Van der pas die kan er niks vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef wimderon het volgende:
Woods tegen Alcinas om een Tourkaart. Ten Berge tegen Hylton en Van de Pas tegen Hine in de halve finale.
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kist wint van K. Anderson, is normaal gesproken die kaart binnen.
Nee omdat die ander veelminder is. Sws haalt Kist het wel. Veels te goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?
1. Dan heeft ie sowieso 9 punten, hoeft hij nog een keer aardig ver te komen denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan staat ie al zo hoog in de ranking dat hij het sowieso wel haalt bedoel je?
Hylton, Patchett, Meulenkamp, Van Dijk versloeg ie, reteknap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knap heeft 1 jaar niet echt gedart
Niet overdrijven. Haast niemand die een tour card pakt presteer echt bij de PDC. Alleen bekende van de BDO en af en toe eens een uitzondering zoals R.Huybrechtsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hylton, Patchett, Meulenkamp, Van Dijk versloeg ie, reteknap.
Hylton vind ik echt een goede speler hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Haast niemand die een tour card pakt presteer echt bij de PDC. Alleen bekende van de BDO en af en toe eens een uitzondering zoals R.Huybrechts
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee omdat die ander veelminder is. Sws haalt Kist het wel. Veels te goed.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Dan heeft ie sowieso 9 punten, hoeft hij nog een keer aardig ver te komen denk ik.
2. In de wedstrijd die hij speelt om de directe tourkaart, moet hij tegen Brown of Moss.
Ik verwacht geen problemen, die Moss.
Ik wil eerst de gemiddeldes zienquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hylton vind ik echt een goede speler hoor.
Van de Pas zou echt een flop zijn. Kijk lakeide en hij kwam er niet eens voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ten Berge v Van de Pas voor een tourkaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |