quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Godshand het volgende:
Tatta..
Dat is het eerste woordje wat een baby uitspreekt...
Zegt genoeg over de mensen die dit woordje nog gebruiken
Aight, juhweetzelluf!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
Die Facebookpage van Tatta's be like is echt uitgelopen op een trieste allochtone bende
Dit topic is echt uitgelopen op een trieste tatta bendequote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
Die Facebookpage van Tatta's be like is echt uitgelopen op een trieste allochtone bende
Tatta's be like is gewoon uitgelopen op een trieste bendequote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dit topic is echt uitgelopen op een trieste tatta bende
Trieste bende bende gijquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tatta's be like is gewoon uitgelopen op een trieste bende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Op z'n minst.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind t wel vermakelijk. Maar als nederlanders zulke shit over mocros of antis gingen posten vliegen de doodsbedreigingen over t web.
Wat goed dat je meteen weet tot welke bevolkingsgroep ik behoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef DrDentz het volgende:
Niet grappig maar ik zie liever dat allochtone jongeren deze plaatjes maken dan dat ze op straat roven etc, toch een soort inburgering dit.
http://www.facebook.com/petattatiequote:Blijkbaar is het voor veel mensen zeer lastig om satire en parodie te herkennen.
Als gevolg van die onbekwaamheid stroomde het hier binnen no-time vol met honderden reacties van boze, geïrriteerde, verontwaardigde of gewoonweg uiterst wereldvreemde mensen die zonder enige vorm van logica lekker hun onderbuik gevoelens lieten prevaleren.
De ene reactie nog meer beschamend dan de ander, laat staan de privéberichten met scheldkanonnades met hier en daar een doodsbedreiging, die aan de lopende band het postvak binnenstroomde.
In tegenstelling tot de bezoekers die zich hier voornamelijk hebben komen aanstellen, hebben er ook een handjevol mensen (waaronder ikzelf) on-ein-dig hard kunnen lachen om alles en iedereen die zichzelf hier voor eeuwig belachelijk heeft gemaakt.
Bedankt daarvoor!
Die reacties idd, teringquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef Ranjit het volgende:
De petattatie (petitie tegen het woord tatta) blijkt een grap te zijn (*joh*)
[..]
http://www.facebook.com/petattatie
Sommige mensen zullen zich wel schamen nu, als je die reacties leest die daar geplaatst zijn
Johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef Ranjit het volgende:
De petattatie (petitie tegen het woord tatta) blijkt een grap te zijn (*joh*)
[..]
http://www.facebook.com/petattatie
Sommige mensen zullen zich wel schamen nu, als je die reacties leest die daar geplaatst zijn
Nederlanders, Zweden, Spanjaarden.... Allemaal tatta'squote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef oxylus11 het volgende:
Mmmmm, alllemaal veel te herkenbaar uit mijn eigen leven. Maar ik vraag me dan vaak toch af hoe men dat in andere landen doet. Kopen Spaanse jochies wel voor al hun vriendjes een blikje cola? Nemen Zweden geen zelfgesmeerde broodjes mee naar een pretpark?
Bedankt voor het ophelderen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 05:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nederlanders, Zweden, Spanjaarden.... Allemaal tatta's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |