abonnement Unibet Coolblue
pi_136817187
Eaters :N

Ik weet niet of het IJshockey in Geleen op deze manier nog veel toekomst heeft.
Flesje bier
pi_136818642
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:55 schreef Gezicht het volgende:
Eaters :N

Ik weet niet of het IJshockey in Geleen op deze manier nog veel toekomst heeft.
Toch is het team niet wezenlijk anders dan vorige jaren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136818728
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toch is het team niet wezenlijk anders dan vorige jaren
Dat is juist datgene waar ik al heel het seizoen mijn kop over breek. In het begin waren er wat problemen ivm. niet kunnen trainen op thuis-ijs en de financiële problemen, enfin kan ik me in vinden dat het dan niet lekker loopt. Die problemen zijn echter sinds november al totaal niet meer aan de orde en nog loopt het voor geen meter.

Geen idee hoe het binnen het team zit, maar voor mijn idee botert het niet met Andy Tenbult. Hopen maar dat het seizoen snel is afgelopen en er hopelijk goed kan worden gebouwd aan het volgend seizoen, met een nieuwe coach.
Flesje bier
pi_136819000
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat is juist datgene waar ik al heel het seizoen mijn kop over breek. In het begin waren er wat problemen ivm. niet kunnen trainen op thuis-ijs en de financiële problemen, enfin kan ik me in vinden dat het dan niet lekker loopt. Die problemen zijn echter sinds november al totaal niet meer aan de orde en nog loopt het voor geen meter.

Geen idee hoe het binnen het team zit, maar voor mijn idee botert het niet met Andy Tenbult. Hopen maar dat het seizoen snel is afgelopen en er hopelijk goed kan worden gebouwd aan het volgend seizoen, met een nieuwe coach.
Zo groot verval kan gewoon niet

Martin, Pippo, die Fin en die Belg zijn ook niet bepaald slechte imports, misschien minder dan de afgelopen jaren maar al met al wel eredivisiewaardig

49 Nederlandse goals tot op dit moment, vorig jaar 93
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136819197
Zou proberen wat jonge Geleense jongens weg te halen bij Eindhoven, proberen door te gaan met de 4 huidge imports en hopen dat er geld kan worden gevonden voor een 5e.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136819345
Tsja dit seizoen doet er eigenlijk toch niet meer toe. Hopen op misschien een paar leuke wedstrijdjes tijdens de LvW-cup maar verder doet het er niet meer toe. Ik hoor wel al grote verhalen over waar men allemaal mee bezig is voor volgend seizoen, we gaan het zien. Ik hoop in ieder geval dat Martin blijft, heb je tenminste een sterke sluitpost.

Het idee voor dit jaar was ook om op te bouwen op de Limburgse jeugd. Heb echter bij geen enkele van de Limburgse spelers, op Luca Heutmekers na, enige vorm van progressie gezien.
Flesje bier
pi_136821358
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Gezicht het volgende:
Tsja dit seizoen doet er eigenlijk toch niet meer toe. Hopen op misschien een paar leuke wedstrijdjes tijdens de LvW-cup maar verder doet het er niet meer toe. Ik hoor wel al grote verhalen over waar men allemaal mee bezig is voor volgend seizoen, we gaan het zien. Ik hoop in ieder geval dat Martin blijft, heb je tenminste een sterke sluitpost.

Het idee voor dit jaar was ook om op te bouwen op de Limburgse jeugd. Heb echter bij geen enkele van de Limburgse spelers, op Luca Heutmekers na, enige vorm van progressie gezien.
Wat voor grote verhalen?
pi_136821422
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:01 schreef Caws het volgende:

[..]

Wat voor grote verhalen?
Men zou in gesprek zijn met grote sponsoren. Zijn echter maar verhalen die op zondagavond door Glanerbrook over de tribune gaan, dus er zal niet veel van kloppen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gezicht op 18-02-2014 12:59:18 ]
Flesje bier
pi_136821547
http://www.l1.nl/video/ea(...)-leeuwen-17-feb-2014

Leuke reportage over de derde goalie van de Eerste Divisie die gister de ondankbare taak kreeg het Geleense doel te verdedigen.
Flesje bier
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 19:10:16 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136821629
en dan het jaar erna weer aan de bedelstaf zeker?

zorg eerst liever dat de boel stabiel is en eindig een paar seizoenen met een overschotje ofzo

Eaters was bijna stuk man -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136821730
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef sp3c het volgende:
zorg eerst liever dat de boel stabiel is en eindig een paar seizoenen met een overschotje ofzo
Dat was (is) ook zeker de bedoeling van dit "overgangsjaar" zoals men het noemt. Grote kans natuurlijk dat het maar loze woorden zijn en er helemaal niets aan het handje is.
Flesje bier
pi_136821779
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Gezicht het volgende:
http://www.l1.nl/video/ea(...)-leeuwen-17-feb-2014

Leuke reportage over de derde goalie van de Eerste Divisie die gister de ondankbare taak kreeg het Geleense doel te verdedigen.
Waarom de derde goalie van de Eerste Divisie? Wat was er met de andere goalies? Waar is bv. Rowan Delil gebleven?
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 19:19:06 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136821946
dat overgangsjaar moesten we na volgend weekend maar vergeten :P

als eaters volgend jaar me hyc en lions vol mee kan doen om plek 3 of 4 ben ik al helemaap tevreden iig :Y

eerste divisie was iig reuze spannend dit seizoen met 6 van de 8 teams die echt meededen voor de playoffs dat was echt wel leuk om te volgen :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136822118
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Caws het volgende:

[..]

Waarom de derde goalie van de Eerste Divisie? Wat was er met de andere goalies? Waar is bv. Rowan Delil gebleven?
Delil is helemaal gestopt naar mijn weten. Waarschijnlijk omdat hij onder Sami vrijwel geen ijstijd kreeg. De tweede goalie van de eerste divisie zat op de bank, en de eerste goalie van de eerste divisie was nergens te bekennen. Geen idee waarom.
Flesje bier
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:16:13 #140
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_136837501
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Delil is helemaal gestopt naar mijn weten. Waarschijnlijk omdat hij onder Sami vrijwel geen ijstijd kreeg. De tweede goalie van de eerste divisie zat op de bank, en de eerste goalie van de eerste divisie was nergens te bekennen. Geen idee waarom.
De eerste goalie van 't promotiedivisieteam kan 't niet zo vinden met de goaliecoach.

Ik snap niet dat mensen van dit team meer verwachten dan wat ze tot nu toe hebben laten zien. Bryan is de enige constante import. Martin begon de laatste tijd steeds beter te keepen, maar begon niet sterk aan 't seizoen. Pippo haalt bij lange na zijn niveau niet en die andere Fin heeft 't echt helemaal niet. Qua Nederlandse jongens is er nog een aardige kern over, maar daar is duidelijk aan te merken dat 't ontbreekt aan motivatie. Ook niet vreemd met al die problemen. En als je je smalle kern dan aan moet vullen met spelers die meer in de promotiedivisie thuishoren, dan weet je dat het een heel, heel moeilijk seizoen gaat worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_136839424
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136839590
quote:
Ik vind het best een leuk initiatief. Zaten ook beduidend meer mensen op de tribunes in Eindhoven dan normaal. Denk echter niet dat die speciaal voor deze band naar de ijsbaan zijn gekomen. :P
Flesje bier
pi_136902076
Al is dat zo, er blijven er misschien wel een paar hangen

Alleen winnaars denk ik. Eindhoven meer toeschouwers en de band de kans om voor een publiek op te treden.

Vind de kunstschaatster in Tilburg ook leuk

Wat mij betreft geven ze voor een wedstrijd ook een keer clinic van Curling of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 19 februari 2014 @ 19:40:24 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136902316
quote:
stond al vanaf het begin vanbhet seizoen op de planning

ik vind het wel een tof idee :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136903618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al is dat zo, er blijven er misschien wel een paar hangen

Alleen winnaars denk ik. Eindhoven meer toeschouwers en de band de kans om voor een publiek op te treden.

Vind de kunstschaatster in Tilburg ook leuk

Wat mij betreft geven ze voor een wedstrijd ook een keer clinic van Curling of zo
Met winnaars op ijs blijven ze hangen :P
Idee is best leuk, maar eenmalig zet geen zoden aan de dijk, m.i.

Curling is overigens best leuk om te doen, zelf ook een keertje gedaan in Stappegoor.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136904049
Geleen

Ramoul 33-32 32-37 -5
Van Sloun 30-25 32-43 - 18
Bryan K - 32-22 3-0 - +22
Gielen 33-16 33-7 - + 9
Heutemaker 33-10 34 - 6 - +4

Van Enwegen 28-6 36 - 5 - -1
Van Mol 30-5 33 - 15 - -10
Moors 31-4
Giesbers 27-3
Siemonsma 31-1

Aanvallers 22 punten minder

Tummers 28-18 34-15 - -3
Pippo - 25-17 32 - 25 - -7
Van Iersel 27 - 7 36 - 15 - -7
Bakx 31-5 29 - 4 - -1
Van Leeuwen 24 - 2 30 -1 - +1
Munichman 19-2
Van Rooijen 24-2 25 - 2 - 0

Verdedigers 17 punten minder

Oprotten met Ten Bult, zoveel verschil mag niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136905259
Tenbult mag van mij ook wel vertrekken na dit seizoen, al dan niet eerder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gezicht op 19-02-2014 21:57:05 ]
Flesje bier
pi_136908342
Tenbult had al lang weg moeten zijn.
pi_136939219
Wat een soap, die finale van de ED :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 20 februari 2014 @ 21:10:01 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136945138
ja raar verhaal weer :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')