Die boeiend interessante antieke trekker is gewoon een 'prop' van het 'achterlijke onzin programma', gewoon een accountje aanmaken kan je hem de hele tijd bekijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, mijn pa was daar voor zijn (overheids)werk laatst in de buurt voor een controle, moest als bewijsmateriaal van de aangetroffen situatie ook allemaal foto's maken. Ook van het terrein zelf.
Beetje jammer voor de volgers dat hem dat soort 'achterlijke onzin'-programma's hem totaal niet boeien en hij foto's van saaie shit heeft gemaakt, hij had nl. wel alle tijd en bevoegdheid om alles op de foto en camera te zetten als hij had gewild.
Hij liet er een paar zien omdat hij een interessante antieke trekker op de foto had gezet, die was boeiender volgens hem.
Overigens was die trekker ook gewoon boeiender, maar dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door blup op 11-01-2014 01:06:43 ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef blup het volgende:
Zijn die dingen niet illegaal? In ieder geval mag je ze niet zomaar gebruiken en volgens mij ga je dan ook storen op de frequentie van de zenders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Nee, die trekker stond niet op jet terrein maar bij een bevriende boer waar hij na de controle nog even langs ging.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die boeiend interessante antieke trekker is gewoon een 'prop' van het 'achterlijke onzin programma', gewoon een accountje aanmaken kan je hem de hele tijd bekijken
Of een drone kopen natuurlijk
Soort helikoptertje maar dan met 4 rotors.quote:
dat vliegtuigje met spandoek huren is waarschijnlijk toch goedkoper dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ga er vanuit dat je hem kwijt bent dan valt t altijd mee
Kan ook een vliegtuigje zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Soort helikoptertje maar dan met 4 rotors.
Roddels uit de streams natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 10:49 schreef Meike26 het volgende:
Moet zeggen dat ik het tennisbal + boodschap idee ook wel erg cool vind om uit te voeren.
Geen idee alleen wat voor een boodschap ik zou willen versturen, maar sowieso iets om bewoners uit te dagen tot meer innovatie en creativiteit.
Maar daar bereik je niets mee behalve ge-eikel. Je moet ze juist iets doorsturen om verandering 'in het spel' te gaan zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |