abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 januari 2014 @ 11:38:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_135059180
OUD / Trotse Ooms en Tantes (deel 11)

Sylvana zet hem op. Pers mee. _O_

Tong is suikeroom. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135060053
Gelukkig nog niet tong :)

Gisteren moest schoonzusje dus plotseling naar zkh omdat ze de baby de hele dag nog niet gevoeld had. Na een CTG en een uur wachten op de uitslag (vk was met bevalling bezig) mocht ze gelukkig weer naar huis *O*
CTG was goed en tijdens het wachten had ze hem weer gevoeld. Maar was wel even schrikken dus!
Ze is nu 35.1 wkn zwanger, dus hoop dat hij nog even blijft zitten :Y
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 januari 2014 @ 12:28:50 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_135060307
Je wordt een trotse tante Sylvana :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135060943
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
Je wordt een trotse tante Sylvana :)

Dat word ik zeker ja :D
pi_135248511
Net mijn neefje op de echo gezien O+
Hij hield alleen zijn handjes voor zijn gezicht, dus dat was wel jammer ;(
pi_136451726
Vannacht om 1.10 uur is mijn schoonzusje op de uitgerekende datum bevallen! Ze lag al sinds woensdagochtend in het ziekenhuis, maar het wilde niet vlotten. Gisteravond bleef de ontsluiting op 6 cm steken en was er helaas een spoedkeizersnede nodig. Maar alles is goed gegaan en vannacht om 4 uur zijn we met een auto vol richting ziekenhuis vertrokken. Ik wist de voornaam al, maar hij heeft er nog een hele rits. Zijn volledige naam is Joshua Samuel Frits Petrus. Hij is echt groot, hij is 56 cm en hij weegt 4645 gram! :o Vanavond zijn we weer op bezoek geweest en ik ben echt stapelverliefd op hem! *; Maarja, dat is ook logisch als je zo'n mooi mannetje ziet toch:

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136451871
Van harte gefeliciteerd Sylvana!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136452250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef Vicky het volgende:
Van harte gefeliciteerd Sylvana!
Dankjewel! :D
pi_136461427
Je klinkt als een hele betrokken tante, sylvana. Gefeliciteerd met je neefje! Wat een lange jongen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136461583
gefeliciteerd en geniet van het tante zijn.
hopelijk zie je dat mannetje regelmatig en zie je de ontwikkeling goed.
ik zie mijn nichtjes 2x per week en zo bijzonder blijft het om te zien hoe de oudste steeds meer praatjes heeft en de jongste ook steeds gelukkiger lijkt te zijn en lekker lacht naar je.
want die jongste is bijna 8 maanden maar heeft een huilerig eerste half jaar gehad.
krampjes denk ik en ze kan er volgens mijn zus ook niet zo goed tegen als dingen anders dan anders gaan
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_136461946
Dankjulliewel! En ja ik zie mn schoonzusje en zwager normaal gesproken wel elke week dus kan hem gelukkig vaak genoeg zien O+
Mijn andere schoonzusje woont in Engeland dus die kan hem maar een paar keer per jaar zien. Lijkt mij echt helemaal niks, dan mis je echt veel.
Vanavond weer naar hem toe O+

Ellatjuh leuk dat jij je nichtjes ook zo vaak ziet! En fijn dat het met de jongste nu beter gaat. En het lijkt mij echt leuk als ze gaan praten ja!
pi_136462136
ja we zitten nu in de poep en plas fase..

"opa heeft poep en zn piemel"zei ze laatst :D
2,5 jaar en dan al deze dingen zeggen :D
en ze was een slang maar wel een lieve omdat die niet beet maar kusje gaf.

maar ze is ook lief naar der kleine zusje.
duwde wel op een onhandige manier een flesje melk in de mond van der zusje.
stond een flesje koude melk en ze ging het geven.
bedoeling was lief, die melk was niet nodig op het moment maar het gebaar heel schattig
en mn zus was daarbij en vond het wel ok.
achja kan uren over ze doorpraten
pi_136498004
Haha leuk die praatjes idd! :D
En de bedoeling van die fles geven is wel lief ja.
Zo heeft mijn vriend toen hij 2 was zijn zusje via de trap mee naar beneden getild omdat zijn moeder druk was met andere zusje (zijn tweeling) Vond zijn moeder ook heel lief maar ze had wel dr hart in der keel bonzen :P

Mijn schoonzusje en Joshua mogen vanmiddag naar huis *O*
pi_136508666
ja stond nog een flesje melk toen ik de meisjes thuis bracht.
en ze is heel erg bezig met dingen na te spelen dus de baby moet melk.
maar ze kan ook een krengetje zijn naar de zusje.
ze leert duidelijk op de peuterspeelzaal wat afpakken is en pakt graag dingen af..
dit mag natuurlijk niet maar soms zie je gedrag wat je niet kent en sinds september gaat ze 2x per week naar de peuterspeelzaal...

leuk dat je neefje en schoonzus naar huis mogen :)
  Trouwste user 2022 zondag 9 februari 2014 @ 16:10:00 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_136508903
Sylvana _O_

pi_136628659
Ja Sylvana (ben jij dat op de foto?) van harte. :s)
Ben zelf ook peet-suiker e.d. oom van 3.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 15:57:24 ]
pi_136633319
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Iwanius het volgende:
Ja Sylvana (ben jij dat op de foto?) van harte. :s)
Ben zelf ook peet-suiker e.d. oom van 3.
Dankjewel en ja dat ben ik :)
pi_136985699
Vandaag is hij 2 weken oud en heb ik hem voor het eerst de fles gegeven O+

pi_137005585
leuke foto
pi_137009227
Dankje :)
Dat is dan wel weer een voordeel van dat de borstvoeding niet lukte, dit kan ik ook doen :)
pi_137013334
ja mn zus kolfde het eerste half jaar veel.
zeker als ze moest werken en dan konden andere ook een voeding geven.
ze is begin juni bevallen en 2e week van september ging ze alweer aan het werk
pi_137013994
Dat is idd snel ja! Mijn schoonzusje kolft niet, hij krijgt nu gewoon kunstvoeding. En gisteren had hij een regeldag ofzo. Want om kwart over 6 had hij 120 cc gehad, daarna nog 30 cc maar hij bleef maar wakker. Om kwart over 8 nog maar een fles gemaakt en toen heeft hij nog 80 cc gedronken. Daarna ging hij eindelijk slapen :)
pi_138299318
Inmiddels is Joshua ruim 7 weken en hij groeit echt als kool! 17 maart is hij voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en toen was hij 60 cm en al 6 kg! Hij is ook ontzettend sterk, hij kan al een paar weken zijn nekje optillen en als je hem vast hebt en voor je houdt draait hij ook gewoon zijn hoofd om alle kanten op te kijken. Hij is echt ontzettend nieuwsgierig en slapen gaat ook erg goed. Soms slaapt hij zelfs van 8 uur 's avonds tot 6 uur/half 7 de volgende ochtend :o Dus dat is wel lekker voor mijn schoonzusje en zwager ;)

Vanavond ga ik weer lekker met hem knuffelen O+ (vorige week wel langs geweest toen schoonzusje jarig was maar toen lag hij al te slapen en heeft ze hem later in de slaapkamer gevoed ivm de drukte) Dus ik heb hem wel gemist, maar gelukkig heb ik wel weer wat nieuwe fotootjes gekregen O+

pi_153827575
Ja, ik wist dat er ergens zo'n topic moest zijn. Lange leve google --> "FOK! Ooms en tantes OUD". Geen idee verder of dit de goeie plek is, maar ik dacht: laat ik 't eens proberen.

Ik heb dus 'sinds kort' een neefje en een nichtje. 2.5 en 4.5 jaar oud. We wonen in het buitenland, dus we zien ze niet zo vaak. Wel komen ze kerst hier bij ons vieren dit jaar. Dus misschien dat ik tegen die tijd nog weer eens terug kom hier om om raad te vragen, want ik weet 'shit all' van kinderen en wat je voor ze kunt kopen.

Nu heb ik het attente idee opgevat (voelt aan voorhoofd) om ze binnenkort uit 't niets een klein pakketje te sturen, een schoenendoos elk, met daarin wat kleine leuke dingetjes. Ze gaan namelijk binnenkort verhuizen, en krijgen voor 't eerst allebei hun eigen kamer, en we kunnen ook al niet op de housewarming komen.

Dus een leuk naambordje voor op de deur gaat er sowieso in de schoenendoos. Een kleurboek en wat stiften potloden is ook niet zo moeilijk te bedenken, maar nu ben ik dus op zoek naar wat lichte kleine dingen die in een schoenendoos passen samen met wat andere kleinigheidjes om te versturen. Ze zijn iig niet echt into de hele Frozen/commerciele business voor zover ik weet, dus ik ben gewoon op zoek naar leuke dingetjes 'die wij vroeger ook gewoon leuk vonden', ofzo.

Help!
Ja doei.
pi_153827941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik wist dat er ergens zo'n topic moest zijn. Lange leve google --> "FOK! Ooms en tantes OUD". Geen idee verder of dit de goeie plek is, maar ik dacht: laat ik 't eens proberen.

Ik heb dus 'sinds kort' een neefje en een nichtje. 2.5 en 4.5 jaar oud. We wonen in het buitenland, dus we zien ze niet zo vaak. Wel komen ze kerst hier bij ons vieren dit jaar. Dus misschien dat ik tegen die tijd nog weer eens terug kom hier om om raad te vragen, want ik weet 'shit all' van kinderen en wat je voor ze kunt kopen.

Nu heb ik het attente idee opgevat (voelt aan voorhoofd) om ze binnenkort uit 't niets een klein pakketje te sturen, een schoenendoos elk, met daarin wat kleine leuke dingetjes. Ze gaan namelijk binnenkort verhuizen, en krijgen voor 't eerst allebei hun eigen kamer, en we kunnen ook al niet op de housewarming komen.

Dus een leuk naambordje voor op de deur gaat er sowieso in de schoenendoos. Een kleurboek en wat stiften potloden is ook niet zo moeilijk te bedenken, maar nu ben ik dus op zoek naar wat lichte kleine dingen die in een schoenendoos passen samen met wat andere kleinigheidjes om te versturen. Ze zijn iig niet echt into de hele Frozen/commerciele business voor zover ik weet, dus ik ben gewoon op zoek naar leuke dingetjes 'die wij vroeger ook gewoon leuk vonden', ofzo.

Help!
Wat een lief idee.
Maar misschien een leuke slinger voor op de nieuwe kamer?

Je zit in de UK toch?
Deze vinden mijn kinderen leuk
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')