Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
ik wil volgende week gewoon beetje aandacht van jequote:
Dit is wel heel sneuquote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil volgende week gewoon beetje aandacht van je
Aaaw wat een geweldige foto!! Hoe gaat het nu ondertussen met jou? Ben hier al een tijdje niet meer geweestquote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
En Sjimmie in doosjes slaapt
[ afbeelding ]
Ik mag uit de misschien lijst.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Oognip het volgende:
Wat lief van Rewimo
Kom je ook naar de meet zaterdag, kper?
Britjequote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
En Sjimmie in doosjes slaapt
[ afbeelding ]
Waar zit die bult ergens?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef Qwea het volgende:
Fail.
Ik heb al ruim 3 weken pijn in mijn voet als ik mijn schoenen aan heb. Dus ik laat Mo naar die schoenen kijken, niks mis mee (heb ik al een half jaar en voorheen nooit pijn). Dus hij zegt "Is het niet gewoon je voet?!"
Ik sok uit, zit er een bult aan de zijkantWord je eng van. Maar het mooiste is, geen ontsteking oid, gewoon bot lijkt wel
Hoe dan
jup, maar t zijn er maar 41quote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand even tellen of het aantal kaarsjes klopt?
quote:
Nee, ik kan niet, ik heb zaterdag al een duur etentje met vrienden, bij de Argentijn. Volgende keer beter!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Oognip het volgende:
Wat lief van Rewimo
Kom je ook naar de meet zaterdag, kper?
Gaat wel goed hier hoor, nog steeds druk aan het solliciteren, maar nog geen echt definitieve dingen helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Aaaw wat een geweldige foto!! Hoe gaat het nu ondertussen met jou? Ben hier al een tijdje niet meer geweest
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wilde je trouwens ook nog een xbox kopen of heb ik dat verkeerd?
Ja. Ik kijk echt NOOIT naar mijn voeten. Echt nooitquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
En die bult ontdekte je pas toen Mo er naar vroeg?
Ik zie mijn voeten dagelijks over het algemeen; sterker nog; ik kijk nu naar ze.
Ze liggen heel tevreden samen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |