Nadat ze er in de zenderkamer op gewezen zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:46 schreef Injetta het volgende:
Harold heeft gelijk.
Waarom alles tegelijk? Waarom zoveel bestellen?
Harold krijgt het ineens allemaal door.
Het is veel te luxe en niks wordt echt goed overlegd en afgesproken.
Ze beseffen dat het zo veel te snel gaat.
GHB snoepen bij de Febo...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen over paul, maar waar is paul zelf??
Zo, je gaat goed met je punten.quote:
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badslaapkamer toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen over paul, maar waar is paul zelf??
Billy is de vriendin van de zenderkamer. Heb je dat nog niet door?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
Billy is misschien nog wel de ergste van het stel daar. Ze doet zich voorkomen alsof ze iedereen te vriend wil houden en geen ruzie wil in de tent, maar als je niet oplet roddelt ze achter je rug over je. Schijnheilig mens.
Dat zal best, maar heb wel het gevoel dat ze echt zo isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billy is de vriendin van de zenderkamer. Heb je dat nog niet door?
Ik denk dat ze toch nog een beetje bang van die Paul zijn, maar zien nu wel allemaal in dat paul een dictator is en de boel naar zijn hand wil zetten. las er hangt een bouwtekening aan de muur waar niet afgeweken mag van worden, denk dat Paul een mannetje is die geen tegenspraak duldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badkamer toch?
Ik postte in de vorige COS dat er een heel bouwplan hangt van Paul. Dat moet er op de een of andere manier doorheen gedrukt worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Gert het volgende:
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badkamer toch?
Nou.. ik niet héél erg anders hoor. Dit begint de vormen aan te nemen van een prima RLS.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Iedereen had het zich anders voorgesteld.
Tja wij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |