Geprobeerd maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor capuchons, maar weet zeker dat slaapmutsen nog verkocht worden, want heb er 2 maten voor de grap op een borrel mee gezien.
Waar je ze koopt zou ik alleen niet weten... VD, Bijenkorf geprobeerd?
Beetje auti hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik slaap sowieso nooit goed in een ander bed. Moet zeggen dat ik in de afgelopen 30 jaar nog nooit ergens anders gelogeerd heb dan in mijn bed. Vakanties en zo zijn ook niet aan mij besteed ik vind daar niets aan. Ik leef gewoon klein en simpel.
Hmm als jij denkt dat autisme het antwoord op alles is, dan wel ja.quote:
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef oLexie het volgende:
Door dit topic over een slaapmuts gedroomd
Nee joh, dromen zijn leuk mits ze niet uit de hand lopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergidd.
Misschien een paar slaapmutsjes voor het slapen gaan?
Drank: voor dat lekkere droomloze slapen.
Waarom zou je haar goed blijven zitten in een slaapmuts?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef oLexie het volgende:
Blijft wel je haar goed zitten!
Negerinnen slapen met een doekkie om hun kop.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef jojayotho het volgende:
Een slaapmuts dragen is helemaal niet goed. Tenzij je graag snel kaal wil worden.
Voor het slapen gaan je haar wassen dat alle troep eruit is (gel, wax, haarlak etc.), dan kan je haar tenminste 's nachts gewoon "ademen".
mijn haar zou alleen maar plat ervan wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom zou je haar goed blijven zitten in een slaapmuts?
Je linker- danwel rechterhands kan je een prima slaapmutsje bezorgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Spongeboss het volgende:
Van vroeger uit droegen ze bij mij thuis altijd een slaapmuts, ik heb er dus ook eentje.
Nu ze helaas niet meer gemaakt worden door moeders. Ben ik erachter gekomen dat deze vrijwel nergens zijn te krijgen. Zijn er hier mensen die er een dragen of weten waar je er een kan krijgen?
Meestal uit een potje of een of ander flaconnetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:03 schreef walkingproud50 het volgende:
oh dat wist ik niet van (gel, wax, haarlak etc ) waar komt dat vandaan
dit?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Meestal uit een potje of een of ander flaconnetje.
Bijvoorbeeld ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |