Heb je inmiddels je melkhagelslag?quote:
Nee. Haha, maar gisteren heeft hij mijn lievelingseten voor mij (ons) gekookt dus ik heb het hem vergeven.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je inmiddels je melkhagelslag?
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee. Haha, maar gisteren heeft hij mijn lievelingseten voor mij (ons) gekookt dus ik heb het hem vergeven.
Wie?quote:
Nee nu is het op fbquote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Alweer? Paar dagen terug was hij ook al recalcitrant aan het doen door zomaar topics op slot te pleuren
ahh oke dankjequote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is controle gratis, tenzij je een tandarts hebt die graag elke keer wat extra's doet. zo is tandsteen verwijderen volgens mij wel een paar euro extra, sommigen doen dat standaard erbij
Die uit DTCquote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raar
[..]
Wie?
O. Nouja, ik was gewoon bozig en toen hij lief deed en ook nog eens lievelingseten ging koken niet meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raar
[..]
Wie?
Ik weet niet eens over wie je het hebt johquote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee echt, alleen maar foto's van d'r zelf voor aandacht
8 januari, 14 januari en 22 januari. En evt. herkansing nog.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja! So happyyyyyyWanneer heb jij tentamens?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie je het hebt joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
Tonijnquote:Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu gewoon zalm erin gesmeten trouwens, en smaakt best oke. Al heb ik liever kip.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
O okee, ik ook rond die periode. Nu wel begonnen?! Gaat het goed komen denk je?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
8 januari, 14 januari en 22 januari. En evt. herkansing nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |