quote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
De controle is 20,50, komt nog een gebitsreiniging bij welke rond de 15 zit. Ik vermoed dat de meeste tandartsen deze tarieven hanteren of er in ieder geval bij in de buurt zitten. Het hangt er dus vanaf hoe ranzig je gebit is
ik niet, blijf altijd nog even praten enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Overigens ben je bij een controle wel snel weg.
Poetsen doe ik dagelijks. Flossen doe ik niet aan, miept de tandarts ook altijd overquote:
Ik 2 keer daags, zoals het hoort.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Poetsen doe ik dagelijks. Flossen doe ik niet aan, miept de tandarts ook altijd over
Walgelijk ja. HIV is toch niet meer dodelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
met die vieze rubber handschoentjes je bek in enzo![]()
Alsof je pijpt met condoom
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
idd, een echte vent neemt hem zonder rubberquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk ja. HIV is toch niet meer dodelijk.
zit die niet al in je zorgverzekering?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
waarom staat er nergens op de site van mijn tandarts hoeveel een controle kost
Dan toch maar aan de yogaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwens
Ik vind 1x daags meer dan genoeg. Heb nog nooit gaatjes of iets dergelijks gehad dus volgens mij zit het wel goed. Enige wat ik heb gehad was een scheefgegroeide verstandskies die de kaakchirurg heeft moeten verwijderen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik 2 keer daags, zoals het hoort.
Ik ken eigenlijk niemand die echt flost
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwens
Niet alles is seksueel jong.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn. Accepteer zijn aanbod nou maar gewoon.
Nein danke.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn. Accepteer zijn aanbod nou maar gewoon.
Dat is saai hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles is seksueel jong.
Er is ook liefde zonder seks.
Ik pijp geen mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
dieren wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |