver gekregen?
Ik zei alleen maar typisch Nederlands, meer niet. Het is toch zo? Je geeft zelf aan dat Turken het veel/vaak doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ouders hebben het recht niet om hun kinderen in gevaar te brengen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oeh!quote:
Je lijkt echt op een kat qua gedrag. Ik lok hem ook altijd met snoepjes.quote:[..]
Lokken met snoepjes, toch.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
Volgens mij heb je zelf wat op. Gereksiz konuşup duruyorsun
Plas in je kont.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is WhatsApp-style toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Plas in je kont.
O ne bicim smiley oyle, msn style, 10 jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |