abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135066318
hallo, ik ben bijna 17 en heb onlangs bij een feest een hele leuke jongen ontmoet van bijna 18. we zijn toen met elkaar geweest en dat voelde heel speciaal en ging heel romantisch lastig om uit te leggen :@ maar nou heeft hij me dus die avond zijn nmmr gegeven en we hebben gesmst en uit verhalen van anderen blijkt het echt een schatje te zijn, een dag later vroeg hij of ik misschien een x iets leuks met hem wou doen en dat wou ik wel omdat ik me die avond heel speciaal voelde bij hem. maar ik heb de date vanmiddag afgezegd omdat ik me helemaal niet lekker voelde. sinds die avond eet ik nauwelijks meer, (een maaltijd per dag terwijl ik anders voor 10 anderen eet) en heb een heel onrustig gevoel en het gaat maar niet weg, ik ben een echte controllfreak en heb hier dus geen controle over, daarom haat ik dates en dat soort dingen maar nu voel ik me er heel slecht over, ik ben altijd doodzenuwachtig voor dates en word er dus eigenlijk gwn ziek van best erg, heeft iemand tips??? en ja sorry haha ik drukte per ongeluk op invoeren
pi_135066353
Wat is je vraag?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:36:13 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_135066363
Still a better love story than Twilight.
Ik ga naar huis.
pi_135066397
Ok
pi_135066409
pi_135066445
Heurt 'r allemoale bie heur. Niks ant handje, 't deerntjen sal d'r ook las van heb'n
pi_135066662
het komt er dus eigenlijk op neer dat ik af wil van die vervelende zenuwen, ik maak me veel te druk van te voren en het werkt dus echt heel erg op mn nadeel weet iemand iets??
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:43:40 #8
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135066684
gsmst?

:')

Nee maar er is denk ik vrij weinig dat wij er aan kunnen doen. Vertel het hem gewoon dat je zenuwachtig bent. Dat lucht vast wel op.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135066744
Misschien eerst hulp zoeken voor je obsessie om alles onder controle te houden?
rikker de flikker
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:45:18 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135066745
Leg dit alles uit aan hem. Dat je je er echt slecht over voelt en graag nog een keer met m op een date wilt, maar dat t echt niet ging deze keer. En dat je m wel wat vindt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135066846
dat heb ik al gedaan @richolio, maar ik zou graag van die zenuwen af willen die ik krijg voor zo'n date, ik maak me er echt dagen van te voren al ontzettend druk om en dat is over het algemeen bij dates niet alleen bij hem...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:54:24 #12
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_135067110
Plan ze dan wat sneller in lieve schat :P

Voorbeeld: als je zenuwachtig bent voor spreekbeurten geven, dan kies je toch ook niet de meest uiterlijke datum? Nee, zo snel mogelijk natuurlijk.

Ook met je dates doen.
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_135067124
Neem een Rennie....
pi_135067164
hahaha ik kies dan juist altijd de verste datum, maar ja dat zou idd misschien wel werken.. dankje!
pi_135067345
Gewoon ervoor gaan en een heel grote 'ik heb overal schijt aan' gedachte hebben. Achteraf valt het altijd mee.

Had ik achteraf ook moeten doen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135067394
oke bedankt :)
pi_135067490
Masturberen. Werkt altijd.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:24:17 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135068461
Schattig wel O+

Probeer niet te veel te denken. Gewoon genieten (van het moment)

Hij vreet je echt niet op :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135068852
ja dat zeiden mn vriendinnen ook al haha, maar ja ik zou idd wel gwn een x willen kunnen genieten van zo'n date ipv de hele tijd alleen maar zenuwen te hebben... ik denk dat ervaring na een tijdje helpt?
pi_135069684
Voor mijn eerste date ooit was ik ook behoorlijk zenuwachtig. Toen ik haar echter zag was dat direct weg.

In ieder geval niet de date uitstellen want dan ga je die jongen alleen maar idealiseren en maak je het jezelf alleen maar moeilijk (en hij kan ook de interesse in je verliezen als het te lang duurt). Gewoon afspreken op korte termijn en veel plezier hebben samen. :)
pi_135069786
dankjewel :) ik denk idd dat dat ook wel gebeurt want als ik naar zijn foto kijk op whatsapp ofzoo dan voel ik me ook gelijk weer goed, ik denk haast dat het wel gaat lukken zoo haha :Y
pi_135071833
Voor hem is het ook spannend, en als je eenmaal bij elkaar bent dan vallen de meeste zenuwen wel weg.
En gewoon een beetje Yolo denken.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:40:01 #23
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135071967
Paar wijntjes doet wonderen.
pi_135085575
dankjulliewel!!!!
pi_135087492
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:35 schreef blublublub het volgende:
hallo, ik ben bijna 17 en heb onlangs bij een feest een hele leuke jongen ontmoet van bijna 18. we zijn toen met elkaar geweest en dat voelde heel speciaal en ging heel romantisch lastig om uit te leggen :@ maar nou heeft hij me dus die avond zijn nmmr gegeven en we hebben gesmst en uit verhalen van anderen blijkt het echt een schatje te zijn, een dag later vroeg hij of ik misschien een x iets leuks met hem wou doen en dat wou ik wel omdat ik me die avond heel speciaal voelde bij hem. maar ik heb de date vanmiddag afgezegd omdat ik me helemaal niet lekker voelde. sinds die avond eet ik nauwelijks meer, (een maaltijd per dag terwijl ik anders voor 10 anderen eet) en heb een heel onrustig gevoel en het gaat maar niet weg, ik ben een echte controllfreak en heb hier dus geen controle over, daarom haat ik dates en dat soort dingen maar nu voel ik me er heel slecht over, ik ben altijd doodzenuwachtig voor dates en word er dus eigenlijk gwn ziek van best erg, heeft iemand tips??? en ja sorry haha ik drukte per ongeluk op invoeren
Dubbeldate? Gewoon nog een stelletje uitnodigen in je vriendenkring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')