abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 01:09:44 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_135052967
Niet zeker of dit nou in LIF of R&P hoort.

Anyway, mijn moeder heeft al tientallen jaren last van verklevingen en is daar op zijn minst zo vele keren voor geopereerd. De dokter is nu op een moment dat hij zegt dat het weinig zin heeft om weer te gaan opereren omdat het toch niet helpt.

Hij gaf als advies om maar amitriptyline te gaan slikken, maar volgens mij is dat een anti depressivum.

Is hij helemaal van zijn padje af of heeft hij toch wel een punt?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_135053427
Ik heb een tijd amitriptyline geslikt tegen zenuwpijn.
Kwam mij toen ook vreemd voor, maar 1 van de bijwerkingen is dat het blijkbaar een goeie pijnstiller is.
Arts is dus waarschijnlijk niet krankjorum geworden ;)
pi_135056362
Een bekende van mij heeft ook amitriptyline voorgeschreven gekregen als pijnstiller, klopt gewoon. De twee categorieėn liggen heel dicht tegen elkaar aan.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 05:55:07 #4
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_135056856
Het wordt inderdaad ook wel als pijnstiller gebruikt, en soms ook als slaapmiddel.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_135059938
Ik heb dat bij elkaar zo'n 3 jaar genomen tegen hoofdpijn. Werkte erg goed maar werd er op het laatst supermoe van, kon sochtends m'n ogen niet meer openhouden :').

Heb je al gegoogled of het ook tegen verklevingen helpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')