Eigenwijsheid enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
Ik zou vooral niet doen wat de opticien zegt.
Maar dan zou er toch ook schade zichtbaar ,peten zijn na 3 jaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Het is heel slecht. Dat wittige zijn eiwitten die aanslaan en je normaal reinigt s nachts. Je verneukt je ogen zo.
Ja leuk, maar het gaat zoals je zelf al zegt wel om je ogen hè. Ik zou die eigenwijsheid toch echt even opzij zetten.quote:
Waar denk dat die topics van TS vandaan komen, allemaal hallucinaties.quote:
Je hebt gelijk. Op zich was er geen enkel nadelig effect in mijn oog te zien, maar ik moet het lot niet verder tarten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef Megara het volgende:
Niet doen, gast. Vieze lenzen laten minder of geen zuurstof door, om maar te zwijgen over je risico op bacteriële infecties. Ik draag mijn maandlenzen vaak ongemerkt te lang door en toen ik ook maar eens op controle was geweest, schrok hij echt toen ik zei dat ik ze best al twee maanden in zou kunnen hebben en liet op de foto zien dat hij al zoiets verwachtte. Rondom de lens zag je (ingezoomd) allemaal bloeddoorlopen oogwit en omdat ik ze wel elke nacht uitdeed, had ik geen last en hadden mijn ogen tijd om te herstellen. Maar anders zou ik zo op lange termijn zeker permanente schade kunnen aanrichten, zei hij. Dus ga er maar van uit dat wat jij doet, nog een aantal stappen dommer is. Als je je sleutel nog kunt vinden en je huis binnen kan komen, kun je ook wel effe je lenzen eruit halen elke avond.
Ik heb een heel slecht slaappatroon. En zorg in het algemeen niet goed voor mezelf.quote:
Dat is inderdaad wel zo. Ik maak ze dus nooit schoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef Bassen het volgende:
TS is een beetje dom. Geloof me, het kan blijvende schade veroorzaken aan de ogen. Lenzen dien je ook schoon te maken, dat is niet om jou een beetje dom bezig te houden.
Nee. Dat is het vreemde ik heb nergens last van. Sochtends moet ik een paar keer knipperen om de ranzigheid uit mijn ogen te halen, maar dan is alles prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef Szlie het volgende:
Eruit die lenzen voor 's nachts. Je ogen hebben overdag lang genoeg zuurstofarm lopen wezen.
Er bestaan ook lenzen die je dag en nacht kunt dragen voor bijvoorbeeld een maand lang. Dan prop je ze er aan het begin van de maand in en pluk je ze aan het eind van de maand uit. De nieuwe doe je dan gewoon meteen in. Die heb ik een tijdje gehad, maar mijn oogwit werd wat gelig, dus ik ben subiet gestopt. Sinds die tijd daglenzen en mijn oogwit is weer zoals het hoort te zijn. Geen aanrader dus, continue lenzen. En die zijn er dan speciaal voor gemaakt. Kun je nagaan wat gewonen lenzen dan doen.
Heb je geen last van je ogen als je je lenzen zo lang non-stop draagt?
Eén faaldag betekent natuurlijk niet dat je dan je hele voornemen maar de prullenbak in moet gooien. Ik zou zeggen; ga nu naar bed.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb een heel slecht slaappatroon. En zorg in het algemeen niet goed voor mezelf.
Het goede voornemen om fatsoenlijk te slapen is ook echt al de 2e dag gefaald.
Je hebt gelijk. Ik moet morgen ook weer vroeg opstaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef Azorius het volgende:
[..]
Eén faaldag betekent natuurlijk niet dat je dan je hele voornemen maar de prullenbak in moet gooien. Ik zou zeggen; ga nu naar bed.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet morgen ook weer vroeg opstaan.
Ik was van plan Rush te kijken maar slaap is belangrijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |