hallo, ik ben bijna 17 en heb onlangs bij een feest een hele leuke jongen ontmoet van bijna 18. we zijn toen met elkaar geweest en dat voelde heel speciaal en ging heel romantisch lastig om uit te leggen

maar nou heeft hij me dus die avond zijn nmmr gegeven en we hebben gesmst en uit verhalen van anderen blijkt het echt een schatje te zijn, een dag later vroeg hij of ik misschien een x iets leuks met hem wou doen en dat wou ik wel omdat ik me die avond heel speciaal voelde bij hem. maar ik heb de date vanmiddag afgezegd omdat ik me helemaal niet lekker voelde. sinds die avond eet ik nauwelijks meer, (een maaltijd per dag terwijl ik anders voor 10 anderen eet) en heb een heel onrustig gevoel en het gaat maar niet weg, ik ben een echte controllfreak en heb hier dus geen controle over, daarom haat ik dates en dat soort dingen maar nu voel ik me er heel slecht over, ik ben altijd doodzenuwachtig voor dates en word er dus eigenlijk gwn ziek van best erg, heeft iemand tips??? en ja sorry haha ik drukte per ongeluk op invoeren