Zodra je als journalist dit opschrijft moet je eigenlijk besluiten het hele artikel maar te schrappen.quote:Tijdens de drie maanden begon Cisna, die daarvoor nooit sportte of op zijn voeding lette, ook met een dagelijkse wandeling van minstens drie kwartier. Dat droeg natuurlijk bij tot de verbazingwekkende resultaten.

Ja maar hij at wel slaatjes en havernout he. Hij at niet in de ochtend middag en Avond alleen maar vette fastfood.quote:

inderdaad. Het enige verrassende is dat iemand 17 kilo afvalt in zo'n korte tijd met 2000 kcal en een beetje wandelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is toch niet verrassend? Als je minder energie binnenkrijgt dan je verbrandt, val je af. Dan maakt het niet zoveel uit of die energie komt van junkfood of van ander eten.

Dat waren gewoon McDonalds producten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Doe het nu nog eens maar dan met cola en een McDonalds-lunch.En niet dagelijks extra bewegen want dat is valsspelen.

Als je echt wandelt, bijvoorbeeld in een groot stadspark of in het bos op redelijk vlak terrein, kom je makkelijk aan 6km/u. Met backpacken in vlakke gebieden haal ik ca. 6km/u als ik zelfs mijn pauzes meetel, maar tijdens een wandeling van 45 minuten hoef je geen pauze te houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
6 km p/u is wel erg snel hoor, dat is niet meer gewoon wandelen. 300 KCAL per dag zal je een goede kilo per maand opleveren.

Als je een biologische burger op een biologisch broodje in de open lucht bewaard, zal het resultaat hetzelfde zijn. Diverse filmpjes op internet ontkrachten al lang deze 'fast-food mythe'.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |