huurwoning?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef LadyGrey het volgende:
Ik heb hier echt de ballen verstand van.
Qua wat er in de meterkast zit: niets. Ja, stoppen enzo. Geen aansluitingen verder, ook geen telefoonaansluiting van KPN. In ieder geval niet voor zover ik zelf kan zien...
Genoeg woningen waarbij het AOP in de woonkamer in de muur zit en waarbij er niks in de meterkast zit. Vaak zijn dit (huur)flats.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Catch22- het volgende:
Schattig.
Wat zit er in de meterkast?
Kan best zijn dat je zelf geen kabel binnenkrijgt hoor.
Bij het huis van mijn moeder is kabel aangelegd ergens begin jaren 90.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genoeg woningen waarbij het AOP in de woonkamer in de muur zit en waarbij er niks in de meterkast zit. Vaak zijn dit (huur)flats.
Hier dus ook. Betreft overigens inderdaad een ex-huurwoning.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Bij het huis van mijn moeder is kabel aangelegd ergens begin jaren 90.
Het AOP zit daar ook direct in de huiskamer, direct aangesloten met zo`n mooie groene kabel dus.
Heb je al aan de buren gevraagd of zij wel kabel kunnen krijgen ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef LadyGrey het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het plaatje inderdaad een kabelaansluiting-ding is en hoe ik in hemelsnaam kabelinternet kan aanvragen dan?
quote:
Als ik het niet dachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef LadyGrey het volgende:
Oh, goeie (Y). Om even aan de buren te vragen. Ik heb er nog niet eens gedacht. /blond
Providers? Zit je nu willekeurig kabelproviders te bellen of wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef LadyGrey het volgende:
Hallo lieve FOK!ers
Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend. Ik wil daarvoor graag kabelinternet aanvragen, maar kabelproviders geven aan dat er geen aansluiting zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |