Dat want het is ook gewoon levensgevaarlijk als je per ongeluk je hand op legt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb geen kennis van ovens, maar als hij aan de buitenkant zo warm wordt lijkt mij dat hij stuk is. Weg met dat ding dus.
wie koopt er nou zoiets 2e hands?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
Voor 75 Euro heb je een "nieuwe" oven van Marktplaats, niet te druk om maken
Mensen met weinig geld. En als je een oven gebruikt die van buiten zo heet wordt dat kaarsen smelten heb je niet veel geld gok ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
wie koopt er nou zoiets 2e hands?
Lijkt me echt fucking smerig om zoiets 2e hands te kopen. Net als een 2e hands matras ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mensen met weinig geld. En als je een oven gebruikt die van buiten zo heet wordt dat kaarsen smelten heb je niet veel geld gok ik.
Tja.. verkocht ooit mn bed en die mensen wilde het matras waar ik 10 jaar op had gelegen ook hebben. Ik zou het ook niet willen, maarja, als je geld hebt is het makkelijk praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Lijkt me echt fucking smerig om zoiets 2e hands te kopen. Net als een 2e hands matras ofzo.
Hahahaha ik best vaak kameraden en familieleden helpen verhuizen, maar een matras raak ik niet aanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. verkocht ooit mn bed en die mensen wilde het matras waar ik 10 jaar op had gelegen ook hebben. Ik zou het ooi niet willen, maarja, als je geld hebt is het makkelijk praten.
dat gaat wel weer heel ver.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Hahahaha ik best vaak kameraden en familieleden helpen verhuizen, maar een matras raak ik niet aan
Jij bent niet alleen een flikker, maar ook nog eens een nicht.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Hahahaha ik best vaak kameraden en familieleden helpen verhuizen, maar een matras raak ik niet aan
Je kan je ook aanstellen..quote:Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
als ik een nicht zou zijn dan zou ik het niet erg vinden om een matras dat kraakt van het opgedroogde sperma te verhuizenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jij bent niet alleen een flikker, maar ook nog eens een nicht.
Beroepsaansteller!
Ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
wie koopt er nou zoiets 2e hands?
Volgens mij zit het intern in de ovenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik.
Even een uurtje met oven-cleaner in de weer en het ziet er weer spik-en-span uit.
Een matras 2e hands is dan weer wat anders, dat koop ik nieuw.
Maar een bed (zonder matras), eethoek, etc. kan prima gebruikt.
Een nette zithoek ook.
Scheelt 50-90% op de aanschafprijs.
Na een half jaar ziet iets nieuws er toch niet meer nieuw uit.
Ik reageerde niet op het cleanen van deze oven maar op iemand die zei dat hij nooit een gebruikte oven zou kopen omdat dat "vies" is.quote:
Wel als je kwaliteit koopt en er fatsoenlijk mee om gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik.
Even een uurtje met oven-cleaner in de weer en het ziet er weer spik-en-span uit.
Een matras 2e hands is dan weer wat anders, dat koop ik nieuw.
Maar een bed (zonder matras), eethoek, etc. kan prima gebruikt.
Een nette zithoek ook.
Scheelt 50-90% op de aanschafprijs.
Na een half jaar ziet iets nieuws er toch niet meer nieuw uit.
Maar dan kan die kwaliteit net zo goed gebruikt kopenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:26 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Wel als je kwaliteit koopt en er fatsoenlijk mee om gaat.
Kaarsvet smelt bij 50-60 graden, warm water uit de kraan is heter, levensgevaarlijk is misschien een overstatementquote:Op zondag 5 januari 2014 13:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat want het is ook gewoon levensgevaarlijk als je per ongeluk je hand op legt.
Overdrijven is een vak wat ik langzaam onder de knie begin te krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kaarsvet smelt bij 50-60 graden, warm water uit de kraan is heter, levensgevaarlijk is misschien een overstatement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |