Mjah als er iets op het terrein gedropt wordt zullen de bewoners het eerst wel even mogen oppakken om te kijken of het geen bom is en daarna zullen ze het wel in moeten leveren bij de redactiequote:Op woensdag 8 januari 2014 04:00 schreef Rica het volgende:
[..]
True. Zal niet afdwalen verder. Het was alleen een suggestie om de drone iets van een 'missie' mee te geven.
Dat is de consequentie van het hek openzetten en interactie toestaan. Keuze van de productie. Daar kunnen de kijkers ge(mis)bruik van maken. Wie weet wat je binnenhaalt zogenaamd voor een pannenkoek.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mjah als er iets op het terrein gedropt wordt zullen de bewoners het eerst wel even mogen oppakken om te kijken of het geen bom is en daarna zullen ze het wel in moeten leveren bij de redactie
Als je roddels wil droppen is daar genoeg gelegenheid voor, mensen mogen het terrein op....
Druist wel een beetje in tegen je principe van gesloten setting en tegen sturing zijn, maar dat is vast: if you cant beat them, join them?
Of je komt gewoon met een camouflage-old-school-drone en zet er een hele grote tekst opquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van het hek openzetten en interactie toestaan. Keuze van de productie. Daar kunnen de kijkers ge(mis)bruik van maken. Wie weet wat je binnenhaalt zogenaamd voor een pannenkoek.
Kan natuurlijk ook, maar dit is minder opvallendquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom niet gewoon langs de weg naast de A1? Daar loopt een ventweg naast waar je gewoon kan komen en dat is een stuk korter.
Nee, dat wordt hem dan niet. Het moet wel een geavanceerde drone zijn welke de beelden direct doorstuurt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar kan je met die drone ook zien waar je vliegt dan? Anders vlieg je blind en dat gaat em niet echt worden
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef UtopiaVolger het volgende:
Streamlock.
Eigen invulling van streamlock:
De stem: ''Als er een drone over Utopia vliegt moet je die negeren.''
Bij welk hek precies? Volgens mij kun je door het bos heel dichtbij komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Kamerpflanz het volgende:
iemand enig idee hoe dicht we "legaal" bij dat hek kunnen komen?
Bij het hek van het terrein waar hun opzitten, want zoals ik al eerder zei is een AR drone 2.0 en een wifi range extender gevoed door een externe stroombron genoeg om daar wat rond te cirkelen, en mogelijk naar binnen te vliegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:45 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Bij welk hek precies? Volgens mij kun je door het bos heel dichtbij komen.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of die parkeerplaats ook openbaar toegankelijk is?
Eerst de boel gaan verkennen met zo'n rondleiding. Beetje voorbereiding.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Kamerpflanz het volgende:
iemand enig idee hoe dicht we "legaal" bij dat hek kunnen komen?
Talpa gaat geen rechtzaak voelen tegen een stel goedwillende forumfanboys die gewoon een leuke stunt willen uithalen. Zolang er niemand gewond raakt is er niks aan de hand. De broodnodige sensatie en gratis publiciteit, kunnen ze wel waarderen als de mediahype een beetje over het hoogtepunt begint te raken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Kamerpflanz het volgende:
Het lijkt me niet dat je met een rondleiding langs het hek komt, als je daar vlakbij kan komen (lees binnen 10 meter) dan zijn er weinig problemen die we gaan ondervinden.
De kosten vind ik niet eens zo heel erg, zolang je maar niet vervelende rechtzaken aan je broek krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |