Slaat nergens op, maarja Jaques is ook een debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jacques Nieuwlaatterm: aanvallend darten
Wat een ellende, ik kan wel jankentwitter:Dartinfo twitterde op maandag 13-01-2014 om 16:57:50Ted Hankey heeft zich afgemeld voor Q-School en keert alsnog terug naar de BDO #rtl7darts #darts #lakeside reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef tja77 het volgende:
Maar hoezo is Lewis arrogant? Wat heb jij hem de laatste jaren zien doen, waaruit blijkt dat Lewis arrogant is?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Door dit soort bazenacties, ging ook nog wel eens fout, vandaar.
Zulk soort tweetjes.twitter:WorldDarts twitterde op maandag 13-01-2014 om 17:10:33Ted Hankey's return proves the BDO is on the up. With BBC's loyalty, new tournaments, new sponsors and Eurosport, the tide is turning! #BDO reageer retweet
Ik zeg toch duidelijk DE LAATSTE JAREN. Als er 1 speler is die zich positief heeft ontwikkelt qua houding is Lewis het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Door dit soort bazenacties, ging ook nog wel eens fout, vandaar.
The tide is turning.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Zulk soort tweetjes.twitter:WorldDarts twitterde op maandag 13-01-2014 om 17:10:33Ted Hankey's return proves the BDO is on the up. With BBC's loyalty, new tournaments, new sponsors and Eurosport, the tide is turning! #BDO reageer retweet
Hankey kan gewoon het niveau bij de PDC niet bijbenen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Hankey kan wel heel goed partijen verzieken door gewoon constant tergend traag zijn pijlen uit het bord te halen. Dat je dat eens doet ok, maar het laatste toernooi waar we hem gezien hebben was het meer een sport om de partij te vertragen dan om goed te gooien. Jammer, want ik vond Hankey altijd wel tof.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hankey kan gewoon het niveau bij de PDC niet bijbenen.
Een grote schok dat Edwin Max z'n tourkaart opgeeftquote:Record Entry For 2014 Qualifying School
THE 2014 PDC Qualifying School has seen a record number of entries, with 360 players set to do battle for PDC Tour Cards from January 15-18 at the Robin Park Tennis Centre in Wigan.
The fourth staging of Qualifying School will see four days of action held, with each day seeing the last four players from an open draw win an automatic two-year Tour Card, giving them full professional status on the PDC ProTour.
In addition, further Tour Cards will be available to players from the Qualifying School Order of Merit, which sees ranking points awarded to players' finishing positions on each day of play.
All players who do not win a Tour Card will assume PDPA Associate Member status, guaranteeing them entry to all 16 PDC Unicorn Challenge Tour events to be staged in 2014, with each offering £10,000 in prize money to total £160,000 available on the PDC's new second-tier tour.
The field of stars who have entered the 2014 PDC Qualifying School includes Australian ace Kyle Anderson, who hit a nine-dart finish in the Ladbrokes World Darts Championship last month.
Other stars from the World Championship who will compete in Qualifying School include German teenager Max Hopp, Austria's Zoran Lerchbacher, English ace Ian Moss and Holland's Mareno Michels.
Former PDC major winners Peter Manley and Peter Evison are also bidding to win back their status on the circuit, alongside 2005 UK Open runner-up Barrie Bates.
Previous Tour Card Holders looking to win back their place on the PDC ProTour include Alan Tabern, Alex Roy, Matt Clark, Nigel Heydon, Adrian Gray, Mark Hylton, Antonio Alcinas, Richie Howson, Andrew Gilding, Brian Woods, Mark Lawrence and Terry Temple,
Former Lakeside Champion Christian Kist has also entered Qualifying School, and is joined in moving onto the PDC circuit by fellow Dutchmen Ron Meulenkamp and Benito van de Pas.
However, the field does not include Ted Hankey or Colin McGarry, who have both withdrawn following their previous entry, while Co Stompe, Ian Walters, Steve Coote and Edwin Max have resigned their Tour Cards for 2014, making an additional four Tour Cards available.
En ontstijgen die het niveau van Co en Hankey?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef MolFan het volgende:
Er geen er nog veel meer terug let op mijn woorden.
Geen idee maar ik verwacht mannen als Chisnall etc met de tijd wel terugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ontstijgen die het niveau van Co en Hankey?
Chisnall staat hoog in de oom, zie hem niet zo snel weer weg gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik verwacht mannen als Chisnall etc met de tijd wel terug
Ik denk dan eerder aan:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik verwacht mannen als Chisnall etc met de tijd wel terug
Ik zou Roland aanraden om terug te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:39 schreef MolFan het volgende:
Steve Coote is trouwens ook terug overgestapt. Klaassen is te goed om terug te gaan, zeker op de vloer.
Chisnall niet zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:39 schreef MolFan het volgende:
Steve Coote is trouwens ook terug overgestapt. Klaassen is te goed om terug te gaan, zeker op de vloer.
Die moet gewoon niet meer darten, hij was nooit heel goed en zal dat ook nooit worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zou Roland aanraden om terug te gaan.
Ben ik het ook mee eens. Hij is nooit echt goed geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet gewoon niet meer darten, hij was nooit heel goed en zal dat ook nooit worden.
Toen lag het niveau ook heel anders, toen was hij voor die tijd goed, maar hij is qua spel in die tijd blijven hangen en tegenwoordig is het basisniveau gewoon veel hoger.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. Hij is nooit echt goed geweest.
Toch won hij het Brits en Zweeds open. En werd Roland Scholten ook wereldkampioen in 1993 en Wereldkampioen koppels (met Barney) in 1997. Hij haalde in 2001 de finale van de World Grand Prix bij de PDC. Ook won hij bij de PDC het Budweiser UK Open. Bij de International Darts League bereikte hij halve finale.
Roland speelde ook 3 jaar op rij mee in de Premier League, waar hij ook een keer de halve finale bereikte. Hij gaf een 11-7 voorsprong tegen Phil Taylor uit handen, waarin hij 13-11 verloor. Een jaar later bereikte hij de finale van de Premier League door Barney in de halve finale dik klop te geven. In de finale was hij helaas kansloos tegen Phil Taylor. En volgens mij won Roland ook nog eens een ''groot'' toernooi door in de finale van Mason te winnen.Maar dat weet ik niet zeker meer.
Aardig lijstje heeftie wel.Maar heb hem op de 1 of ander manier nooit een echt goede speler gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |