Thx ! Ik ben 15 jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Partypoeper het volgende:
Maakt niet uit. Iemand met ervaring kan je wel sturen en subtiel corrigeren, maar zo moeilijk is het ook niet.
Hoe oud ben je?
Hahaha ik heb met de een en de ander is een goede vriendin waarmee ik ook wil gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef koenes het volgende:
Als je 15 bent, dan zou ik gewoon voor de lekkerste kiezen. Aangezien het lijkt alsof je op geen van de twee verliefd bent.
'ik heb met' als in verkering? Dan verdien je geen van beide.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:55 schreef nickxofficial het volgende:
[..]
Hahaha ik heb met de een en de ander is een goede vriendin waarmee ik ook wil gaan
hoe kan je verkering hebben zonder te hebben gezoendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
'ik heb met' als in verkering? Dan verdien je geen van beide.
Zoiets gaat vaak niet samen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:55 schreef nickxofficial het volgende:
[..]
Hahaha ik heb met de een en de ander is een goede vriendin waarmee ik ook wil gaan
Dat, en gaan niet semi-stoer doen dat je veel 'bitches' kan krijgen, terwijl je nog niet eens ontgroend bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kan je verkering hebben zonder te hebben gezoend
op je 15e dan, in de kleuterklas is nog tot daaraan toe
Weet je wat ik zou doen als ik jou was, beste Nick? Ik zou ze allebei eens een paar flinke huigtikken geven.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef nickxofficial het volgende:
Oeeeeeee ik heb wel gezoend maar niet getongt en ja als in verkering
Dat gaat dan weer niet eh...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:55 schreef nickxofficial het volgende:
[..]
Wat wordt bedoelt met ontgroening?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef mirjammajrim het volgende:
Ach laat hem hij is 15.
Doe wat je wil ts! Maar onthoud 1 ding: er is niks zo gevaarlijk als een gekwetst pubermeisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |