Zaterdag komt mij niet uit, dus nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Zaktabak het volgende:
Zaterdag dan? Maar dan vanaf half 2?
* Zaktabak pakt nog een Mariabiscuitje
Nee joh, het verschil is dat die users die je net hebt opgenoemd te veel aids verspreiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..
Ah ok, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
Dat ben ik niet. Ik ben enkel iemand die hem kent en een She-ra account maakte. Ik ken Argo van vroeger toen we samen aan nep hyves deden dat topic is ook te vinden op FOK!
Alsof we een mongool als jij nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zaterdag komt mij niet uit, dus nee.
Dus dat waren die mensen uit eindhoven toen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee joh, het verschil is dat die users die je net hebt opgenoemd te veel aids verspreiden.
Ja en als je nog is betaald krijgt is het wel de moeite waardquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Succes man.
Maar je kunt koffie inschenken toch? Men zegt dat dat goed genoeg is.
Huh. Volgens mij was het imago van Meloewa dat ze een hypersensitieve jankkut was zonder ruggengraat. Ik weet niet welke Meloewa jij kent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef wickedmen het volgende:
Mwahhhh was het niet meer dat Meloewa niet meer passief lief meisje was en al die gefrustreerde black knights en bitches daar aan die imago hebben mee gewerkt.
banquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, waar is Blondje gebleven eigenlijk?
No problemo. Heb hem ook lang niet meer gezien in zijn mindere periode hebben we ruzie gekregen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, dan begreep ik het verkeerd.
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huh. Volgens mij was het imago van Meloewa dat ze een hypersensitieve jankkut was zonder ruggengraat. Ik weet niet welke Meloewa jij kent.
Geniaal topic! teruglezen waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef eend112 het volgende:
Ik was even een tukkkie aan het doen iemand samenvatting van dit topic?
Ja leuk, voor het moddergooitopic theekransje volgende weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Succes man.
Maar je kunt koffie inschenken toch? Men zegt dat dat goed genoeg is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mij ook ik word hier te oud voor. Samen potje farmvile doen?
Je kunt toch ook niet elke kloon op dezelfde manier laten postenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee joh, het verschil is dat die users die je net hebt opgenoemd te veel aids verspreiden.
Koffiekransje dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja leuk, voor het moddergooitopic theekransje volgende week
Oke dit is duidelijk Braddie zijn kloon, guys.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Erno-BE het volgende:
Braddie is baas, die snapt dat meiden beter kunnen autorijden dan jongens.
Had Blondje geen ban?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voeg me toe op Facebook 'Dikke Barry.'quote:
Blondje is 20 en heeft geen rijbewijs, slecht voir een meisje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha ze heeft jou niet gesatisfied, dus nu ben je jelly en ga je negatief doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huh. Volgens mij was het imago van Meloewa dat ze een hypersensitieve jankkut was zonder ruggengraat. Ik weet niet welke Meloewa jij kent.
Jawel.quote:
hey knul, ga ik eens even doen danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniaal topic! teruglezen waard.
hoi Eend!
jwtzquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet een lange? Heb je weer goed gefixed
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke dit is duidelijk Braddie zijn kloon, guys.
Cactus1 toch, als iemand ook maar 100% echt is, dan is het Braddie wel! Die jongen valt hier terug te zoeken tot toen hij nog 15-16 was als freddymercury1990.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens is
Hmm, Ijskoffie?quote:
Braddie probeer eens een post te typen op deze account en je kloon en dan zo snel mogelijk achter elkaar posten.quote:
wickedmen mag dan wel 41 jaar oud en nog maagd zijn, maar hij trekt geen FOK!kers af met zijn voeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent zelf ook maagd, dus hou je bek
That's what I saidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke dit is duidelijk Braddie zijn kloon, guys.
undercover mod?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wickedmen mag dan wel 41 jaar oud en nog maagd zijn, maar hij trekt geen FOK!kers af met zijn voeten.
Heb jij daar toevallig wel ervaring mee?
![]()
mij wel tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
De meeste mensen hier ken ik niet eens.
Die is Blondje_2.rar aan het inpakken. Morgen in je DM!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wickedmen mag dan wel 41 jaar oud en nog maagd zijn, maar hij trekt geen FOK!kers af met zijn voeten.
Heb jij daar toevallig wel ervaring mee?
![]()
Om eerlijk te zijn niet echt nee.quote:
Nein.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Braddie probeer eens een post te typen op deze account en je kloon en dan zo snel mogelijk achter elkaar posten.
Dan denken ze het niet meer.
Ik hekel niemand hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef eend112 het volgende:
Dit topic maak wel duidelijk dat iedereen eigenlijk gewoon een grote grafhekel aan elkander heeft
Ik zeg toch ook niet dat Braddie zijn nieuwste kloon is? Maar hij kan toch die kutkloons daarna hebben gemaakt en dat dit zijn meest oude account is? Denk eens out of the boxquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cactus1 toch, als iemand ook maar 100% echt is, dan is het Braddie wel! Die jongen valt hier terug te zoeken tot toen hij nog 15-16 was als freddymercury1990.
Nouja, ik kan je nog herinneren uit dat Duitsland topic.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |