abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:09:13 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135180374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee.
Waarom dan? Om te voorkomen dat mensen doorkrijgen dat het gedeeltelijk/geheel gescript is?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135180399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom dan? Om te voorkomen dat mensen doorkrijgen dat het gedeeltelijk/geheel gescript is?
1 voorbeeld was volgens mij dat 1 van de bewoners over een ander programma praatte.
(she/her)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:11:39 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135180442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

1 voorbeeld was volgens mij dat 1 van de bewoners over een ander programma praatte.
Mogen ze dan geeneens zeggen "Ja, dat zag ik vorige week ook op het NOS journaal?" Of is het meer dat er reclameachtig gesproken wordt? Want dan kan ik het nog enigszins begrijpen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135181211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mogen ze dan geeneens zeggen "Ja, dat zag ik vorige week ook op het NOS journaal?" Of is het meer dat er reclameachtig gesproken wordt? Want dan kan ik het nog enigszins begrijpen.
Ze mogen er niks over wzeggen
(she/her)
pi_135183158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:43 schreef Speedball het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is jouw idee van een leven hebben gezellig op de bank met een sjipje en aseksueel chronisch chagrijnig wijf rtl boulevard kijken, voor mij niet.
Nope dat is een aanname. Een onjuiste. Ik eet liever een kaasje, mijn wijf is niet a-seksueel en meestal niet chagerijnig en als ik tv kijk is dat eigenlijk nooit naar RTL Boulevard. Om Albert te zien stuntelen laatst een uitzondering op die regel gemaakt trouwens.

Livestreams van een voor 80% geënsceneerde show volgen die verkocht wordt als een project met idealisten, maar in werkelijkheid het zoveelste bedrogprogramma met castingbureaufiguren die beroemd willen worden ís triest.
Die weddenschap durf ik met je aan. De term 'nagenoeg geheel' is gangbaar in wiskunde, belastingrecht, etc. bij 90% of meer. Ik weet wel zeker dat 90% of meer van de Nederlanders het triest tot intriest vindt.

quote:
Voor ontspanning is het best leuk om met een blow, een glas wijn en wat te vreten voor de pc te zitten de COS te volgen en te kijken wat andere doen om zichzelf voor eeuwig belachelijk te maken op het Internet.
Dat is best een leuke bezigheid inderdaad. Die hobby delen we ^O^

quote:
Het enige wat diep triest is zijn mensen die andere verwijten geen leven te hebben omdat deze iets doen wat diegene niet zou doen.
Iets wat lekker bekt is natuurlijk net per definitie waar. In dit geval is het per definitie niet waar. Alsof die bezigheid het enige zou zijn wat triest is, voor zover het sowieso triest te noemen is. De wereld rolt op leedvermaak. Daar hebben we het her natuurlijk over.

Vooral doen wat je niet laten kunt hoor. Heb er helemaal geen problemen mee en ik vind het wel vermakelijk. Het is gezien je geprikkelde reactie erg belangrijk voor je en als je mijn leven onder een loep neemt zitten daar ongetwijfeld vergelijkbare trieste bezigheden tussen, maar deze uitspraak kwam natuurlijk voort uit iets anders hè. Dit hele gebeuren wordt gestuurd, vrijwel niks is spontaan en de kijkers worden continue bedrogen. Je bent wel heel erg naïef als je dat niet doorhebt. Om vervolgens een topic te openen waaruit verbazing blijkt dan is dat best triest te noemen. Nogmaals die >>90% regel.. ;)

Maar hey, livestream ze zoveel je wil. Ik maak er geen punt van verder ^O^
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:41:45 #31
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135184743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef Dokkertje het volgende:
Nope dat is een aanname. Een onjuiste. Ik eet liever een kaasje, mijn wijf is niet a-seksueel en meestal niet chagerijnig en als ik tv kijk is dat eigenlijk nooit naar RTL Boulevard. Om Albert te zien stuntelen laatst een uitzondering op die regel gemaakt trouwens.

Livestreams van een voor 80% geënsceneerde show volgen die verkocht wordt als een project met idealisten, maar in werkelijkheid het zoveelste bedrogprogramma met castingbureaufiguren die beroemd willen worden ís triest.
Die weddenschap durf ik met je aan. De term 'nagenoeg geheel' is gangbaar in wiskunde, belastingrecht, etc. bij 90% of meer. Ik weet wel zeker dat 90% of meer van de Nederlanders het triest tot intriest vindt.

Klopt tuurlijk is het een aanname net als jij aanneemt dat iemand die streamt geen leven heeft.
Bedrog etc maakt het juist leuk, valt er wat te lullen en ik deel je mening. Dat 90% van NL hier zo overdenkt dat zou kunnen dat weet ik niet heb er geen onderzoek naar gedaan, kan je zeggen dat hier op FOK! het absoluut geen 90% zal zijn. Dat wil zeggen dat ze het triest vinden om er naar te kijken. Ik vind het leuk, ik vind de gang van zaken wel triest, maar ja dat maakt het ook weer leuk om naar te kijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef Dokkertje het volgende:
Het is gezien je geprikkelde reactie erg belangrijk voor je en als je mijn leven onder een loep neemt zitten daar ongetwijfeld vergelijkbare trieste bezigheden tussen, maar deze uitspraak kwam natuurlijk voort uit iets anders hè.
Ik ben niet geprikkeld hoor, maak je maar niet ongerust en het is ook niet belangrijk. Kijk even goed een leuke film of beter ga ter ontspanning ff van batsenstein (maar nu even niet ;( ). En iedereen heeft trieste dingen in de ogen van een ander. Maar meestal in hun eigen ogen maakt dit juist wat ze zijn (of ergens bij horen)

Geef het een kans, volg de stream (gratis, want ervoor betalen gaat mij ook te ver) en lees ondertussen mee in de COS, je zal in een deuk liggen en je verbazen dat je het daadwerkelijk leuk vind.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135184799
Ik wil even zeggen dat -piep- en ik vind dat -pieeeep-, he dat is raar?
pi_135197896
Vandaag wouden ze brandhout regelen omdat dit op was. Er werd gebeld met de telefoon of ze een deal konden maken. Het ging er om dat een bedrijf het natte hout zou komen ophalen en/of op het terrein zou verwerken tot brandhout. Zij zouden dit omruilen voor droog brandhout. Dit zou voor een spotprijs gedaan worden. De man aan de telefoon zou het bespreken en zou terug bellen. Dit mislukte op een of andere manier.
Toen liepen Hakim en Billy naar de regiekamer. Nadat zij terug kwamen hadden ze het erover dat 'jij' liever had dat ze het hout van Hornbach, wat veel meer koste, kochten. En dat 'zij' dat bedacht hadden. Duidelijk is dus dat ze met jij en zij de regie oftewel John de Mol bedoelen. Ook is duidelijk dat Hornbach allang al een dikke vette deal met John heeft gesloten om iedere keer zo duidelijk in beeld te zijn. Zelfde geld voor Qurrent en Plus.
Ik vind het interessant om naar te kijken maar toch jammer dat zij op zoveel manieren worden weerhouden om te doen wat ze willen.
pi_135204571
quote:
getuigen van een enorme naïviteit, maar goed.

Livestreams hiervan kijken is echt dieptriest. Dan heb je echt geen leven.
Dit soort opmerkingen in een gesprek/discussie laten mij echt koud.

Je kunt pas een goed beeld hebben van dit project als je streams bekijkt, en niet enkel één gecompileerd half uurtje per dag. Als jij het kijken van streams zo triest vindt, dan kun je net zo goed heel veel andere 'rommel' dat veelal op tv vertoond wordt, zoals programma's over sport, als 'triest' bestempelen - kijken hoe een bal in een doel getrapt wordt bijvoorbeeld. Nou, interessant hoor!

Nee, weet je wát naïef is? Klakkeloos verhalen van internet als een waarheid aannemen, alleen maar omdat het je eigen- al bestaande opvatting ondersteunt. Hoezo alle deelnemers zijn acteurs? Ja joh, alles wat je ziet is geacteerd, daar hebben ze een heel jaar op geoefend... Kom op zeg!
pi_135204786
Waar haalt paul de accus voor zijn gereedschap vandaan ?
I will do what i must !!
pi_135205302
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Van Thuis...
pi_135205598
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die krengen zijn zo leeg
I will do what i must !!
pi_135396858
Hoe langer ik kijk naar de livestreams, hoe meer ik mij ga ergeren aan de ongekende censuur! Zo erg als het bij Utopia gaat heb ik het nergens anders zo gezien. De Gouden Kooi was zelf meer mogelijk, daar was de censuur een stuk minder. Maar in Utopia is het werkelijk om de janken!

Net nog: bewoners zaten lekker te eten aan tafel. Wordt er ineens omgeroepen dat ze niet door elkaar heen mochten praten. Ze waren natuurlijk even vergeten het geluid uit te zetten of een streamlock in te schakelen.
Harold vertelde net buiten tegen Peter dat hij door drie mannen werd tegen gehouden om het programma te verlaten. Bij die laatste woorden viel het geluid weg en was het gesprek niet meer te volgen.

Censuur, censuur en nog eens censuur!
  FOK!fotograaf zondag 12 januari 2014 @ 15:50:15 #39
13368 NiGeLaToR
pi_135397765
Het is net NL; ja nee je hebt alle ruimte en vrijheid om jezelf te zijn mits je aan 101 regeltjes voldoet en vooral niet het regime in twijfel trekt (tenzij minderheid).
  zondag 12 januari 2014 @ 23:57:52 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135422909
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef UtopiaManie het volgende:
Net nog: bewoners zaten lekker te eten aan tafel. Wordt er ineens omgeroepen dat ze niet door elkaar heen mochten praten. Ze waren natuurlijk even vergeten het geluid uit te zetten of een streamlock in te schakelen.
Net zoals het batterijen van de zenders wisselen is dat gewoon technisch noodzakelijk om een bruikbare opname te kunnen maken.

Ik snap verder het probleem ook niet echt. Bij alle Big Brothers en vergelijkbare projecten heeft de productie een bepaalde invloed op het proces en knippen ze iets weg als een deelnemer over 'achter de schermen' praat. De hele situatie waarin ze zich bevinden en de regels die gelden zijn bij elke show vanaf het begin al kunstmatig. Als je een idealistisch 'utopia' wil zien kun je beter National Geographic kijken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135423185
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Net zoals het batterijen van de zenders wisselen is dat gewoon technisch noodzakelijk om een bruikbare opname te kunnen maken.

Ik snap verder het probleem ook niet echt. Bij alle Big Brothers en vergelijkbare projecten heeft de productie een bepaalde invloed op het proces en knippen ze iets weg als een deelnemer over 'achter de schermen' praat. De hele situatie waarin ze zich bevinden en de regels die gelden zijn bij elke show vanaf het begin al kunstmatig. Als je een idealistisch 'utopia' wil zien kun je beter National Geographic kijken.
Het probleem is denk ik niet dat er invloed wordt uitgeoefend, maar meer dat dat gebeurt terwijl er weet ik veel hoe vaak is gezegd dat dat absoluut niet zou gebeuren. :P
  maandag 13 januari 2014 @ 00:44:59 #43
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_135424244
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Maar laat dan open en bloot zien dat de schroefmachines opgeladen worden, dat er al bepaalde basisvoorzieningen zijn, dat er overleg over bepaalde zaken is etc. denk ik dan.
In plaats van een krampachtige illusie over dat ze in een zelfgegraven kuil moeten poepen.

Het kuntsmatige zit hem niet in dat het een kunstmatige omgeving is, dat is een gegeven, het zit hem in het 'doen alsof'.

Van een van de laatste BBs weet ik nog dat ze een periode niet mochten roken. Werden een paar helemaal gek. Dus die kregen van Hummie stiekem pleisters. In plaats van dat gewoon aan de kijker te laten zien, nee de illusie zo nodig hooghouden dat ze cold turkey gingen. Bewoners verspreken zich, streamers zien dat ze die dingen ophebben enz. en de kijker voelt zich terecht weer genept.

Ik begrijp niet dat men er naar meer dan 10 jaar RLS nog steeds niet achter is dat dit kijkers kost.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 13 januari 2014 @ 01:04:25 #44
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_135424576
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het wordt pas echt vervelend als ze expres dingen gaan streamlocken om ze exclusief voor de TV uitzendingen te bewaren... Zo hebben ze bij BB USA vaak urenlange contests en dan is er ook een urenlange streamlock om dat nog geheim te houden...
Secret Story. Heeft er ook voor gezorgd dat ik toen na héle lange tijd volgen af ben gehaakt. Eerst een ellenlange streamlock (sowieso was er één deelneemster genaamd Joanna destijds die letterlijk dingen zei als "en ik hoop dat de stem dit niet uitzendt" waarna ze wat ging vertellen en meteen een streamlock volgde) en toen zagen we ineens de hysterische deelneemster Monique in een dikmaakpak zitten terwijl ze een speelgoedbaby liep te verzorgen. Whut, the, fuck. Geen uitleg, geen verdere informatie, alles gratis (ook nog!) te zien op internet en TV (Digitaal streamkanaal).

En toen ben ik afgehaakt.

[ Bericht 31% gewijzigd door ArnieAlberts op 13-01-2014 01:46:45 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 13 januari 2014 @ 02:12:32 #45
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_135425237
Die streamlocks van SST herinner ik me ook nog wel. Hoeveel dat er waren en hoe lang ze vaak duurden. Sommigen noemden het programma zelfs Streamlock Story...

En dan die Joanna... Die kon echt van alles eisen en kreeg het dan nog ook, gewoon alles... -O-
Photoshop your own reality...
  maandag 13 januari 2014 @ 02:21:59 #46
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_135425309
Was het niet zo dat bij SST de streamlocks juist kwamen tijdens de live uitzendingen om zoveel mogelijk mensen naar de tv te lokken?
En dat zodra de uitzending afgelopen was we ook weer streams hadden?
  maandag 13 januari 2014 @ 02:24:36 #47
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_135425332
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 02:21 schreef Flow3r het volgende:
Was het niet zo dat bij SST de streamlocks juist kwamen tijdens de live uitzendingen om zoveel mogelijk mensen naar de tv te lokken?
O ja, dat ook nog... Dat was ik al bijna vergeten... :@
Photoshop your own reality...
  maandag 13 januari 2014 @ 02:47:43 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_135425462
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef UtopiaManie het volgende:

Net nog: bewoners zaten lekker te eten aan tafel. Wordt er ineens omgeroepen dat ze niet door elkaar heen mochten praten.
Dat gebeurde met BB ook hoor. Een kwade en beschonken Hummie die over de PA kwam met kreten als "Weg daar bij dat raam, er dreigen sancties!" en "Tijn, waarschuwing!", was geen uitzondering
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_135428047
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:24 schreef UtopiaManie het volgende:

Ik zie geen reclame op de livestreams, want ik heb een utopiapaspoort.
En dat behoud je als de gratis dienst is afgelopen of is je abonnement te samen met jou dan ook weg?
pi_135448015
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 02:21 schreef Flow3r het volgende:
Yup :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')