abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135045864
Hallo, ik kamp al een tijdje met een probleem namelijk: ik ben verliefd op een oudere man met een enorm leeftijdsverschil. Daarnaast is hij ook nog is getrouwd! het is nu al een paar maanden bezig en ik wordt er gek van. Hij vertelt regelmatig over zijn privé situatie waarbij duidelijk wordt dat zijn huwelijk lang niet altijd even goed is. ik heb het vermoeden dat hij ook iets in mij ziet, maar ik weet het niet zeker. heeft iemand hier al ervaringen mee en heeft iemand tips?

groetjess
pi_135045923
Alles kan kapot.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:41:14 #3
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135046017
Praat er met zijn vrouw over. Die heeft vast goed advies voor je want zij kent hem als geen ander ^O^.

Gr. gr.
pi_135046018
Er gebruik van maken dat het niet altijd even goed gaat met zijn huwelijk, er voor hem zijn wanneer hij dat nodig heeft . Kortom: proberen het huwelijk kapot te maken, zodat jullie misschien wel naar elkaar toegroeien.

Nu zullen er vast mensen zijn die daar principieel tegen zijn, maar je moet je niet teveel bezig houden met principes en andere mensen. Wees lekker egoïstisch ! ^O^

Of stop met kloons maken, en zoek een leven. Dat kan natuurlijk ook.
pi_135046029
Elke vent wil liever een jonger strak vrouwtje hebben, dus dat komt wel goed :) Gewoon lekker veel met hem over problemen praten, en je lekker geil kleden
Nieuw is niet altijd beter.
pi_135046038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Helsinki het volgende:
Praat er met zijn vrouw over. Die heeft vast goed advies voor je want zij kent hem als geen ander ^O^.

Gr. gr.
_O- _O- HAHAHHA
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_135046059
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Elke vent wil liever een jonger strak vrouwtje hebben, dus dat komt wel goed :) Gewoon lekker veel met hem over problemen praten, en je lekker geil kleden
Maar dit zal je beste kans zijn...
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_135046179
Stuur een vergelijkbaar filmpje naar zijn email adres

Boks-Chick vrijdag 3 januari 2014 @ 22:46:38 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135046316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:
Er gebruik van maken dat het niet altijd even goed gaat met zijn huwelijk, er voor hem zijn wanneer hij dat nodig heeft . Kortom: proberen het huwelijk kapot te maken, zodat jullie misschien wel naar elkaar toegroeien.

Nu zullen er vast mensen zijn die daar principieel tegen zijn, maar je moet je niet teveel bezig houden met principes en andere mensen. Wees lekker egoïstisch ! ^O^

Of stop met kloons maken, en zoek een leven. Dat kan natuurlijk ook.
lolwut
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:02:21 #10
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_135047089
Misschien had je vader je wat meer liefde moeten geven als klein meisje.
En nee, niet op die manier.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:02:53 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_135047118
Hij heeft een lekker scharreltje, die hij met nep geklaag over zijn huwelijk aan het lijntje kan houden, zolang jij blijft geloven dat het huwelijk uiteindelijk klapt en jij dan echt de zijne kan worden. Wat niet gaat gebeuren want hij wil een jong neukertje, niet een naieve levensgezel, maar dit is goedkoper en leuker dan de hoeren.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_135047291
Wat trekt hem zo in jou aan dan?
ADHD-C
pi_135047350
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef mvdejong het volgende:
Hij heeft een lekker scharreltje, die hij met nep geklaag over zijn huwelijk aan het lijntje kan houden, zolang jij blijft geloven dat het huwelijk uiteindelijk klapt en jij dan echt de zijne kan worden. Wat niet gaat gebeuren want hij wil een jong neukertje, niet een naieve levensgezel, maar dit is goedkoper en leuker dan de hoeren.
Spijker en kop.

Echt precies dit. Ook al krijgen jullie een affaire, hij gaat zijn vrouw niet voor je verlaten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135048393
quote:
Echt wel
pi_135048472
quote:
Dit. Homewrecker zijn...verlaag je niet tot dat niveau.
pi_135051110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Spijker en kop.

Echt precies dit. Ook al krijgen jullie een affaire, hij gaat zijn vrouw niet voor je verlaten.
Wat een onzin. Hij zou zeker niet de eerste zijn
pi_135051163
Je moet wel retelelijk zijn als hij je niet wilt neuken. Je bent jong, nieuw en dus spannend voor hem. Tips om hem t bed in te krijgen heb je niet nodig. En, oh ja, daar blijft het dus bij, ondanks alle mooie woorden. Uiteindelijk eindig je alleen en heb je je tijd aan hem verspild. Want hij blijft heus wel lekker getrouwd hoor.
pi_135713556
Hoi Angellala, ik denk niet dat jullie een toekomst hebben met een te groot leeftijdsverschil.
Dat verliefd zijn kan juist ook versterkt worden door het onbereikbare. Ik denk dat het beste is je probleem op te biechten aan de persoon in kwestie, en dan af te spreken zoveel mogelijk afstand van elkaar te nemen, en zo mogelijk elkaar niet meer te zien.
pi_135713885
Houd je er gewoon buiten, sloerie. Als die vent zijn vrouw wilt verlaten gebeurt dat ook wel zonder jou.
Daarna kan je er altijd nog achteraan als een sneue tekkel
  maandag 20 januari 2014 @ 16:51:00 #20
409153 Missstuiterbal
Only in love with you
pi_135724191
IK denk niet dat het leeftijdsverschil een probleem hoeft te zien ( heb ik zelf ook) maar het feit dat hij getrouwd is. Zoals meerdere reacties hierboven beschreven staat zal hij jou heel spannend en leuk vinden maar het vertrouwde bekende niet opgeven. Mijn vriendin zit in zo'n zelfde situatie heel lastig. Hoe graag jij ook zou willen heel vaak maken zij niet de definitieve keuze voor jou.
Denk er maar goed over na is wat ik je zou willen meegeven
pi_135724239
Afblijven is al bezet is dan het advies.
pi_135767950
In b4 vragen over de relatie van TS met haar vader :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135798108
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:19 schreef Oidipous_Turannos het volgende:
Dat verliefd zijn kan juist ook versterkt worden door het onbereikbare
Dat ja, op het moment dat die ouwe vent, gescheiden en wel, met tranende oogjes en een knapzak vol frustratie voor dr deur staat piept ze wel anders XD
Net toen je dacht dat je veilig was..
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:06:12 #24
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135923914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef angellala het volgende:
Hallo, ik kamp al een tijdje met een probleem namelijk: ik ben verliefd op een oudere man met een enorm leeftijdsverschil.
Hoe oud ben jij dan ? en hoe oud is hij als ik weten mag ?? :@
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135926361
Als je gewoon een tijdje een leuke seksrelatie wil: go for it, flirten enzo. Hoewel je je wel moet afvragen of je dat kan verantwoorden naar jezelf. Ik ben de laatste persoon die een affaire zwart-wit veroordeelt maar er zit nog wel een verschil in ingaan op de avances van een bezet iemand of een bezet iemand actief versieren (het laatste zou ik niet doen, het eerste wel).

Als je een relatie met m wil: laten gaan, vergeet het. 95% kans dat dat niet gaat gebeuren en je gekwetst wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')