nee andere stuquote:
welke stu"?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee andere stu
maar hoe komt die foto opeens weer bovendrijven dan ?die had ik lang geleden gepost met de vraag of dat stu was
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Toto?Wil je mijn UI er opnieuw inzetten?
donequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Toto?Wil je mijn UI er opnieuw inzetten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee andere stu
maar hoe komt die foto opeens weer bovendrijven dan ?die had ik lang geleden gepost met de vraag of dat stu was
ja was zeer gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je je werkgever gedag gezegd?
Woohooquote:
Gelukkig maarquote:
Ja, ach, nu weekend en dat is ook wel lekker na 2 dagen alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh meteen aan de slag dus weer![]()
Goed hoor
Overdag moest ik werken, was gezellig, niet zoveel bezoek en we waren ook maar met z'n tweeën aan het werk in het hele restaurantDus we zijn er maar gewoon bij gaan zitten
En 's avonds gezellig bij een vriendin thuis gezeten en vanuit het dakraam bij hun op zolder lekker droog en warm het vuurwerk in de omgeving bekeken![]()
En jij?
Jou ken ik heul nietquote:
quote:
nee ik heb alleen met zijn vrouw gepraatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sof. Is de promotie binnen na een inhoudelijk sterk gesprek?
las gepaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb alleen met zijn vrouw gepraat
Dat is vaak meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Sterke tactiek wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Ik heb zojuist Littlerabbit1 een dm gestuurd of hij zich weer wil melden in het topic om voor kwaliteit te zorgen.
Ja was gewoon leuk zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ja, ach, nu weekend en dat is ook wel lekker na 2 dagen al
Jouw avond klinkt gezellig. Rustig maar leuk
Waarom doe je dit? Omdat jijzelf kwaliteit te kort komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Ik heb zojuist Littlerabbit1 een dm gestuurd of hij zich weer wil melden in het topic om voor kwaliteit te zorgen.
goede sigquote:
tering jij bent echt domquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de macht in deze wereld ja.
Je kon niet blijven slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was gewoon leuk zo![]()
En ik hoefde ook niet nog een pokkeneind naar huis midden in de nacht door de regen enzo, ze woont op 3 minuten fietsen van mijn oudersDat scheelt
quote:
Zouden ze willenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben productiever als ik niet op internetfora zit te postenquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als xcachet zegt kom op Skype. En jij zegt nee. Dan ga je toch uiteindelijk.quote:
kastanovaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]heerlijke tijden waren dat met al die idiooten op fok
Je hebt de bouw van een kerelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een onvrouwelijk figuur
Even snijden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben productiever als ik niet op internetfora zit te posten
Zal ik helpen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Even snijden.
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Even snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |