SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel en ja dat ben ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Iwanius het volgende:
Ja Sylvana (ben jij dat op de foto?) van harte.
Ben zelf ook peet-suiker e.d. oom van 3.
Wat een lief idee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik wist dat er ergens zo'n topic moest zijn. Lange leve google --> "FOK! Ooms en tantes OUD". Geen idee verder of dit de goeie plek is, maar ik dacht: laat ik 't eens proberen.
Ik heb dus 'sinds kort' een neefje en een nichtje. 2.5 en 4.5 jaar oud. We wonen in het buitenland, dus we zien ze niet zo vaak. Wel komen ze kerst hier bij ons vieren dit jaar. Dus misschien dat ik tegen die tijd nog weer eens terug kom hier om om raad te vragen, want ik weet 'shit all' van kinderen en wat je voor ze kunt kopen.
Nu heb ik het attente idee opgevat (voelt aan voorhoofd) om ze binnenkort uit 't niets een klein pakketje te sturen, een schoenendoos elk, met daarin wat kleine leuke dingetjes. Ze gaan namelijk binnenkort verhuizen, en krijgen voor 't eerst allebei hun eigen kamer, en we kunnen ook al niet op de housewarming komen.
Dus een leuk naambordje voor op de deur gaat er sowieso in de schoenendoos. Een kleurboek en wat stiften potloden is ook niet zo moeilijk te bedenken, maar nu ben ik dus op zoek naar wat lichte kleine dingen die in een schoenendoos passen samen met wat andere kleinigheidjes om te versturen. Ze zijn iig niet echt into de hele Frozen/commerciele business voor zover ik weet, dus ik ben gewoon op zoek naar leuke dingetjes 'die wij vroeger ook gewoon leuk vonden', ofzo.
Help!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |