Naar K&W of TRV, aangezien het over pension gaatquote:
Ben je verplicht een pensioen te hebben dan? Dat kan je toch stoppen via je werkgever?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:
En hoe wil je je pensioen stoppen? Als jongere zit je met je hoofd in een strop en je handen op je rug gebonden.
Je bent verplicht deel te nemen als je werkgever dat aanbiedt. Stoppen kan dus niet (anders had ik dat allang gedaan).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ben je verplicht een pensioen te hebben dan?
Maar stel dat je dat niet wilt, dan zou dat niet bespreekbaar zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je bent verplicht deel te nemen als je werkgever dat aanbiedt. Stoppen kan dus niet (anders had ik dat allang gedaan).
Die onterechte spatie bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
spelfout in de tt, is dat te wijzigen?
Het hangt van de situatie af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ben je verplicht een pensioen te hebben dan? Dat kan je toch stoppen via je werkgever?
Nog een...pff...net wakker zijn icm topics maken op de telefoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Die onterechte spatie bedoel je neem ik aan?
Ja het zal misschien voordeel opleveren tov van je premie, maar uiteindelijk zal het pensioenstelsel gewoon in elkaar klappen. En dan ben ik liever degene die het geld op z'n eigen rekening heeft staan als degene die al die jaren voor niks heeft betaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het hangt van de situatie af.
Grotere werkgevers hebben vaak een contract met een persioenfonds, waarbij verplichte deelname aan een collectieve pensioen-voorziening voor werkgever en werknemer financieel voordeel oplevert.
Idd, mensen die er van uit gaan dat er nog pensioen is als je 70 bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef hoas het volgende:
Waarom zit iedereen te wachten op een paar honderd euro pensioen, zorg toch eens voor jezelf.
Daar ga ik dus niet van uit, maar wil er dan liever ook niet aan bijdragen.... Dus lekker met z'n alleen aan het freelancenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Idd, mensen die er van uit gaan dat er nog pensioen is als je 70 bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |