Zeker, maar onze Jacques was zo lovend over hem. Dan verwacht je toch wat betere resultaten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Als je het dag 1 niet redt kun je toch gewoon dag 2 weer proberen etc.
format is ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, maar onze Jacques was zo lovend over hem. Dan verwacht je toch wat betere resultaten.
Niet bepaald de 2 kleinste mannen. Maar ja, Kist is wel voormalig bdo-wereldkampioen. Hij hoort gewoon een kaart te pakken, al is het niet vandaag, dan over de volle 4 dagen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kist wint met 5-2 van Barnard, nu Heydon of Clark.
Misschien is hij er nog niet klaar voor, ik heb hem een paar keer zien spelen op tv en dat was niet heel bijzonder, maar Jacques heeft er echt wel kijk op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, maar onze Jacques was zo lovend over hem. Dan verwacht je toch wat betere resultaten.
Op dit WK speelde hij maar 1 set goed. Vorig jaar had hij zeker de tweede ronde kunnen halen maar hij kon de trage Ovens niet handelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien is hij er nog niet klaar voor, ik heb hem een paar keer zien spelen op tv en dat was niet heel bijzonder, maar Jacques heeft er echt wel kijk op.
1 grote hype is t. Nog niks bijzonders van gezien. Zou best een aardige speler kunnen worden, maar niet zoals Jaques steeds zegtquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van der pas die kan er niks vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef wimderon het volgende:
Woods tegen Alcinas om een Tourkaart. Ten Berge tegen Hylton en Van de Pas tegen Hine in de halve finale.
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kist wint van K. Anderson, is normaal gesproken die kaart binnen.
Nee omdat die ander veelminder is. Sws haalt Kist het wel. Veels te goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?
1. Dan heeft ie sowieso 9 punten, hoeft hij nog een keer aardig ver te komen denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?
Hylton, Patchett, Meulenkamp, Van Dijk versloeg ie, reteknap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knap heeft 1 jaar niet echt gedart
Niet overdrijven. Haast niemand die een tour card pakt presteer echt bij de PDC. Alleen bekende van de BDO en af en toe eens een uitzondering zoals R.Huybrechtsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hylton, Patchett, Meulenkamp, Van Dijk versloeg ie, reteknap.
Hylton vind ik echt een goede speler hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Haast niemand die een tour card pakt presteer echt bij de PDC. Alleen bekende van de BDO en af en toe eens een uitzondering zoals R.Huybrechts
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee omdat die ander veelminder is. Sws haalt Kist het wel. Veels te goed.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Dan heeft ie sowieso 9 punten, hoeft hij nog een keer aardig ver te komen denk ik.
2. In de wedstrijd die hij speelt om de directe tourkaart, moet hij tegen Brown of Moss.
Ik verwacht geen problemen, die Moss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |